|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: je probeert alle aandacht op iets anders te schuiven maar je hebt gelogen dat is nu een feit. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 - 22:46 schreef Jacqueline het volgende:[..] wat weet jij nu van me financiele kant echt een typisch antwoord van een advokaad in de dop MEESTAL |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
boedelscheiding vergeet je |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: leugenaar... gelogen.....onwaarheden |
|
|
|
|
oscar
|
|
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 - 22:45 schreef moha het volgende:wat voor werk doe je nu echt? je hoeft je nergens voor te schamen hoor de meeste zijn huisvrouw die schamen zich ook niet en terecht. Gelukkig, hoef ik me ook niet te schamen. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
pauline je mag me proberen te kleineren is nl niet erg een advokaad zou nl taktisch blijven proest |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 - 22:36 schreef pauline het volgende:[..] dan zou ik mij post van een jaar geleden maar eens lezen, dan was je helemaal zeker van je zaak geweest toch? Ik vind het niet prettig op de manier hoe een moha zich manifesteerd,, alleen proberen grappig te zijn over de rug van een ander. Maar als jullie denken dat iemand zijn vak uitoefend gedurende 24 uur per dag dan missen jullie wel wat.. We hebben het niet over een jaar geleden maar over nu. Jacqueline die post wat en daar reageer jij op. Als het je niet bevalt hoe Moha zich uit, dan moet je het anders aanpakken. Zou jij moeten weten. Vliegen vang je niet met azijn. Ik mis helemaal niks en oefen mijn vak 24 uur per dag uit. Zelfs nu ik dit aan het typen ben, ben ik min of meer met mijn vak bezig.
Ik vrees dat je jezelf in de nesten hebt gewerkt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 oktober 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: tuurlijk schatje.. Schrijf jij maar op je conto dat jij de grote Pauline Wavelgem hebt ontmaskert.. Zij die altijd dingen beweerd maar door de zeer slimme ondervragings technieken van mohatje zomaar door de mand valt! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 - 22:48 schreef Jacqueline het volgende:pauline je mag me proberen te kleineren is nl niet erg een advokaad zou nl taktisch blijven proest we zijn het nu toch wel eens dat paul geen advocaat is he, ik had meerdere vragen maar ik stelde er maar 1 en dat was al genoeg, want het antwoord wist ze niet. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
eens moha maar wisten we toch allang |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
hebt schrijft ze een advokaad schrijft heeft proest |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 - 22:50 schreef moha het volgende:[..] we zijn het nu toch wel eens dat paul geen advocaat is he, ik had meerdere vragen maar ik stelde er maar 1 en dat was al genoeg, want het antwoord wist ze niet. jij gelijk mop.. Hoe is dat eigenlijk om gescheiden te zijn? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 - 22:49 schreef pauline het volgende:[..] tuurlijk schatje.. Schrijf jij maar op je conto dat jij de grote Pauline Wavelgem hebt ontmaskert.. Zij die altijd dingen beweerd maar door de zeer slimme ondervragings technieken van mohatje zomaar door de mand valt! hahahaha Paul je gaat steeds dieper in je leugens hoe noem je zo iemand ook alweer Mrs. B? |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
hebt ontmaskert whahaha als ik dat zou krijgen van een advokaad ga ik vragen bij de regering waar hun hun geld in pompen proest |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
quote: ga jij nu pauline op die toer op een beledigende toer zoals altijd he als je niet kan vinden klasse echt klasse |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Jij hebt, niet jij heeft. Moesten wij niet goed lezen? Ik denk dat jij daar ook eens aan moet gaan beginnen (LEZEN) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: doet pijn he dat we nu weten dat je een leugenaar bent |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
dan moet nog de zinsopbouw anders belinea |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 - 22:53 schreef Jacqueline het volgende:hebt ontmaskert whahaha als ik dat zou krijgen van een advokaad ga ik vragen bij de regering waar hun hun geld in pompen proest lieverd .. iemand kan jou niet belasteren of besmaden. Dat doe jezelf al |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: In dit geval ga ik voor "fantast" |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ow pauline au je bent goed bezig nu echt hoor proberen te beledigen ons te raken das nieuwe tactiek
wees aub trots op je tactiek want zegt meer over jou als over ons |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: zinsbouw of zinsopbouw? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
wel weer jammer dat er door een paar personen hier, het forum weer duikelt in het oude doen. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 - 22:53 schreef Jacqueline het volgende:hebt ontmaskert whahaha als ik dat zou krijgen van een advokaad ga ik vragen bij de regering waar hun hun geld in pompen proest En het is:"waar ZIJ hun geld in pompen." PROEST! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Dit bedoel ik nou. Als advocate zijnde reageer je niet op deze manier.
Het is net zo erg als ik zou schrijven dat jij een fruitcake bent. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: wij houden hier niet van leugenaars |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
Het is net zo erg als ik zou schrijven dat jij een fruitcake bent. whhhahahaha |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
En mrs. B vervalt ook weer in haar oude doen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
nee jij pauline was lekker bezig |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ik heb liever hun posten als de jouwe hoe is het nu om gescheiden te zijn das klasse zeg wouw |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: en wat is mijn oude doen?? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: zinsopbouw is geen nederlands woord moha R de Vries |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
fruitcake zeggen mrsb whaha |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
pauline advokaad verre fam van dick advokaad |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
refrein: Je loog tegen mij, alsof ik een kind was Geloof dat je dacht dat ik helemaal blind was Zeg schat denk je dat je me aan kan Zeg schat je bent heel wat van plan dan
allemaal |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
nou wordt hij mooi pauline was jij niet degene die negatief werd probeerde te kleineren spiegelen pauline spiegelen het zou je sieren |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik vind dit wel een leuke, Boudewijn zou je mijn nickname in Moha R. de Vries willen veranderen? |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 - 23:07 schreef Jacqueline het volgende:nou wordt hij mooi pauline was jij niet degene die negatief werd probeerde te kleineren spiegelen pauline spiegelen het zou je sieren Heeeeeeee heb je het nu over jezelf? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: En Pauline heeft een punt te pakken. Toepasselijk zou zijn als je had geschreven Abraham Moszkowicz ipv R. de Vries. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: laat je niks aanlullen Mrs.B. je bent gwn een kanjer. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Ik ben niet negatief, ik ben eerder een beetje pissig op jou. Waarom pretendeer je in godsnaam iets of iemand te zijn die je niet bent. Nogmaals, je pakt het verkeerd aan. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Mij iets laten aanlullen? Nhaaaaaa |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 - 23:13 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Ik ben niet negatief, ik ben eerder een beetje pissig op jou. Waarom pretendeer je in godsnaam iets of iemand te zijn die je niet bent. Nogmaals, je pakt het verkeerd aan. you go girl |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 - 23:07 schreef Jacqueline het volgende:nou wordt hij mooi pauline was jij niet degene die negatief werd probeerde te kleineren spiegelen pauline spiegelen het zou je sieren nee hoor meisje.. Het probleem wat jij ( zogenaamd ) hebt ( of is het nu heeft) met een nowlive is jou zaak. Maar om dat nu naar voren te brengen lijkt me niet verstanding voor je ( zaak). |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Ik wens een ieder hier een zalig orgasme. |
|
|
|