|
|
Boudewijn
|
|
|
Huub deelt de lakens uit in CBML???
met dank aan Maaike voor het ontdekken... |
|
|
|
|
Maaike
|
|
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
?????????????? hoe kán dit???? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Lakens uitdelen lijkt mij een beetje overdreven. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Nou, hij lijkt mij wel een type om aan CBML achter de schermen mee te werken. |
|
|
|
|
Maaike
|
|
|
Is het hier niet bekent dat Huub achter de schermen werkt??? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik wist het wel en zo ook anderen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: jawel bijna iedereen wist het, het lijkt wel opzet dat hij ff in beeld komt, want er word altijd op gelet of er niet iemand in beeld staat. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Lakens uitdelen? het enige wat hij uitdeelt is een soa. ( sorry Paul, was een inkoppertje )
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 oktober 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op zondag 12 oktober 2008 - 18:05 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Lakens uitdelen? het enige wat hij uitdeelt is een soa. ( sorry Paul, was een inkoppertje ) dit soort humor kan ik echt wel waarderen hoor izz |
|
|
|
|
Boudewijnisheld
|
|
|
Hij heeft het script in zijn handen |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Boudewijnisheld, tjonge jonge, geef eens een teil. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: weer teveel gedronken? te lang naar Marc A. gekeken. Nu je hebt geen woord te veel gezegd Mrs. B. Kwijl mij helemaal de hompes. DVD in concert. jeetje man. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zondag 12 oktober 2008 - 18:57 schreef Izz@headliner het volgende:[..] weer teveel gedronken? te lang naar Marc A. gekeken. Nu je hebt geen woord te veel gezegd Mrs. B. Kwijl mij helemaal de hompes. DVD in concert. jeetje man. Heerlijk is het |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Voel je nattigheid? ;>))))) |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ik ben er klaar voor, een cote d'or, een senseo. mouwen opgestroopt, kom maar op! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
let the games begin, zou Lisa zeggen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: sinds wanneer zoen jij een leugenaar? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: al sinds Judas. ( oh nee dat was een verader) Maar GVD Moha die benen! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: je bent ook echt zo'n rancuneus etterbakje hé |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: maar wel een leuke LOL |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: echt een lekker wijf Paul geloof mij. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik kreeg geen mail over dit topic tis dat ik p.o. hier kijk. maar paul kijk je zondag ook naar mijn onthulling op SBS 6? van Moha R.de Vries? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: zie je heb ik wéér wat gevonden, is het iemand al opgevallen dat hier staat Boudewijnisheld ? je bent mijn grote held hoor B'tje. iemand heeft B als held wie is dat? en waarom?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 oktober 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 13 oktober 2008 - 16:16 schreef Moha R. de Vries het volgende:[..] zie je heb ik wéér wat gevonden, is het iemand al opgevallen dat hier staat Boudewijnisheld ? je bent mijn grote held hoor B'tje. iemand heeft B als held wie is dat? en waarom? Alleen omdat je nu R de vries bent, word je geacht dit zelf te oderzoeken. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja daar hoort vragen stellen bij, maar dit kan wel een lange zaak worden. want diegene moet wel online zijn zodat ik vragen stellen kan. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: sinds wanneer kom jij op dit forum? en waarom vind jij Boudewijn een held? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|