BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nancy Tickets voor Feyenoord Fans gewoon via internet te koop

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 12 oktober 2008 - 19:48
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Nancy Tickets voor Feyenoord Fans gewoon via internet te koop (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - zondag 12 oktober 2008 - 19:54   quote  deeplink  
Nancy Tickets voor Feyenoord Fans gewoon via internet te koop

Hoewel Feyenoord uit angst voor rellen geen kaarten heeft afgenomen voor de UEFA Cup-wedstrijd tegen AS Nancy gaan er mogelijk toch supporters naar de Franse stad. Via internet worden alsnog tickets te koop aangeboden.

Feyenoord wil geen supporters meenemen naar Nancy, omdat twee jaar geleden een Europees duel tussen beide ploegen uitliep op ernstige ongeregeldheden in het stadion van de Franse club. De Rotterdammers werden toen uit het UEFA Cup-toernooi gezet en moesten een boete betalen van 62.000 euro. Bovendien loopt Feyenoord bij elk Europees duel op eieren, want nieuwe problemen met supporters levert de club een nog veel zwaardere straf op.

De clubleiding van Feyenoord heeft daarom geen kaarten afgenomen voor het duel met Nancy en riep supporters op om deze wedstrijd niet te bezoeken. Nederlandse ticketbureau's gooien echter roet in het eten en bieden op het internet toch kaarten aan voor de beladen wedstrijd, weet RTV Rijnmond.

De grote vraag is dan ook hoe de voorverkoop in Nancy gaat verlopen. De Franse club heeft al aankondigd geen Feyenoord-fans zijn stadion te willen. Daarom wordt elke verkochte kaart gekoppeld aan een identiteitsbewijs.

Bron: Voetbalprimeur.nl

Wie gaat het wagen om toch een ticket te kopen?
F.L.E
 F.L.E - zondag 12 oktober 2008 - 20:46   quote  deeplink  
Ik
fr9
 fr9 - zondag 12 oktober 2008 - 23:26   quote  deeplink  
was te verwachten
hotjumper
 hotjumper - maandag 13 oktober 2008 - 00:08   quote  deeplink  
boefje!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 13 oktober 2008 - 08:00   quote  deeplink  
Feyenoorders wees nou verstandig. Denk aan je club en koop geen kaartje. Kunnen wij ons wel gedragen denk ik dat die gasten van Nancy nog wel wat recht willen zetten. Blijf er gewoon vandaan.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 13 oktober 2008 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 08:00 schreef Richard Lagrouw het volgende:
Feyenoorders wees nou verstandig. Denk aan je club en koop geen kaartje. Kunnen wij ons wel gedragen denk ik dat die gasten van Nancy nog wel wat recht willen zetten. Blijf er gewoon vandaan.
Helemaal mee eens
fr9
 fr9 - maandag 13 oktober 2008 - 17:16   quote  deeplink  
sommige mensen willen het gewoon niet snappen dat je daar niet heen moet gaan omdat er dan toch weer ongeregeldheden komen en daar hoeven wij niet eens mee te beginnen want in nancy willen ze ook wraak
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 14 oktober 2008 - 16:58   quote  deeplink  
pleur op met die kaarten!! te triest...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 oktober 2008 - 17:45   quote  deeplink  
fransen zijn homo's
fey21
 fey21 - dinsdag 14 oktober 2008 - 18:04   quote  deeplink  
Bien sûr ,Feyenoord va manger les escargots dégoûtants!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 oktober 2008 door fey21 --
fey21
 fey21 - dinsdag 14 oktober 2008 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 - 17:45 schreef hotjumper het volgende:
fransen zijn homo's
dat kunnen fransen toch niet uitspreken!!
beter is:

fransen zijn `omo's
HANSJE
 HANSJE - dinsdag 14 oktober 2008 - 22:26   quote  deeplink  
WEES WIJS EN BLIJFT WAAR JE BEN ER KOMEN NOG WEDSTRIJDEN GENOEG
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 14 oktober 2008 - 22:50   quote  deeplink  
Ik ben op weg naar Nancy zal ik er maar blijven dan. Maak wel wat foto's , leuk voor in het Feyenoord jaarboek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 oktober 2008 door F.L.E --
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 14 oktober 2008 - 22:57   quote  deeplink  
Ik ben nu thuis zal mijn baas maar ff bellen dat ik morgen niet kom, ik moet tenslotte blijven waar ik ben.
Voor de rest leven we tot nu toe nog in een vrij land, en kan ik dus gaan en staan waar ik wil. Dus ook naar Nancy.
ik word een beetje moe van dat hypocrite gedoe allemaal. 2 jaar geleden werden er door Feyenoord maatregelen gevraagd aan die Frans stokbrood kauwers. Die haalden vervolgens hun schouders op en de gevolgen zijn bekend. Nu feyenoord aangegeven heeft zonder suporters te komen kunnen de toendertijd gevraagde maatregelen wel worden genomen.
Maar ondertussen moeten wij maar allemaal thuisblijven want ja , het was toch allemaal onze schuld.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 15 oktober 2008 - 03:06   quote  deeplink  
ja
ollie
 ollie - woensdag 15 oktober 2008 - 21:58   quote  deeplink  
en toch gaan we!!!!!!!!!!!
het is een vrij land ,dus mag ik gaan!!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 15 oktober 2008 - 21:59   quote  deeplink  
gewoon zeggen dat je opstelten heet.
realgert
 realgert - donderdag 16 oktober 2008 - 18:18   quote  deeplink  
voor die mensen die naar nancy gaan,
jullie zijn naaiers van de club .
denk eerst aan feyenoord en dan aan je zelf.
jullie zijn niet de genen die de problemen krijgen maar feyenoord wel
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 16 oktober 2008 - 20:38   quote  deeplink  
Iedereen die naar Nancy gaat moeten ze direct een stadionverbod voor hun hele leven geven. Zij geen echte supporters. Denken niet na wat voor schade dit de club weer kan brengen. iederren die het niet met mij eens is moet maar de persoonlijke discussie met mij aan gaan. Denken alleen aan zichzelf en niet aan hun club. moeten bij 020 gaan kijken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nancy Tickets voor Feyenoord Fans gewoon via internet te koop

0.0054328