|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Ribas - "Ga Kelly naaien, homootje"
Ribas en Marco raken in een vehitte discussie. Deze eindigt in een woordenwisseling van niveau!
|
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Een woordenwisseling doe je met zijn 2'en. Ik hoor marco geen naar woord gebruiken, Dus het is inderdaad het niveau van ribas.. flikker,, homo,,, krijg de kanker... bedreigingen.. Ik hoop dat hij nooit vliegles heeft gehad!! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Hier mis ik wat, vliegles?????? |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
|
|
|
brahim
|
|
|
fakjau enzo dat komt er alleen dat ribazig gedoe |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
oooooooooooohjee. Nee daar dacht ik echt niet aan. Ribas is geen echte moslim, toch? Hij drinkt alcohol, pas is de rammadan (hoe je het ook schrijft) geweest waar hij ook niet aan meedeed en hij heeft seks voor het huwelijk met een vrouw die ook duidelijk geen maagd meer is. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik zou hem om andere reden geen vliegtuigje geven, of een auto, of een driewieler. Agressie in het verkeer! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Is Mafco een beetje bang? |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Gepikt van Tjonge, een vriend/kennis van Kelly. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
nou hij kan toch teren? nou mafco teer dan op. |
|
|
|
|
JinX
|
|
|
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 - 17:54 schreef Caroline het volgende:oooooooooooohjee. Nee daar dacht ik echt niet aan. Ribas is geen echte moslim, toch? Hij drinkt alcohol, pas is de rammadan (hoe je het ook schrijft) geweest waar hij ook niet aan meedeed en hij heeft seks voor het huwelijk met een vrouw die ook duidelijk geen maagd meer is. Kan jij mij een moslim noemen dan die zich daar wel aan gehouden heeft ? Alle moslim mannen hebben seks voor het huwelijk met een vrouw die geen maagd is. Ze weten zelf niet eens wat RamMeDan (hahahaha)is of inhoud en houden zich er toch niet aan , zijn allemaal stelletje schijnheilen !!! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Nee, als ik nadenk merk ik dat ik geen moslim in mijn vriendenkring heb. Vreemd eigenlijk want er zitten veel culturen in. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 - 22:23 schreef JinX het volgende:[..] Kan jij mij een moslim noemen dan die zich daar wel aan gehouden heeft ? Alle moslim mannen hebben seks voor het huwelijk met een vrouw die geen maagd is. Ze weten zelf niet eens wat RamMeDan (hahahaha)is of inhoud en houden zich er toch niet aan , zijn allemaal stelletje schijnheilen !!! Ik vrees dat je wel alle moslim mannen over 1 kam scheert. Ik kan jou genoeg moslim mannen noemen die zich wel aan de korhan houden, maa dat heeft geen zin want die ken jij niet. Iedereen heeft genoeg gehoord over hoe katholieke priesters jongens misbruiken, dit wil niet zeggen dat alle katholieke priesters dit doen. Veel buitenlandse mannen denken dat alle nederlandse vrouwen hoeren zijn, ben je het daar ook mee eens? ( nee ik hoef geen antwoord, wat ik alleen wil zeggen is dat je stigmatiseerd wanneer je over 'alle' iedereen'altijd'niets is namelijk defenitief. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Izz, ik denk dat het een stukje onwetendheid is. Ik merkte het bij mezelf ook dat de mening die ik gaf vooral op basis van een vooroordeel was. Het prikkelt me wel om er iets meer over te gaan lezen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 oktober 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
ja caroline ik merk ook bij elk antwoord wat ik geef dat je mijn probeerd te verbeteren maar ik ga er niet te diep op in ik type mijn mening en daar is deze site voor en er zijn altijd 2 kampen mensen die de religieuze achtergrond er meteen bij betrekken ontdekken dat je geen een moslim in je vriendenkring hebt omdat je een voor oordeel hebt ik vind dat de hele groep onder de greep van riba s schoolplein niveau functioneerd en hoe je het wend of keerd niets is wat het lijkt inderdaad izz |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
en trouwens de marco s lopen toch ook hun lul achterna ik lees ook nergens iets over het nieuwe testament of de bijbel en bij alles wat er nieuw binnen komt onder het motto een kut in het nauw maakt rare sprongen(sorry kat) |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 - 13:28 schreef brahim het volgende:en trouwens de marco s lopen toch ook hun lul achterna ik lees ook nergens iets over het nieuwe testament of de bijbel en bij alles wat er nieuw binnen komt onder het motto een kut in het nauw maakt rare sprongen(sorry kat) De allereerste hoer staat ook in de bijbel he, vergis je niet. persoonlijke vriendin van jezus. maar wil niet zeggen dat hij een klantje van dr was, toch? |
|
|
|