BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord verklaart oorlog aan trouwe supporter?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 15 oktober 2008 - 19:53
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord verklaart oorlog aan trouwe supporter? (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - woensdag 15 oktober 2008 - 19:58   quote  deeplink  
Feyenoord verklaart oorlog aan trouwe supporter?

In een recente uitgave van Feyenoord Magazine lazen wij de volgende woorden van Feyenoords Director Finance & Operations, Onno Jacbos:

"De historie, achterban en de status van deze club zijn unieke elementen van Feyenoord. Als je daar beleid omheen kan maken, schept dat vertrouwen. Dan zal die speler X opeens denken: ja, ik wil naar Feyenoord."

De achterban is inderdaad een uniek element van Feyenoord, maar het beleid dat Feyenoord hierom heen aan het maken is, is een grove schande. Sterker nog, wij zouden voor de thans gaande razzia's het woord beleid niet durven gebruiken.

Feyenoord is namelijk al vanaf het begin van het seizoen druk doende tal van hondstrouwe supporters - jongens die de club al jarenlang uit en thuis, in binnen- en buitenland volgen - de toegang tot het stadion te ontzeggen. Recent bereikten ons weer diverse verhalen van trouwe supporters die van Feyenoord een brief ontvingen dat ze voorlopig niet welkom zijn bij thuis- en uitwedstrijden. De grondslag voor deze ontzegging is in vele gevallen vaag of gewoon verzonnen, de straffen zijn in alle gevallen buitenproportioneel.

Wij vragen Onno Jacobs hoe hij met droge ogen kan praten over de achterban als uniek element van de club en het hierom heen te voeren beleid en tegelijkertijd deze jongens de toegang tot hun grote liefde te ontzeggen? Moeten wij - trouwe supporters - dit als een regelrechte oorlogsverklaring van onze eigen club beschouwen?

Wij wachten op een reactie van Feyenoord. Immers, 'Feyenoord straalt meer openheid uit', aldus dezelfde Onno Jacobs in hetzelfde blad. Of waren dit wederom loze woorden?

Feyenoord is van ons!

Bron: LunaticNews

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 oktober 2008 door Boudewijn --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 15 oktober 2008 - 22:03   quote  deeplink  
het zijn gewoon een stelletje gereformeerde homosexuelen. Willen het liefst kaasjoden publiek

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 oktober 2008 door hotjumper --
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 16 oktober 2008 - 20:42   quote  deeplink  
FEYENOORD IS VAN ONS!!!! STELLETJE DOODSKOPPEN IN MAASGEBOUW WANNEER BEGRIJPEN JULLIE DAT NU EENS!!! ZONDER ONS HADDEN JULLIE HELEMAAL NIETS MEER OM OP TE BOUWEN!!!! DAT ER NOG INVESTEERDERS ZIJN IS ALLLEEN TE DANKEN AAN JULLIE HONDSTROUWE PUBLIEK!!! NIET AAN DAT KUT BELEID VAN JULLIE!!!! LUISTER NOU EENS NAAR ONS INPLAATS VAN ONS WEG TE PESTEN!!!!
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 17 oktober 2008 - 10:10   quote  deeplink  
heren, ga nou niet mee met die achterlijke stemmingmakerij!! "supporters" die een brief hebben gekregen dat ze niet welkom zijn zijn niet de voorbeeld supporters die je graag wilt hebben bij een wedstrijd, maar zijn die eikels die de boel verstieren voor iedereen. die kan je beter kwijt zijn. Dat zijn degenen die ervoor zorgen dat Feyenoord weer eens een boete krijgen en uitgesloten worden van Europees voetbal. Laat ze lekker wegblijven. Lunatic News en Legioen Weblog zijn al tijden bezig om de "echte" supporter te misleiden en ons op te zetten tegen Feyenoord. We kunnen beter onze energie steken in het steunen van onze jongens op het veld!! Opzouten met die waardeloze klote websites!!
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 17 oktober 2008 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 - 10:10 schreef Pietje1 het volgende:
heren, ga nou niet mee met die achterlijke stemmingmakerij!! "supporters" die een brief hebben gekregen dat ze niet welkom zijn zijn niet de voorbeeld supporters die je graag wilt hebben bij een wedstrijd, maar zijn die eikels die de boel verstieren voor iedereen. die kan je beter kwijt zijn. Dat zijn degenen die ervoor zorgen dat Feyenoord weer eens een boete krijgen en uitgesloten worden van Europees voetbal. Laat ze lekker wegblijven. Lunatic News en Legioen Weblog zijn al tijden bezig om de "echte" supporter te misleiden en ons op te zetten tegen Feyenoord. We kunnen beter onze energie steken in het steunen van onze jongens op het veld!! Opzouten met die waardeloze klote websites!!
Pardon? Waardeloze klote website's?
Je bent niet helemaal goed jij. Nee we willen het hele stadion vol met van die meeheulende theatersuporters zoals jij. Sodemieter toch op waardeloze nepert met ace kussende Bosz en bestuur verhaaltjes.
Jij zal wel eens ff vertellen wie er wel en niet welkom zijn. Je kent de mensen achter deze website's niet eens. Nou ik kan je vertellen dat die meer liefde trouw en gevoel voor Feyenoord hebben dan jij in je kleine teen.
Happel
 Happel - vrijdag 17 oktober 2008 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 - 10:31 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Pardon? Waardeloze klote website's?
Je bent niet helemaal goed jij. Nee we willen het hele stadion vol met van die meeheulende theatersuporters zoals jij. Sodemieter toch op waardeloze nepert met ace kussende Bosz en bestuur verhaaltjes.
Jij zal wel eens ff vertellen wie er wel en niet welkom zijn. Je kent de mensen achter deze website's niet eens. Nou ik kan je vertellen dat die meer liefde trouw en gevoel voor Feyenoord hebben dan jij in je kleine teen.
Jij wil beweren dat iedere supporter die geen problemen heeft met de manier, waarop Bosz te werk gaat, niet fanatiek is? Houd lekker je muil in dat geval.
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 17 oktober 2008 - 10:54   quote  deeplink  
Pietje1 heeft wel een punt. In dit artikel hierboven wordt het maar van één kant belicht en de aanleiding voor het verzenden van die brief verzwegen.
Ik en waarschijnlijk ook alle supporters hierboven hebben waarschijnlijk geen brief gehad, omdat wij de boel niet lopen te verstieren. We hebben allemaal een grote liefde voor deze club, maar sommigen van ons weten niet goed met tegenslag om te gaan. Als je ziet hoe snel de media hapt op slecht gedrag en onze mooie club maar al te graag in een slecht daglicht wilt stellen, kijk bijvoorbeeld naar de bedreiging van Derksen, vind ik het een goed signaal van Feyenoord uit, om de doelgroep die ons een slecht imago (kan) bezorgen te verzoeken om Feyenoord aan te moedigen via de televisie.

Probeer er rekening mee te houden dat berichten vanuit de media ons een bepaald beeld voorhouden en vrijwel nooit de volledige waarheid weergeeft! Hierboven wordt voornamelijk een mening gegeven over een fragment van een vrijgegeven interview van Onno Jacobs. Trap er niet in!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 oktober 2008 door Kadaver --
PVDD
 PVDD - vrijdag 17 oktober 2008 - 10:55   quote  deeplink  
Ben het voor een deel wel eens met de meeste dat feyenoord op het moment vooral sterk is door de supporters. Maar ik kan ook begrip opbrengen als gasten het echt verstieren dat ze dan beter weg kunnen blijven. Maar dan moeten het ook echt gasten zijn die Feyenoord schade berokkenen. Als je bij een groep loopt en een slaat er iemand met een hamer op zijn tanden moet een ander daar niet de schuld van krijgen. Het beleid dat nu gehanteerd wordt is in mijn ogen te selectief.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 17 oktober 2008 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 - 10:54 schreef Kadaver het volgende:
Pietje1 heeft wel een punt. In dit artikel hierboven wordt het maar van één kant belicht en de aanleiding voor het verzenden van die brief verzwegen.
Ik en waarschijnlijk ook alle supporters hierboven hebben waarschijnlijk geen brief gehad, omdat wij de boel niet lopen te verstieren. We hebben allemaal een grote liefde voor deze club, maar sommigen van ons weten niet goed met tegenslag om te gaan. Als je ziet hoe snel de media hapt op slecht gedrag en onze mooie club maar al te graag in een slecht daglicht wilt stellen, kijk bijvoorbeeld naar de bedreiging van Derksen, vind ik het een goed signaal van Feyenoord uit, om de doelgroep die ons een slecht imago (kan) bezorgen te verzoeken om Feyenoord aan te moedigen via de televisie.

Probeer er rekening mee te houden dat berichten vanuit de media ons een bepaald beeld voorhouden en vrijwel nooit de volledige waarheid weergeeft! Hierboven wordt voornamelijk een mening gegeven over een fragment van een vrijgegeven interview van Onno Jacobs. Trap er niet in!
Uit jou verhaal blijkt duidelijk dat je geen mensen kent die zo'n brief gehad hebben. Je kan dus ook geen mening vormen of dit dan wel of niet terecht is.
Het is wel typerend dat het Feyenoord bestuur hier op hun mooie blauwe ogen geloofd word.
En Pietje durft ook nog eens te beweren dat de mensen van de Lunatics website alleen maar stemming maken.
Nou zij onderbouwen hun kritiek op Feyenoord beter dan dat Feyenoord z'n eigen beleid onderbouwd.
je weet wel diezelfde hypocrite eikels die het wel toestaan om spandoeken tegen de GKL op te laten hangen. Die zoals coca cola Chrisje zelf medeverantwoordelijk waren voor de toendertijd ontstane situatie.
Maar toen waren de heren in geen velden of wegen te bekennen.
Pas toen de storm was overgewaaid kwamen ze weer onder hun steen vandaan.
Lafaards zijn het.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 17 oktober 2008 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 - 10:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Jij wil beweren dat iedere supporter die geen problemen heeft met de manier, waarop Bosz te werk gaat, niet fanatiek is? Houd lekker je muil in dat geval.
Oh we gaan de zaken omdraaien? Pietje1 schrijft suporters en echte tussen aanhalingsteken niet ik.
Als mensen Bosz prima werk vinden doen mijn zegen hebben ze.
Ik vind hem in ieder geval een judas eerste klas en van mij mag ie terplekke doodvallen.
Het liefste hebben jullie allemaal het prototype voorbeeld suportertje in het stadion. En iedereen met een andere mening moet maar thuisblijven, want je mag alleen maar positief zijn over die bende zakkevullers in het maasgebouw.
Man lazer toch op.
Je naamdrager zou zich in z'n graf omdraaien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 oktober 2008 door F.L.E --
Pieter D.
 Pieter D. - vrijdag 17 oktober 2008 - 13:33   quote  deeplink  
Om een echte Bos Feyenoorder te citeren:
Linksom of rechtsom de huidige beleidsmakers uit het Maasgebouw!
Happel
 Happel - vrijdag 17 oktober 2008 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 - 12:39 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Oh we gaan de zaken omdraaien? Pietje1 schrijft suporters en echte tussen aanhalingsteken niet ik.
Als mensen Bosz prima werk vinden doen mijn zegen hebben ze.
Ik vind hem in ieder geval een judas eerste klas en van mij mag ie terplekke doodvallen.
Het liefste hebben jullie allemaal het prototype voorbeeld suportertje in het stadion. En iedereen met een andere mening moet maar thuisblijven, want je mag alleen maar positief zijn over die bende zakkevullers in het maasgebouw.
Man lazer toch op.
Je naamdrager zou zich in z'n graf omdraaien.
Jij impliceert dat pro-Bosz aanhangers voorbeeldsupporters zijn. Niet Pietje, waar ik het overigens niet mee eens ben.

Als ik iets niet ben, dan is het wel het prototype voorbeeldsupporter. Verre van zelfs, maar ja dat kun jij moeilijk weten vanachter je pc'tje.

Het supportersbeleid van Feijenoord is een lachertje. Supporters helpen ze nooit, maakt niet uit wat de situatie is. Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan Engelse clubs, die voor hun supporters (klanten) opkomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 oktober 2008 door Happel --
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 17 oktober 2008 - 16:55   quote  deeplink  
FLE, het zou je eens sieren als je daadwerkelijk op het verhaal ingaat en niet een enkel stukje uitlicht. Ik heb het over supporters van deze site. Je hoeft geen helderziende te zijn dat een supporter die zich gewoon gedraagt tijdens en rondom de wedstrijd geen brief zal ontvangen.
En ja, het is overduidelijk in het bericht hierboven dat het stemmingmakerij is en je trapt er nog met open ogen in.
Onderzoek ook eens de andere kant van het verhaal voordat je je (ongezouten) mening ventileert.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 17 oktober 2008 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 - 16:55 schreef Kadaver het volgende:
FLE, het zou je eens sieren als je daadwerkelijk op het verhaal ingaat en niet een enkel stukje uitlicht. Ik heb het over supporters van deze site. Je hoeft geen helderziende te zijn dat een supporter die zich gewoon gedraagt tijdens en rondom de wedstrijd geen brief zal ontvangen.
En ja, het is overduidelijk in het bericht hierboven dat het stemmingmakerij is en je trapt er nog met open ogen in.
Onderzoek ook eens de andere kant van het verhaal voordat je je (ongezouten) mening ventileert.
Welke andere kant van het verhaal? Die van Feyenoord zijde? Die van die kant die openheid eerlijkheid en transparantie predict. maar ondertussen
de suporters alleen maar ziet
als melkkoe. Er zijn bij die suporters die een brief hebben gehad ook suporters bij die alleen maar kritische mails richting directie gestuurd heb
ben over de jubileum seizoenkaart. Verder zitten er suporters bij die vorig seizoen pro Fraser spandoeken hebben opgehangen. Dit zijn geen vergrijpen waar een brief voor thuisgestuurd hoeft te worden.
Maar zoals ik al eerder zij, ze willen in de kuip het liefst theater klapvee, met
vrouw en 2 kindjes , ver boven modaal inkomen. Die allemaal een legioenpas nemen, per persoon een bingo lot allemaal een uit en thuisshirtje en ook nog het liefst z'n auto op P5 zet.
En al zeker niet het beleid bekritiseren, en al helemaal niet openlijk in de Kuip.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 17 oktober 2008 - 19:33   quote  deeplink  
Diegene die wel met meneer Bosz en zijn vriendjes willen heulen moeten het is laten om de supporters die het met hun gehad hebben af te schilderen als ggen echte supporters. Ik durf alles tye verwedden dat diegene die dat doen nog niet de helft van de wedstrijden in de Kuip of ergens anders is geweest dan ik in heel mijn leven. Geld ook voor andere supporters. Ik zal de rollen eens omdraaien. Diegene die geen commentaar op Bosz en zijn vriendjes hebben zijn diegene die geen hart voor de club hebben. willen geen gezeur maar alleen een dagje uit netzo als bij het Nederlands elftal. Ga lekker daarheen dan!!!!!
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 17 oktober 2008 - 23:07   quote  deeplink  
Tja Richard, als jij jezelf wil beperken tot zo´n visie, ga ik je niet tegenspreken. Ik denk dat je alleen vanuit de supporters die tegen Bosz zijn de ´andere´ supporters betichten van nepsupporters. Moet je het nu niet omdraaien he? Maar goed, ik laat het hier bij. De meningen van de supporters is duidelijk in twee kampen te delen en het heeft geen zin om elkaar te overtuigen. Het is een verschil van dag en nacht.

In het verhaal van FLE daarintegen kan ik wel wat vinden, aangezien de Kuip al afsterft vanaf vak W2.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 oktober 2008 door Kadaver --
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zaterdag 18 oktober 2008 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 - 23:07 schreef Kadaver het volgende:
Tja Richard, als jij jezelf wil beperken tot zo´n visie, ga ik je niet tegenspreken. Ik denk dat je alleen vanuit de supporters die tegen Bosz zijn de ´andere´ supporters betichten van nepsupporters. Moet je het nu niet omdraaien he? Maar goed, ik laat het hier bij. De meningen van de supporters is duidelijk in twee kampen te delen en het heeft geen zin om elkaar te overtuigen. Het is een verschil van dag en nacht.

In het verhaal van FLE daarintegen kan ik wel wat vinden, aangezien de Kuip al afsterft vanaf vak W2.
Ik beperk me niet tot zo'n visie maar diegene die voor Bosz en zijn vriendjes zijn wel. Wij zijn zogenaamd geen echte supporters omdat we het niet eens zijn met het beleid. Dus zeg ik. Zullen we de rollen eens omdraaien en diegene geen echt supporters noemen omdat ze voor dit beleid zijn!!! Ging mij om het feit dat diegene die voor Bosz zijn dat ook niet zullen waarderen.
F.L.E
 F.L.E - zondag 19 oktober 2008 - 20:12   quote  deeplink  
Voor degene die het beleid van Bosz en consorten wel goed vinden zullen er toch echt snel resultaten geboekt moeten worden.4 punten uit 6 wedstrijden....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord verklaart oorlog aan trouwe supporter?

0.0072059