|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Gisela - "Ik ben First Lady dus jij moet je mond dicht houden!"
Gisela maakt een bijdehante opmerking waar Ribas niet blij mee is. De hel breekt weer los in de Villa... Bekijk hier hoe de grote ruzie tussen Marco, Ribas en wat andere bewoners begon.
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
tja Gisela "weet haar plaats niet" zou Ribas bijna zeggen, omdat ze een eigen meining geeft. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Ik ben van mening dat als Ribas straks uit de kooi is ( voordat het programma afgelopen is natuurlijk) hij hier maar moet komen! Eens kijken of hij tegen de """"Bitches van Headliner"""" opkan |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
wat een 8erlijke bitch zeg, ik ben de forstlady dus jij kan toch ook je mond houden, wat een randdebiel. ze heeft wel zin om met spuitbus te lopen, als zij first lady s moet ze gewoon haar taak doen. Ik heb daar geen zin in. Zij wil dat hij zijn mond houd, wie is zij dan? kutje komt net kijken. die zou bij mij ook het bloed onder mijn nagels vandaan halen, en dan die houding die zij aanneemt, ook tegenover Lisa. zij veroorzaakt bonjes, en dan duikt zij achter Mafco. Kijk Fiona doe het leuk. daar kun je om lachen. Persoonlijk denk ik dat Ribas er helemaal doorheen zit, hij kan beter naar huis voordat er ongelukken gebeuren. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 - 22:17 schreef pauline het volgende:Ik ben van mening dat als Ribas straks uit de kooi is ( voordat het programma afgelopen is natuurlijk) hij hier maar moet komen! Eens kijken of hij tegen de """"Bitches van Headliner"""" opkan vast wel. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 - 22:25 schreef Izz@headliner het volgende:wat een 8erlijke bitch zeg, ik ben de forstlady dus jij kan toch ook je mond houden, wat een randdebiel. ze heeft wel zin om met spuitbus te lopen, als zij first lady s moet ze gewoon haar taak doen. Ik heb daar geen zin in. Zij wil dat hij zijn mond houd, wie is zij dan? kutje komt net kijken. die zou bij mij ook het bloed onder mijn nagels vandaan halen, en dan die houding die zij aanneemt, ook tegenover Lisa. zij veroorzaakt bonjes, en dan duikt zij achter Mafco. Kijk Fiona doe het leuk. daar kun je om lachen. Persoonlijk denk ik dat Ribas er helemaal doorheen zit, hij kan beter naar huis voordat er ongelukken gebeuren. ach skattie als je naar haar kijkt dan denk je toch dat ze verdwaald is op weg naar de speeltuin? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 - 23:02 schreef Moha R. de Vries het volgende:[..] ach skattie als je naar haar kijkt dan denk je toch dat ze verdwaald is op weg naar de speeltuin? ze zomaar elke pedofiel gelukkig maken dat wel. maar kom op, ze moet Ribas nu een beetje kennen ze lokt hem gewoon uitzijn tent met haar schijnheilige kutkop. en Geloof mij als hij zo tegen mij zou spreken zou ik hem echt op zijn bek rammen. Dus daar ligt het niet aan. Yasmine vind ik dat die helemaalverkeerd is voor type Ribas haalt het beroerste in hem naar boven, net als ik dat vond van vorig stel uit zelfde Huisje. Maar dat terzijde. Hoe hij haar behandeld as grofvuil kan niet, ik wed dat hij bij een sterke vrouw dit niet in zijn hoofd zou halen. |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
ik begin een beetje te walgen van die scheldende stotterfabriek ik maar denken en in spanning naar de volgende aflevering toeleven riba,s autisme die zich druk maakt om andermans taken nu gisela first lady is kun je er van de vloer eten zoveel ligt er hahahah echt ik zou ze en fles shampoo geven voor dr verjaardag echt wat zijn die snel op de kast te krijgen daar zeg! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 - 23:49 schreef Izz@headliner het volgende:[..] ze zomaar elke pedofiel gelukkig maken dat wel. maar kom op, ze moet Ribas nu een beetje kennen ze lokt hem gewoon uitzijn tent met haar schijnheilige kutkop. en Geloof mij als hij zo tegen mij zou spreken zou ik hem echt op zijn bek rammen. Dus daar ligt het niet aan. Yasmine vind ik dat die helemaalverkeerd is voor type Ribas haalt het beroerste in hem naar boven, net als ik dat vond van vorig stel uit zelfde Huisje. Maar dat terzijde. Hoe hij haar behandeld as grofvuil kan niet, ik wed dat hij bij een sterke vrouw dit niet in zijn hoofd zou halen. skattie zoals zo vaak heb je weer helemaal gelijk. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ze hebben zeker ons commentaar gelezen dat Gisela naar huis moet komen. hahaha nu kan ze in de speeltuin gaan spelen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 - 20:05 schreef Moha R. de Vries het volgende:ze hebben zeker ons commentaar gelezen dat Gisela naar huis moet komen. hahaha nu kan ze in de speeltuin gaan spelen. fan fucking tastic, volgens mij moet ze naar huis voor het slopen van de scooter, hhahahaha, men o men, there is a GOD. lol hahahahah |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 - 20:07 schreef Izz@headliner het volgende:[..] fan fucking tastic, volgens mij moet ze naar huis voor het slopen van de scooter, hhahahaha, men o men, there is a GOD. lol hahahahah dat zou heel goed kunnen ja, onder het mom van ze hebben je thuis harder nodig. ze moet gwn weg omdat ze pers. bezit vernield heeft. of omdat haar ouders vinden dat ze daar op het slechte pad komt. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 - 20:07 schreef Izz@headliner het volgende:[..] fan fucking tastic, volgens mij moet ze naar huis voor het slopen van de scooter, hhahahaha, men o men, there is a GOD. lol hahahahah Ik denk ook dat de scooteractie de reden is voor het vertrek van Gisela. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: er staan nog tien scooters in haar eigen straat die nog custom prepared moeten worden. by Gisela in person. Want moeder heeft ze verkocht, roflmao
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 oktober 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Elisa
|
|
|
Die Gisel is inderdaad een first lady van niks! |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Ja maar eh...hoe moet dat nou met Marco dan? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ou als het ff kan doet hij Ziba een aanbod en Marfco kaal naar huis. Zonder 'slet'scooter. |
|
|
|
|
nane
|
|
|
waarom moet gisela naar huis wie weet dat het is allemaal gissen nu want is er iemadn ziek of dood wat is er daar in die fam van gislea |
|
|
|
|
madeleine
|
|
|
Als Gisella naar huis moet, zou dat kunnen zijn door die scooter die ze heeft beklad. Maar echte sterke spelers zitten er niet in. Joost heeft nog enige beschaving en is geen druktemaker. Ribas maakt zich snel boos om de domme opmerkingen van zijn vriendinnetje, die hij buiten nooit had uitgezocht. Dit zijn totaal geen types voor elkaar, alleen voor de nacht, maar wat moet je dan overdag ????? ruzie maken, debatteren, jalouzie en haat. Yasmin zou ook eens een goed boek kunnen gaan lezen, of zullen al deze mensen uberhaupt ooit een boek in hun handen hebben gehad. Wat een stelletje dom-oren zijn dit zeg. In de Gouden Kooi zaten nog een beetje mensen met niveau, dat is hier ver te zoeken. Of komen ze allemaal van een LOM school ? |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Jij zegt het: ik heb nog nooit iemand een boek zien zitten lezen in dit huis...of mág dat niet, moeten ze zich de hele dag lopen te vervelen? Tv is er ook niet natuurlijk, geen telefoontjes, wat doen die stumpers de hele dag??? |
|
|
|