|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Amoah zeker van toegevoegde waarde voor Feyenoord' (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
'Amoah zeker van toegevoegde waarde voor Feyenoord'
Johan Derksen laat vandaag in zijn dagelijkse programma op VI.nl weten dat Amoah zeker een grote toegevoegde waarde zou zijn voor Feyenoord. Wat vinden jullie zou Feyenoord de huidige topscorer van de Eredivisie moeten proberen te kopen de aankomende Transferperiode?
Legioen Weblog
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 oktober 2008 door Legioen Weblog -- |
|
|
|
|
Fr-1908
|
|
|
ik denk ook zeker dat het Amoah voor Feyenoord zeker van toegevoegde waarde kan zijn, alleen denk ik niet dat hij financieel haalbaar is, omdat zelfs Botteghin niet financieel haalbaar is... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik denk het ook niet, de salaris verhoging bosz moet nog betaald worden |
|
|
|
|
bangoo
|
|
|
Ik denk dat amoah een hele belangrijke rol zal gaan spelen als hij zal komen.Hij heeft snelheid en schiet graag direct.Wat wij nu voorin hebben is helaas om te zeggen traag |
|
|
|
|
FEYENOORD KAMPIOENEN
|
|
|
Als Deguzman verkocht wordt is er mischien geld voor Amoah en Botteghin. Deze twee spelers leveren misschien later ook weer meer geld op dus eigenlijk een win win situatie. KAn Bosz misschien ook wat salaris verhoging vragen haha. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Je moet Derksen wel goed citeren Ik heb het vandaag nog ff bekeken En hij zegt dat Amoah een goede speler voor Feyenoord is als hij zijn vorm behoud Tevens zegt hij ook dat hij niet denkt dat Amoah deze vorm vast houd en ik denk dat ook Dus ik ben het geheel met Derksen eens en zeg dat Amoah geen versterking voor Feyenoord is |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
geld gaat allemaal naar bosz |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Er is geen geld , waaronm denk je anders dat coca cola Chrisje hem afnokt. Er valt niks meer te halen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
precies petertje vult zn zakken nog even en is ook vertrokken... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 - 21:45 schreef Phyxsius het volgende:Je moet Derksen wel goed citeren Ik heb het vandaag nog ff bekeken En hij zegt dat Amoah een goede speler voor Feyenoord is als hij zijn vorm behoud Tevens zegt hij ook dat hij niet denkt dat Amoah deze vorm vast houd en ik denk dat ook Dus ik ben het geheel met Derksen eens en zeg dat Amoah geen versterking voor Feyenoord is MEE EENS! |
|
|
|