|
|
Jacqueline_
|
|
|
oh gelukkig niets ernsigs dus xxx maatje |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: nee joh en beter te laag dan te hoog he |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik geloof dat iedereen douchen is tis zo stil hier, maar als er onenigheid is, is het meteen weer druk hahaha |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
Precies meestal heeft het een oorzaak wat minder fijn is maar zout zit in chops hihi |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
de meeste zijn vreemdgangers die zitten ook op andere fora's ik hou me alleen bezig met dit forum vind ik de leukste en genoeg. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ken ik niet wtf is chops :) hahaha |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: goed id van jou jaq xxx heb meteen een zak gepakt |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: mmmmmmmm lekkerrrrrrr hou op ik ga meteen watertanden |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Mrs B en Izz waar hangen lullie uit? |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ja \waar hangen ze uit moha gaan wij ff ruzie maken dan maar hihi |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: nee joh dat doe ik niet met mijn echte maatjes |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ik begin wel moha vind jou een onaardige petra r de vries |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
moha wel dan wordt het druk hihi |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
maar leuke maandag gehad? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
maar vertel es het je nog wat roddels gehoord maakt niet uit over wie |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hahahaha nee kutdag |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik heb wat roddels over Boudewijn gehoord |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
oh ja vertel? ben een en al oor |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hahahaha ok let op
het schijnt dat Boudewijn zo'n een hunk is, maar dat hij heel bewust geen foto van zichzelf plaatst omdat hij anders bang is dat al de dames op dit forum verliefd op hem worden en hem nog meer gaan lastig vallen dan ze nu al doen.
mja ik hoorde die roddel ook maar |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
sjeee beetje robbie williams type hoop ik dan maar |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: vind jij ook niet dat hij eens een foto van zichzelf moet plaatsen? wij hebben onze foto hier ff geplaatst maar de master himself niet hoor. we weten zelfs hoe sly eruit ziet. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ja we gaan actie houden dat boudewijn zijn foto moet plaatsen top idee moha
en boudewijn niet gaan googlen voor een foto |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Allo, allo Mrs.B had een spoedgeval en zit eindelijk met een, jawel, glas koude pinot blanc. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 13 oktober 2008 - 21:05 schreef Jacqueline het volgende:ja we gaan actie houden dat boudewijn zijn foto moet plaatsen top idee moha en boudewijn niet gaan googlen voor een foto ja toch dan weten we eindelijk eens op wiens forum wij zitten. maar dan moeten we wel beloven dat we hem niet gaan lastigvallen. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ach dat beloof ik plechtig hoor |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 13 oktober 2008 - 21:08 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Allo, allo Mrs.B had een spoedgeval en zit eindelijk met een, jawel, glas koude pinot blanc. hey lieverd, oh mooi wij hebben hier ook een spoedgeval, B = Boudewijn moet zijn foto plaatsen hoe krijgen we hem zover? |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
Zou niet eens durven hihi |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op maandag 13 oktober 2008 - 21:00 schreef Moha R. de Vries het volgende:[..] hahahaha ok let op het schijnt dat Boudewijn zo'n een hunk is, maar dat hij heel bewust geen foto van zichzelf plaatst omdat hij anders bang is dat al de dames op dit forum verliefd op hem worden en hem nog meer gaan lastig vallen dan ze nu al doen. mja ik hoorde die roddel ook maar Boudewijn een hunk? yes, eindelijk een hunk in ons midden. Hij hoeft niet bang te zijn,wij zullen hem heel laten.
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ze is ff dr drankje naar binnen aan het gieten |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja maar hoe krijgen we hem zover om zijn foto te plaatsen? |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ik denk dat we met een zachte hand meer bereiken, en nee Izz als je dit leest niet doordenken |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
we kunnen er wat tegen over zetten natuurlijk. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ja beter zachte handen en warme helpt ook denk ik |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hahaha we kunnen ook alvast ieder posten hoe je denkt dat B eruit ziet. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
hihi begin jij maar moha dan als petra r de vries lukt het jou wel |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik denk blond kort haar met een stoppelbaardje en grijs/blauwe ogen en 1.87m en ong. 80 kg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 oktober 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op maandag 13 oktober 2008 - 21:09 schreef Moha R. de Vries het volgende:[..] hey lieverd, oh mooi wij hebben hier ook een spoedgeval, B = Boudewijn moet zijn foto plaatsen hoe krijgen we hem zover? We kunnen ook gaan fantaseren. Een beetje Richard Gare, een beetje Pitt en speciaal voor Izz een beetje Marc Anthony. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ik denk juist donker haar tot nek en donkere ogen en geschoren en jeans men |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 13 oktober 2008 - 21:21 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] We kunnen ook gaan fantaseren. Een beetje Richard Gare, een beetje Pitt en speciaal voor Izz een beetje Marc Anthony. ja maar dan weten we nog niet hoe B eruit ziet |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
quote:Op maandag 13 oktober 2008 - 21:21 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] We kunnen ook gaan fantaseren. Een beetje Richard Gare, een beetje Pitt en speciaal voor Izz een beetje Marc Anthony. beetje robbie williams ook aub dan hoor |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hahaha ok ik ben benieuwd wie er voor rood gaat hahaha |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Ben tegelijkertijd aan het chatten met mijn dochter. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hij geeft toch louw sjoege ik kem hem een héél klein beetje |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ok gezellie wil zij geen lid worden van ons forum? of ziet ze dan een andere kant van mammie? hahaha |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: We lokken hem dan wel uit zijn tent. |
|
|
|