|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Opstelten blijft gewoon ere-lid van Feyenoord (Legioen Weblog)
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Feyenoord neemt de oproep van haar supporters niet serieus...
Waarom ben ik niet verbaast |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Je ere lid, maar dan zoals bij menig mannelijk persoon in de broek hangt. Bij het bestuur van Feyenoord hangt daar verder niks bij. Was dat wel het geval geweest hadden ze hem de kuip nooit meer ingelaten. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Inderdaad belachelijk , 800 man voor Jan L. aanhouden en dan ERE-lid , ere lid wordt je voor verdiensten nou ik wil dan wel weten wat voor verdiensten dit gedrag goedmaken???? |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Niet alleen die aanhoudingen. wat dacht je van een trein met joden voor de kuip laten wachten!!!!! Is niet goed te spreken wat er toen gebeurt is,m aar met een beetje inlevingsgevoel hadden ze in diezelfde kapotte trein terug naar 020 gegaan. Moet die Opstelten niet maar is wel beter dan we nu weer krijgen als burgemeester. |
|
|
|
|
ilovemo6
|
|
|
we krijgen nou de joodse burgemeester |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 - 19:47 schreef Richard Lagrouw het volgende:...... Moet die Opstelten niet maar is wel beter dan we nu weer krijgen als burgemeester. dacht dat jij allang geƫmigreerd was? |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote: Hoe bedoel je???? Is om dat het zo lekker leven is op het moment in Rotterdam met twee kleine dochtertjes. Blijf in mijn hart altijd een Rotterdammer. Kom ook zeker terug als de situatie daar eindelijk eens verbetert. Plus ik ben er bijna elk weekend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 oktober 2008 door Richard Lagrouw -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 - 18:33 schreef Richard Lagrouw het volgende:[..] Hoe bedoel je???? Is om dat het zo lekker leven is op het moment in Rotterdam met twee kleine dochtertjes. Blijf in mijn hart altijd een Rotterdammer. Kom ook zeker terug als de situatie daar eindelijk eens verbetert. Plus ik ben er bijna elk weekend. joh was ff met een knipoog. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Word met deze burgemeester zelfs denk ik alleen maar slechter. Zelfs bij de gemeente halen ze nu al de afdankertjes van 020. |
|
|
|