|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
ABN-Amro vuistdiep in Feyenoord (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
ABN-Amro vuistdiep in Feyenoord
En dan hebben we de eindstand voor u van de AEX: de beursindex sloot zojuist op 284,51, een verlies van 0,27 procent. Met dank aan Fortis, waarin vandaag voor het eerst sinds ruim een week weer in kon worden gehandeld. Het aandeel was met een verlies van 77,73 procent in zijn eentje verantwoordelijk voor het omlaag halen van de index. Tegelijkertijd werd bekend dat de naam Fortis ophoudt te bestaan in Nederland. De kans is zelfs groot dat alle Fortis-filialen worden omgetoverd tot ABN/Amro kantoren. Fortis, zo stelt topman Jan van Rutte, roept namelijk nogal wat negativiteit bij mensen op. Valt wel mee joh. Minus 77,73 procent! Bye bye, zwaai zwaai...
Bron: GeenStijl.nl |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
lazer toch is op met dat gelul, breng je geld gewoon naar de kroeg. Plezier is de beste rente die je voor je geld kan krijgen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Kan Feyenoord niet alleen met de letters ABN op het shirt gaan spelen? Amro geeft mij zo'n nare smaak in de mond! En die bank is toch per slot van rekening toch nu eigendom van Nederland, dus de "Algemene Bank Nederland"? Lijkt mij een strak plan! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
Gewoon Volksbank van maken, het is nu toch van de staat. Klinkt ook beter de volksbank sponsort de volksclub. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Ik zie liever een helemaal andere sponsor, zo eentje die 020 achtige bedragen betaald. In het kader van Puma als nieuwe kledingsponsor lijkt Opel me wel wat. |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
@F.L.E.
Reken daar maar niet op. Aegon is alleen sponsor geworden, omdat 020 in het buitenland 10x zoveel sympathie heeft als Feyenoord. (onderzoek VI van een paar maanden geleden)Ondanks dat Feyenoord de meeste sympathie heeft in het binnenland, kijken sponsors ook naar de profilering van de club in het buitenland. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 - 09:55 schreef Kadaver het volgende:@F.L.E. Reken daar maar niet op. Aegon is alleen sponsor geworden, omdat 020 in het buitenland 10x zoveel sympathie heeft als Feyenoord. (onderzoek VI van een paar maanden geleden)Ondanks dat Feyenoord de meeste sympathie heeft in het binnenland, kijken sponsors ook naar de profilering van de club in het buitenland. Dan maar en sponsor die zich op de Nederlandse markt profileert, Trust b.v. Alles is beter dan straks met ABN Amro op ons shirt te lopen. En onderzoeken van VI neem ik niet echt serieus, zolang vrind bromsnor het daar voor het zeggen heeft en iedere keer een podium geeft voor figuren als onze GKL . Ik denk trouwens dat Feyenoord b.v. in Frankrijk bekender is dan 020.Gevalletje Nancy zal ik maar zeggen. In de reclame wereld bestaat er n.l. niet zoiets als negative publiciteit. |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
@F.L.E. Nee oke, over VI heb je een punt. Het onderzoek was wel van een extern bureau. Maar goed los daarvan, Shell misschien? Ze moeten ff de haven afpluizen voor een mooier sponsor. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
denk dat het deze tijd niet echt goed is om een nieuwe sponsor te zoeken... |
|
|
|