|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Lisa - "Als je die sigaret aansteekt breek ik je nek!"
Ook Lisa weet precies wat ze moet doen om een grote groepsruzie te ontlokken. En dat alles omdat ze niet wil dat haar partner rookt...
Natuurlijk heeft Lisa liever niet dat Benjamin rookt. Ze zouden er tenslotte 1000 euro mee verliezen. Wanneer hij echter niet naar haar luistert, komt iedereen ineens in actie!
|
|
|
|
|
Sas
|
|
|
Go ben! jammer alleen dat we nou niet hebben gehoord waarom hij eigenlijk die sigaret aanstak en waarom hij "bijna aan het janken was"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 oktober 2008 door Sas -- |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
ja en hij steekt hem op en nog is zijn nek niet gebroken proest hahahah scootersletpret hij stak de peuk op door de terror die er plaatsvond en een beetje sturing door de groep ik denk dat ik er ook nog maar een opsteek dus in feite gunde benjamin haar die 1000 euro niet voor te shoppen of wat dan ook neem ik aan lisa het verwende kind |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 - 23:08 schreef Sas het volgende:Go ben! jammer alleen dat we nou niet hebben gehoord waarom hij eigenlijk die sigaret aanstak en waarom hij "bijna aan het janken was" alleen omdat zij het hem verbood. boeren trut. als zij het hem gevraagd had, Ben denk aan de overwinning rook deze niet, had hij het misschien niet gedaan. maar zodra een vrouw matcho gaat spelen, is het einde verhaal, zo ook Lisa. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
blaffende honden bijten niet, Lisa doet zich voor als een vechthond, maar is gwn een piepklein hondje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 oktober 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Ik heb twee teckels (én nog een echte hond) en ik kan je vertellen dat ze de grootste deense dog of ridgeback nog aanvliegen: grootheidswaanzin waarschijnlijk maar ze hebben nog nooit het onderspit gedolven. Geen verkeerd woord over de teckel, já?! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 - 19:00 schreef Tuintje het volgende:Ik heb twee teckels (én nog een echte hond) en ik kan je vertellen dat ze de grootste deense dog of ridgeback nog aanvliegen: grootheidswaanzin waarschijnlijk maar ze hebben nog nooit het onderspit gedolven. Geen verkeerd woord over de teckel, já?! shit ik wist het welke hond ik ook zou kiezen er zou iemand zijn die hem heeft.
ik haat teckels, maar goed ieder zijn smaak. speciaal voor jou verander ik het in een piepklein hondje wiens ras ik niet noem |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hahaha lisa naar marco, bedankt voor je scooter |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Lisa de befpoedel. ( ipv de befteckel, alleen voor jou he, Tuintje) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Niet spotten met mijn befteckels. já??!! Als je ons tegenkomt piep je wel anders,het zijn pitbuls in schaapskleren! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 19 oktober 2008 - 09:01 schreef Tuintje het volgende:Niet spotten met mijn befteckels. já??!! Als je ons tegenkomt piep je wel anders,het zijn pitbuls in schaapskleren! nou en, ik heb een maltezer leeuw, dus kom maar op. |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Ok maar als de maltezer verliest stuur ik mijn schildpad op ze af. |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: niet overdrijven he, Het is een reuzenschildpad, roflmao
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 oktober 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Wat zal jij een aandacht krijgen op straat, met je Malthezer Leeuw en je Reuzenschildpad...hahahaha! Ik heb dat "leeuw" bij de Malthezer altijd zo geweldig gevonden: zo'n ieniemienie-muis met een bijnaam van hier tot Tokyo...wie heeft dat toch bedacht??? |
|
|
|