|
|
Ronald W
|
|
|
Nu las ik dat onze hele voorhoede weggevallen is wegens blessures. Dit mag toch niet gebeuren hoe kunnen we nu punten pakken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 oktober 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Snap niet waarom ik Pedro of Janota niet ziet staan bij eventuele vervangers!!!!! |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
De gifbeker is nog niet helemaal leeg dus, we moeten wel de aansluiting vinden dit weekend, op de andere topic schreef ik laatst nou de ziekenboeg loopt leeg nu gaat het goed komen lees ik nu dat de hele voorste linie gebleseerd is lekker weer dan. Inderdaad hopen dat Janota en Pedro meegaan al is het alleen maar voor de ervaring wat ze kunnen opdoen of meschien wel 3 puntjes meenemen dat zou nog het mooiste zijn. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Met mols, de Guzman, Janota moet er toch ook wel van die kruikezeikers te winnen zijn. We doen nu net alsof we tegen een topploeg spelen. |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
Janota!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Verbeek is een trainer die niet bang is om jeugd erin te zetten , geloof me hij zal echt wel goede keuze maken en vergeet niet: hij werkt elke dag met ze en ziet wie er lekker in zijn vel zit. We moeten gewoon achterin zorgen dat het goed zit en dan sneaky 1 of 2 goaltjes pikken! |
|
|
|
|
Robinnn
|
|
|
Die Kermit de kikkert werd ook als zoethoudertje voor ons in de helicopter gezet. Als je hem in deze situatie nog niet inzet vraag ik me af waarvoor die helicopter ieder jaar nog opstijgt? Hetzelfde geldt trouwens voor onze Braziliaanse vriend Boter. Als je helemaal niks kan kopen ter versterking van je eerste elftal laat je dus maar een paar jeudgspelers invliegen om je supporters zoet te houden???
Dit krijg je er nou van als je oude spelers die 2 miljoen per jaar opstrijken in de baas z'n tijd in de Chinese smog laat lopen met 40 graden i.p.v. zich te focussen op het seizoen dat er aan komt. |
|
|
|
|
james
|
|
|
Nu de jeugd opstellen JANOTA,PEDRO,SCHET..........!!!!!!!! |
|
|
|
|
Thijs74
|
|
|
Geef de jeugd een kans dit lijkt mij wel een leuke opstelling voor zondag ben benieuwd hoeveel ik er goed heb hahah!
Timmer de Cler Bahia Hofland Lucius Van Bronckhorst El Ahmadi Wijnaldum De Guzman Bisewar en Janotta |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
--------------Timmer-------------- Greene - Bahia - Hofland - de Cler ---------El Ahmadi--Gio----------- -----Wijnaldum--------Bruins------ ------de Guzman-----Biseswar------ |
|
|
|
|
testy
|
|
|
volgens mij doet lucius niet mee en biseswar wel dus ik denk dat buijs op rechtsbaks staat en biseswar op links, en mols in de spits en de guzman op rechts hangend naar het midden voor de rest zal er weinig vervangers in komen, toch nog genoeg keus voor verbeek. laten we hopen dat we 3 punten pakken zondag en die neuzen verliezen dan staan we weer gelijk want dat is toch belangrijk dat je met hun mee lift die stijgen in het loop van het seizoen toch weer naar boven en als wij mee liften dan komt dat goed!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|