BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Peter Bosz gaat nieuw contract tekenen bij Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 13 oktober 2008 - 21:41
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Peter Bosz gaat nieuw contract tekenen bij Feyenoord (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - maandag 13 oktober 2008 - 21:48   quote  deeplink  

Peter Bosz gaat nieuw contract tekenen bij Feyenoord

Volgens Johan Derksen zal Peter Bosz na het aflopen van zijn huidige contract als Technisch-Directeur bij Feyenoord een vast contract in de Kuip gaan tekenen. Bosz startte in het seizoen 2006/2007 bij de Rotterdammers in die funtie.

Legioen Weblog
craven
 craven - maandag 13 oktober 2008 - 21:49   quote  deeplink  
tsjaaa... wat mot ik daar van vinden dan...
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 13 oktober 2008 - 22:24   quote  deeplink  
Ik ben nog steeds van mening dat hij goed werk heeft gedaan
En stel dat hij niet meer functioneerd volgend jaar:
Als hij een vast contract heeft en je wil van hem af, dan kost het je twee maanden salaris. Heeft hij een contract voor een bepaald aantal jaren dan kost het je een fikse afkoopsom. Dus dit is wel een mooie oplossing. Zolang het bestuur tevreden is blijft hij in dienst. Is het bestuur ontevreden zijn ze goedkoop van hem af.

Als je uit de ogen van het bestuur kijkt is dit dus een heel voordelige constructie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 oktober 2008 door Phyxsius --
Kadaver
 Kadaver - maandag 13 oktober 2008 - 22:50   quote  deeplink  
Phyxsius haalt me de woorden uit de mond.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 oktober 2008 - 00:12   quote  deeplink  
ze kunnen zn contract toch gewoon laten aflopen dan kost het niets, tyft ie lekker op naar heracles...
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 14 oktober 2008 - 08:07   quote  deeplink  
alleen is het bestuur, net als ik en een aantal anderen, van mening dat hij het niet slecht heeft gedaan
PVDD
 PVDD - dinsdag 14 oktober 2008 - 08:40   quote  deeplink  
Hij doet het niet heel slecht nee, maar sanering is niet alleen zijn werk. Hij is vooral uitvoerder van het beleid volgens mij. We moeten ook eens gaan kijken of hij bij de scouting van spelers een keer buiten de bekende namen uitkomt en die dan toch goed blijken te zijn. Het is toch te gek dat er op de wereld geen betaalbare goede rechtsback is.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 14 oktober 2008 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 - 08:07 schreef Phyxsius het volgende:
alleen is het bestuur, net als ik en een aantal anderen, van mening dat hij het niet slecht heeft gedaan
Welk bestuur? Die bouwmannetjes die zitten te wachten tot er een besluit over het nieuwe stadion komt zodat ze ongegeneerd hun zakken kunnen vullen?
Optzouten met die Bosz , hij doet het goed , nou ik weet niet of je hem vorie week bij studio voetbal gezien hebt.
Nietszeggende cliche's , geen antwoorden op vragen en net doen of hij nergens van af weet.
Ik weet niets van de financiele situatie want daar ga ik niet over. Nee, natuurlijk niet je weet niks, maar de gene die daar wel over gaat pakt zijn biezen.
Dit word de doodsteek voor de club.
craven
 craven - dinsdag 14 oktober 2008 - 12:06   quote  deeplink  
Ik vind nog niet dat hij goed werk heeft verricht, saneren kan iedereen,het gaat erom welke dingen je er tegen over zet. Dat het bestuur vertrouwen in hem heeft zegt mij ook niks, hun inschattingsvermogen heeft mij de afgelopen jaren niet overtuigd. Waarom wachten ze niet eerst af hoe Bosz het er van afbrengt, tis niet zo dat andere clubs om hem lopen te springen.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 14 oktober 2008 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 - 08:40 schreef PVDD het volgende:
Hij doet het niet heel slecht nee, maar sanering is niet alleen zijn werk. Hij is vooral uitvoerder van het beleid volgens mij. We moeten ook eens gaan kijken of hij bij de scouting van spelers een keer buiten de bekende namen uitkomt en die dan toch goed blijken te zijn. Het is toch te gek dat er op de wereld geen betaalbare goede rechtsback is.
Bosz is ten eerste geen scout en ten tweede : een betaalbare rechtsback die véél beter is als wat we hebben valt niet mee! Wat ik wel echt een blunder vind is het weggooien van Zuiverloon dat was echt wel een talent en die mocht zomaar weg en waarom??? verder vind ik m nog niet zo dramatisch als bijv. Wotte hoor!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 14 oktober 2008 - 16:47   quote  deeplink  
Het beleid heeft me tot nu toe ook niet overtuigd, 540 middenvelders en chronische spits- en back-armoede. Men is er al jaren niet ingeslaagd een constant seizoen te draaien en het enige contante tot nu toe is dat je via de competitie geen europees voetbal hebt gehaald.
Peer
 Peer - dinsdag 14 oktober 2008 - 20:57   quote  deeplink  
Bosz ruilen voor Emerton!!!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 15 oktober 2008 - 03:07   quote  deeplink  
bosz ruilen voor kiprich
F.L.E
 F.L.E - woensdag 15 oktober 2008 - 08:29   quote  deeplink  
Bosz ruilen voor een bos uien
hotjumper
 hotjumper - woensdag 15 oktober 2008 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 - 08:29 schreef F.L.E het volgende:
Bosz ruilen voor een bos uien
alsof je daar iemand die een bos uien bezit voor kan porren.
Dick
 Dick - woensdag 15 oktober 2008 - 13:38   quote  deeplink  
Bosz nog niet accoort met vernieuwd aan bod.
Gooi die takkenbosz maar in een versnipperaar.
Kunnen er Boszpaden van aangelegd worden,de eikel
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 16 oktober 2008 - 20:48   quote  deeplink  
Opzouten met die klootzak!!!! Laat hem zijn vriendjes dan gelijk mee nemen!!!! Maak niet uit hoe je hier je mening onderbouwt want er zijn hordes met mensen die toch gewoon hun roze bril op houden.
Happel
 Happel - vrijdag 17 oktober 2008 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 20:48 schreef Richard Lagrouw het volgende:
Opzouten met die klootzak!!!! Laat hem zijn vriendjes dan gelijk mee nemen!!!! Maak niet uit hoe je hier je mening onderbouwt want er zijn hordes met mensen die toch gewoon hun roze bril op houden.
Dat heeft niks met een roze (?) bril te maken, maar eerder met gezond verstand en een realistische insteek.

Nee, dat emotionele gehuil van sommige supporters, die bij elke nederlaag gelijk als een kip zonder kop beginnen te schreeuwen om de hoofden van jan en alleman, leid ergens toe...
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 17 oktober 2008 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 - 10:50 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat heeft niks met een roze (?) bril te maken, maar eerder met gezond verstand en een realistische insteek.

Nee, dat emotionele gehuil van sommige supporters, die bij elke nederlaag gelijk als een kip zonder kop beginnen te schreeuwen om de hoofden van jan en alleman, leid ergens toe...
Doe jij eens onderbouwen waarom hij en zijn vriendjes zo goed bezig zijn dan!!!! Kan je niet want er word totaal geen openheid van zaken gegeven. Ja dat we weer 60 miljoen willen lenen. Zijn we weer verder weg gezakt dan we weer opgebouwd hebben. Maar je heb gelijk. Ze zijn goed bezig in het maasgebouw!!!! ROZE BRIL!!!!!!!
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 17 oktober 2008 - 19:49   quote  deeplink  
Idd Richard, wat al die grappenmakers vergeten is dat coca cola Chrisje inmiddels 8 jaar werkzaam is bij onze club. Het enige wat ik hoor is dat ie het zo geweldig doet en dat ze het jammer vinden dat hij weggaat.Waarom hebben we dan 20 miljoen euro schuld en geen cent in de kas.En zijn onze toekomstplannen alleen maar gebazeerd op talentenpools( leningen) overbruggingskredieten (leningen) en weet ik meer wat voor onzin.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 oktober 2008 door F.L.E --
internationaal
 internationaal - zaterdag 18 oktober 2008 - 11:26   quote  deeplink  
iemand die een speler van ajakes koopt die vrijwel nooit scoort heeft er niet veel verstand van.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 21 oktober 2008 - 14:47   quote  deeplink  
De enige constante factor in de laatste paar jaar is de neerwaartse spiraal waarin we terecht gekomen zijn, komt dit nou doordat meneer bosz slechte trainers heeft gehaald of slechte spelers?

van mij mag ie ophoeren.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 21 oktober 2008 - 16:11   quote  deeplink  
Richard en FLE ik hoor van jullie ook niets onderbouwd. Nog nooit gehoord ook trouwens. Waarom doet Bosz het dan zo slecht? Daar heb ik echt nog nooit antwoord op gekregen. Woerts deed het zeker slecht, maar die is er ook uitgewerkt!!
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 21 oktober 2008 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 - 16:11 schreef Pietje1 het volgende:
Richard en FLE ik hoor van jullie ook niets onderbouwd. Nog nooit gehoord ook trouwens. Waarom doet Bosz het dan zo slecht? Daar heb ik echt nog nooit antwoord op gekregen. Woerts deed het zeker slecht, maar die is er ook uitgewerkt!!
Wat moet ik onderbouwen? De resultaten van de jaren waarin vriend Bosz het beleid voerd spreken voor zich. Of ga jij nou beweren dat ie ook maar iets gepresteerd heeft.
Nou succes ermee. Opzouten met die zakenvuller die zolangzamerhand allerelei sleutelpositie's door vrindjes of familieleden heeft laten bekleden.
Ronald W
 Ronald W - dinsdag 21 oktober 2008 - 17:05   quote  deeplink  
Benader direct de Visser. En laat hem hoofd scouting worden. Als Bosz die man aanneemt en hem zijn gang laat gaan. Mag ie blijven anders oprotten. Geen geld zelf niet voor transfer vrije spelers kom op nou
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 21 oktober 2008 - 17:21   quote  deeplink  
Timmer , lucius , hofland , vlaar , de cler
bronckhorst , el ahmadi , landzaat
wijnaldum , makaay , tomasson

en als bank: fer , bruins , guzman , mols , janota , biseswar , bahia , slory

en op tribune nog jongens als : greene , buys , tiendalli , erasmus

zoals je ziet is die selectie toch niet zo onwijs slecht hoor , maar continu 8 geblesseerde spelers (en ook steeds weer andere) dat is voor dit team wat teveel.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 21 oktober 2008 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 - 17:05 schreef Ronald W het volgende:
Benader direct de Visser. En laat hem hoofd scouting worden. Als Bosz die man aanneemt en hem zijn gang laat gaan. Mag ie blijven anders oprotten. Geen geld zelf niet voor transfer vrije spelers kom op nou
De Visser , dan krijgen we een bus vol met Leonardo's ! De Visser is nu scout voor Chelsea dus de vijver waarin hij nu vist zal al wel te duur zijn voor ons , verder wordt hij oud en heeft hij ook niet altijd gelijk hoor! Maar als scout van bijv Chelsea is t makkelijk scouten alle talenten staan in de rij om daar te spelen(lees: de zaakwaarnemers!)
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 21 oktober 2008 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
of het nou aan de spelers ligt of aan de trainers, bosz is eindverantwoordelijk. hij heb tijd genoeg gehad, dus oprotten maar.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 21 oktober 2008 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Moet je eens alles doorlezen!!!! Niet alleen in je eigen straatje lezen, joh!!!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 21 oktober 2008 - 19:32   quote  deeplink  
kijk gewoon ff op teletekst, zie je zo wat er fout gaat pietje1
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 22 oktober 2008 - 08:53   quote  deeplink  
ja, das lekker makkelijk. Schrijf de complete malaise van Feyenoord op het conto van Bosz... Beetje jammer dit. Jullie hebben een grote bek, dat is allemaal prima dat heb ik ook, maar kom dan eens met argumenten. Alleen maar schelden dat hij het kut doet en een eikel is kom je niet ver mee. Ik kan nu ook wel zeggen dat mijn baas de schuldige is van de kredietcrisis omdat het een eikel is, en omdat ons bedrijf het slecht doet door de kredietcrisis. Dat heeft toch weinig zin. Je kan alleen iemand beoordelen op zijn invulling van zijn functie. Dat er geen geld is kun je bijvoorbeeld al niet op zijn conto schrijven want daar gaat hij niet over. Dat hij alleen maarbezig is met saneren wel, maar dat lijkt me een eerste stap. Je meot eerst saneren totdat je weer kunt opbouwen. Voorlopig is hij nog wel bezig met saneren omdat het nog steeds een teringzooi is. dat is veroorzaakt door de voorgangers van de huidige directie. Daarbij komt kijken dat ik Baan en Wotte pas slechte TD's vind. Die hebben er een grote tyfus zooi van gemaakt die Bosz nu op moet ruimen. Verder geef in Jantje 1974 wel gelijk. Op het moment dat Verbeek een paar maanden achtereen met de zelfde spelers kan werken kan hij lijn in het elftal brengen. nu moet hij zo vaak wisselen dat de spelers niet op elkaar ingespeeld raken ongeacht hun niveau. Deselectie van NAC is veeeeel slechter dan die van Feyenoord, maar daar is niemand gebelsseerd, al maanden niet. Dat is goud voor een trainer. Dan kun je ook als een team spelen en als je echt als een hecht team speelt pak je punten. Laten we dan ook eens ophouden met maar een schuldige te zoeken voor de slechte prestaties en eens kijken wat er gebeurt als iedereen voor lange tijd fit is (als we dat nog eens meemaken).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 oktober 2008 door Pietje1 --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 oktober 2008 - 12:30   quote  deeplink  
- charisteas
- geen balans in het elftal; te veel middenvelders, te weinig verdedigers en aanvallers
- veel geld uit geven aan een assistent trainer, terwijl je geen geld hebt voor versterkingen in het veld
- een goeie keeper verhuren en een bejaarde halen.
- het ontslag van Henk Fräser
- Het niet op de hoogte zijn van de financiele situatie van je club, of anders daar over liegen.
- Het er maar niet in slagen de juiste spelers bij elkaar te krijgen om een homogeen team te smeden.

Het is ieder seizoen onder zijn bewind alleen maar slechter gegaan, zelfs het aantal oplevingen neemt af. Hij is eind verantwoordelijk dus weg met die man.

zo genoeg argumenten?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 oktober 2008 door hotjumper --
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 22 oktober 2008 - 12:41   quote  deeplink  
ok, dat zijn argumenten. alleen daar tegenover kan je dan weer zetten:

- Charisteas heeft hij winst op gemaakt.
- als ik naar de selectie kijk zie ik toch best veel verdedigers en aanvallers. Ja ze zijn geblesseerd en ja over de kwaliteit mag je twijfelen, maar er zit echt niet veel onbalans in.
- Leon Vlemminx, tja dat blijft vreemd, maar misschien was het een keiharde eis van Verbeek??
- Keeper heb ik geen antwoord op, ben ik met je eens
- Ontslag van Henk, daar heb ik zo veel tegenstrijdige berichten over gelezen dat ik daar geen oordeel over kan geven.
- Hij moet zich in laten inlichten door Onno Jacobs. Als die eikel hem verkeerd informeert weet hij ook niet beter. Dat kun je hem dus niet kwalijk nemen.
- Tja, dat klopt ook, maar in vind onze scouting daar meer debet aan dan hij zelf gecombineerd met het hebben van geen geld.

Het is inderdaad slechter gegaan, maar volgens mij komt dat meer door het wanbeleid dat achtergebleven is na de laatste directie dan door zijn inbreng. Ik weet het het lijkt wel of ik hem zelf ben of dat ik aandelen Peter bosz heb, maar dat is niet zo. ik vind alleen wel dat als iemand zijn best doet om de club er weer boven op te krijgen en hij krijgt alleen maar te horen dat hij op moet rotten, terwijl hij meer goede dan slechte dingen heeft gedaan dat dat dan onterecht is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 oktober 2008 door Pietje1 --
F.L.E
 F.L.E - woensdag 22 oktober 2008 - 15:37   quote  deeplink  
Pietje 1
, van al je tegen argumenten zie ik er 1 misschien 2 waarin je hotjumper ongelijk geeft. en om nou te zeggen dat winst maken op Charisteas een reden moet zijn voor contract verlenging?
En ik hoor Bosz keer op keer zeggen dat alle besluiten door de volledige directie genomen worden, hij moet dan dus wel op de hoogte zijn van de financieele situatie.
En wat je schrijft over Baan vind ik wel meevallen. Is toch de man achter , van Wonderen , Bosvelt, Emerton, Kalou, Pauwe.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 22 oktober 2008 - 15:50   quote  deeplink  
Ja dan kan je net zo goed zeggen dat Bosz de man is achter Hofland, De Cler, Mackaay en van Bronckhorst. De spelers die jij noemt hebben Feyenoord ook niet rijk gemaakt, leuk gevoetbalt, maar niet verkocht voor veel geld (op Kalou na). Dat wil ik dus ook duidelijk maken. Ik vind dat Bosz meer goed gedaan heeft dan fout. Ik denk dat niemand anders het beter gedaan zou hebben dan hij in zijn positie.

Kees010
 Kees010 - woensdag 22 oktober 2008 - 19:52   quote  deeplink  
Aljeblieft zeg...
Waarom geef jij Bosz de credits voor Hofland, De Cler, Makaay en van Bronckhorst..
Het enige wat hij daar voor gedaan heeft is z'n arm optillen om een pen uit z'n borstzak te trekken,
om hen daar een krabbeltje mee te laten zetten..
En daarna met de credits weg te lopen (in jouw ogen dan)

Je zou hooguit kunnen zeggen dat hij van Marwijk heeft aangesteld,
wat daar invloed op heeft gehad.
Maar om nou te zeggen dat Bosz dit allemaal heeft gerealiseerd,
lijkt me toch best wel onzinnig...

Trouwens hoeveel winst is er op Gaarheidsteas gemaakt dan ??
Kan ook niet meer zijn dan hooguit een paar ton.
+ Vervanging vinden voor Kuijt en Kalou is idd. niet makkelijk.
Maar om dan hiermee aan te komen is gewoon ronduit kansloos.
Hij had namelijk al bij al z'n voorgaande clubs duidelijk laten zien, dat hij de verwachtingen niet kon waarmaken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 oktober 2008 door Kees010 --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 oktober 2008 - 20:04   quote  deeplink  
hij heeft lang genorg de kans gehad vind ik, niet gelukt pech voor hem maar vooral voor ons, alstie verder wil experimenteren doet hij dat maar bij zijn geliefde heracles.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 23 oktober 2008 - 08:17   quote  deeplink  
Kees, wel goed lezen jongen. Ik zeg ook "dan kan je net zo goed..." Hij heeft Gareneus voor 2,5 miljoen gekocht, verkocht voor 2,5 miljoen plus een bonus van 5 ton omdat ze door waren in de uefacup. Tevens heeft hij wel Drenthe voor 13,5 miljoen verkocht terwijl hij maar 7 of 8 waard was op dat moment (had een arbitrage opgeleverd), dat vind ik toch aardige bedragen. Kuijt is minder dan een week van te voren vertrokken naar Liverpool, toen was ook bekend dat door jarenlang financieel wanbeleid daarvoor de knvb Feyenoord in categorie 1 geplaatst had. Al het geld van Kuijt ging dus meteen in de schuldsanering. Het is van de verkoop van Drenthe dat we nog geld hadden voor Makaay, de Cler en Hofland. Anders hadden we helemaal niets gehad... Derhalve kun je zeggen dat hij verantwoordelijk is voor die aankopen...
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 23 oktober 2008 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 - 08:17 schreef Pietje1 het volgende:
Kees, wel goed lezen jongen. Ik zeg ook "dan kan je net zo goed..." Hij heeft Gareneus voor 2,5 miljoen gekocht, verkocht voor 2,5 miljoen plus een bonus van 5 ton omdat ze door waren in de uefacup. Tevens heeft hij wel Drenthe voor 13,5 miljoen verkocht terwijl hij maar 7 of 8 waard was op dat moment (had een arbitrage opgeleverd), dat vind ik toch aardige bedragen. Kuijt is minder dan een week van te voren vertrokken naar Liverpool, toen was ook bekend dat door jarenlang financieel wanbeleid daarvoor de knvb Feyenoord in categorie 1 geplaatst had. Al het geld van Kuijt ging dus meteen in de schuldsanering. Het is van de verkoop van Drenthe dat we nog geld hadden voor Makaay, de Cler en Hofland. Anders hadden we helemaal niets gehad... Derhalve kun je zeggen dat hij verantwoordelijk is voor die aankopen...
Daar zijn we echt beter van geworden en op de lange termijn worden we dat al helemaal. Kom op zeg!!! Koeman die heeft het zo slecht nog niet gedaan. Kijk maar eens naar het aantal punten onder Koeman en onder van Marwijk. Had van marwijk toch beter materiaal zoals jij dat nu schrijft. Je moet het toch ook wel toegeven dat we er op de langere termijn al helemaal niet beter van worden. Ik was ook blij met die aankopen hoor, maar wanneer gaan ze presteren dan?
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 23 oktober 2008 - 11:20   quote  deeplink  
kom op nou Richard : lange termijn??? je kan toch niet allemaal spelers voor de lange termijn kopen! Na 3 jr zijn ze alweer weg! Makaay,Hofland,Cler,Gio zijn gewoon goede aankopen en kunnen nog zkr 2jr mee , en dan zal de jeugd klaar moeten staan en ook dan zullen we weer wat ouderen bij moeten kopen! Een club als Feyenoord mag gewoon blij zijn dat die spelers toen naar Feyenoord wilden! Laten we nu gewoon s afwachten tot de kerst , staan we dan nog 10e of lager dan gaan we echt piepen maar ik denk nog steeds dat Verbeek deze selectie aan t voetballen krijgt!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Peter Bosz gaat nieuw contract tekenen bij Feyenoord

0.0067861