|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
Nou iedereen blij, behalve Fiona en Joost, arme zieltjes, en fijn voor Gisela dat ze nu weet dat ze mocht blijven als ze Marco een Zuigen en Opblaasbeurt zou geven. |
|
|
|
|
JinX
|
|
|
Dat wat Marco zei over " Als ze me pijpt mag ze blijven " ging niet over Gisela maar over Charlene of Nana , dat weet ik zeker. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
Gisela de meeste antwoorden goed? Ik vond dat ze het nogal over liet aan Marco! Ze zat hem steeds aan te kijken van. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 - 11:33 schreef JinX het volgende:Dat wat Marco zei over " Als ze me pijpt mag ze blijven " ging niet over Gisela maar over Charlene of Nana , dat weet ik zeker. Het was toch "of ze mij nog gaat pijpen vanavond"? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
JinX
|
|
|
Ja dat klopt , maar dat ging niet over Gisela , want dat filmpje is veel ouder dan dat Gisela in het huis zit . Dat ging toen echt over Charlene of Nana ... |
|
|
|
|
madeleine
|
|
|
Waarom spreekt men de naam Gisela zo raar uit. Het is een prachtige naam, mits je hem goed uitspreekt. zoals: fonetisch: gie sella en niet giesulla Omdat de jongens het allemaal niet zo serieus nemen in de villa, zijn de meisjes alleen maar speeltjes lijkt het. |
|
|
|