|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Truth or Dare...again!
In de eerste week speelden de dames al een potje Truth or Dare en vanavond wagen ze zich er weer aan! Er komen spannende vragen naar boven en opvallende uitspraken. Bekijk hier hoe de dames elkaar het vuur aan de schenen leggen!
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Heel verhelderend. Ik vind wel dat Kelly zichzelf op de vlakte houd met haar antwoorden, vooral met betrekking tot Lisa, ik vind je nog steeds een heel leuke meid???? zo dan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 oktober 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
patrick37
|
|
|
Die arme kelly heeft echt hulp nodig,totaal geen zelfrespect. zo behandeld worden en dan nog marco terugwillen,ik denk dat haar moeder thuis gek wordt,hoe blind kan iemand zijn? |
|
|
|
|
madeleine
|
|
|
Kelly heeft in de armen van een man gelegen en dat is moeilijk loslaten. Ze is jong en onschuldig, ook een beetje naief, w.s. vaak voor de gek gehouden. Maar deze Marco is misschien ook iets beter ontwikkeld dat Kelly. Ik vind het wel triest om te zien, ze zal niet echt van hem houden, (maar lichamelijke liefde is ook geen echte Liefde, maar door de vele nachten met hem is ze toch aan hem gewend, is toch ook heel herkenbaar. Ze zou eigenlijk beter het huis uit kunnen gaan, want het doet haar allemaal heel veel pijn. |
|
|
|
|
JinX
|
|
|
Nou zo spannend vind ik de vragen niet hoor ! |
|
|
|
|
Maaike
|
|
|
quote: Nee, niet echt spannend!!
Maar om sommige vragen moest ik wel lachen.. Fiona tegen Lisa: "Waarom maak je me zwart bij de anderen" Gisela over het sterkste koppel: "Ribas en Joost" |
|
|
|
|
nane
|
|
|
madeleine ik sluit me helemaal bij je aan ze heeft het te moeilijk en idd haar hartje is te teerze zal nog veel tegenslagen krijgen ze is nog lang niet klaar voor de boze wereld maar miss word ze hier wat harder van ik hoop t voor haar en trouwens wie weet waar ik die laarzen kan kopen die yasmine aan heeft ik woon in den haag
enne lisa je heb rory al ingewisseld iemand tips??????????????? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
cristine le duc?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 oktober 2008 door pauline -- |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
slapeloze nacht duurt lang. Twijfel? moet om 6.30 eruit! Heeft het nog zin om naar bed te gaan? verlichtend zo'n gesprek met mezelf |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 - 03:28 schreef pauline het volgende:slapeloze nacht duurt lang. Twijfel? moet om 6.30 eruit! Heeft het nog zin om naar bed te gaan? verlichtend zo'n gesprek met mezelf zelfs een uurtje heeft zin als je tot morgenavond wakker moet blijven. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
jij slaapt dus ook nog niet |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
zie vaak aan je posts dat jij s'nacht veel online bent! Slaap jij wel eens? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ik ben altijd 's nachts aan het werk en slaap dan 's ochtens wat langer uit |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
is dat niet een eenzaam bestaan? Je draait gewoon nacht diensten |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: jij bent er toch?
maar nee, niet eenzaam, lekker rustig aan het werk met koptelefoon op luisterend naar goede techno... |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ik heb gelukkig een lang weekend voor de boeg, moet morgen nog en dan heb ik donderdag en vrijdag vrij. Maar volgende week een lange studie week, en daar zie ik wel tegenop. dus kan dan mijn nachtrust goed gebruiken |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 - 03:36 schreef pauline het volgende:ik heb gelukkig een lang weekend voor de boeg, moet morgen nog en dan heb ik donderdag en vrijdag vrij. Maar volgende week een lange studie week, en daar zie ik wel tegenop. dus kan dan mijn nachtrust goed gebruiken Voor mij is het eigenlijk geen werk maar hobby. Het is pas werk te noemen als je liever iets anders doet en ik vindt het geweldig om iets te maken waar veel mensen gebruik van maken en beter is dan wat er al bestaat. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Nu we toch
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 oktober 2008 door pauline -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 - 03:39 schreef pauline het volgende:Nu we toch alleen zijn.. Je hebt het wel prima voorelkaar. Je hebt een forum met een divers publiek, en ook al heb ik regelmatig confrontaties met andere forum gebruikers, voel ik me toch wel prettig hier. en tussen ons!! prettiger dan bij nowlive(( zou je dit willen weghalen straks, anders moet ik het zelf doen zo, nu heb ik het nog ge-quote ook nog! :) |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
hahahaha
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 - 03:42 schreef pauline het volgende:hahahaha ja en dat kan ik niet verwijderen.. Dan met ik maar kijken of ik hier juridische stappen tegen kan nemen hahaha Dan hoef ik het hoogstens te anonimiseren, 'P. (scheidingsadvocate) schreef...' Dan weet vast niemand meer over wie het gaat! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
hahahahaha
|
|
|
|
pauline
|
|
|
maar heb nu 2 portjes op en mijn ogen beginnen toch wel te tranen, dus neem je advies ter harte en ga nog even proberen om toch een paar uurtjes nog te slapen.. Wens je nog een fijne nacht en voor straks slaap lekker..... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 - 03:53 schreef pauline het volgende:maar heb nu 2 portjes op en mijn ogen beginnen toch wel te tranen, dus neem je advies ter harte en ga nog even proberen om toch een paar uurtjes nog te slapen.. Wens je nog een fijne nacht en voor straks slaap lekker..... slaapze! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Foei Pauline, jij overloper! Lol. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: Komt mede daar de onderwerpen bij nowlive mij niet zo meer boeien, was een fervent GK liefhebster, daarom zat ik ook bij NL. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Was een grapje, meis. Je hoeft je aan mij niet te verantwoorden, hoor. Ën daarbij, dat wist ik natuurlijk al want we zaten samen hier op het forum, destijds. ;) |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Weet ik ,,, was ook een leuke tijd |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Achteraf gezien wel, jeetje wat waren we fanatiek met streamen ed. En daar bedoel ik natuurlijk iedereen destijds, niet alleen wij 2tjes. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 - 14:49 schreef Caroline het volgende:Achteraf gezien wel, jeetje wat waren we fanatiek met streamen ed. En daar bedoel ik natuurlijk iedereen destijds, niet alleen wij 2tjes. heel soms lee ik bepaalde topics terug, en het was soms wel heel fanatiek.. En je merkt dan ook hoe je je liep meeslepen door bepaalde gebeurtenissen. tot schaamte toee |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Iedereen keek mijn een eigen bril en zag zijn/haar versie op het geheel. Maar juist dat maakte het voor mij DGK zo leuk. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 - 02:01 schreef nane het volgende:madeleine ik sluit me helemaal bij je aan ze heeft het te moeilijk en idd haar hartje is te teerze zal nog veel tegenslagen krijgen ze is nog lang niet klaar voor de boze wereld maar miss word ze hier wat harder van ik hoop t voor haar en trouwens wie weet waar ik die laarzen kan kopen die yasmine aan heeft ik woon in den haag enne lisa je heb rory al ingewisseld iemand tips??????????????? Maud Compagny® Koningin Wilhelminaplein 12 Amsterdam
PC Hooftstraat, Amsterdam zijn ze ook te kopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 oktober 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
zijn het niet gewoon uggs???? |
|
|
|