|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Lisa - "Ik ga geen discussies meer aan!"
Lisa heeft een hoop goed te maken met haar medebewoners. Ze maakt dan ook wat duidelijke beslissingen...
|
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
God wat kan dat kind ongelooflijk slap lullen...wat een demagogie... |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
eerst met glazen gooien en dan wil ze opeens geen discussie meer aangaan wat een verhaal op sterk water zeg zelf verdediging in verband met een opvliegende ex ze wil haar boekje schoonvegen maar met haar mooie scooter in gedachten exit gaan zonder kleerscheuren proest wat kan een mens toch veranderen in anderhalf uur |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Ik vermoed dat Lisa achter is geweest en haar een nieuwe scooter is beloofd. |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
oke zit het zo dus de scooterslet mobil is te winnen en zei krijgt een nieuwe ? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: dat denk ik, anders zou ze nu niet zo slaplullen, want het is een hebberd. |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
Het lult zolang de camera's snorren, eenieder daar moet zijn "TV-momentje" bij elkaar lullen/verdienen net als in dat vorige concept, no TV-No money! Hetzelfde kutconcept, langzaam opbouwen tot bijna meppen/skreewe en para met deuren slaan.. Maar jammer genoeg is al die nepkletskoek veel te laat om er nog iets spannends van te maken. Zodra een béétje Caracter-indentificering optreed komt er alweer een Lul/Kut met identieke stoere praat de oprijlaan opzeulen, dodelijk vermoeiend en de filmpjes zijn immer maar dezelfde omdat de zittende acteurs inmiddels hopeloos uitgeluld zijn en die "Nieuwe" nauwelijks karakter hebben om Huubse oorlogen te starten met zittende saaie zooi! |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
weetje de muziek is meestal nog spannender dan de actie zelf hahaha met die plastic stoelen die net zo hard weer terug stuiteren |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 - 00:54 schreef brahim het volgende:weetje de muziek is meestal nog spannender dan de actie zelf hahaha met die plastic stoelen die net zo hard weer terug stuiteren nou je het over die muziek hebt, daar irriteer ik me mateloos aan vaak is het zo hard dat je ze amper nog hoort praten. |
|
|
|