|
|
Boudewijn
|
|
|
Screenshot van de nieuwe bewoner
|
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Verrassend, dit uiterlijk, hopelijk is ie dat ook qua inbreng!!! Doet me denken aan Oboema (?)van Jiskefet, hahaha! |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
Een "typetje" ? duidelijk tijd voor wat minder dom gekwaak en automatische sex voor nix.. enkel nog ff afwachten wat voor script die snuiter meeneemt. het lijkt me een gehuurde uit het een of andere circuit... |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Gehuurd type? Zou me niks verbazen ! Hoog tijd voor een beetje schwung, het hele huis zit vol met randdebielen momenteel en ik kan me goed voorstellen dat de regie iemand binnenloodst met een paar ingefluisterde ideejen. Of gewoon een acteur die ze met instructies erin gooien... Er zit op dit moment werkelijk niet één tussen die originele inbreng heeft, behalve de nachtelijke graffitti-spuitster. Kom maar op met die papoea! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hahahaha ik denk dat die meiden om het hardst gaan gillen, die komt niet in mijn bed. |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Hahahahaha! Daar durf ik zo 100 euro op te zetten! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Wat gehuurd? dat is een huurmoordenaar van LIsa, wuhaaaaaaaaa |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Toch he? Die Lisa is echt creepy...hahahaha! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hey paul je begint al echt bij ons te horen he, gezellig hoor. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Toch komt me zijn gezicht bekend voor alleen ik kan maar niet achterhalen waarvan... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: wie zijn Ritalin is op? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: de stratenmaker op zee, Eric engerd, hahahaha, ik zag net bewegende beelden, daarop zag hij er iets beter uit, maar is tie niet van sesamstraat? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 - 20:10 schreef Izz@headliner het volgende:[..] de stratenmaker op zee, Eric engerd, hahahaha, ik zag net bewegende beelden, daarop zag hij er iets beter uit, maar is tie niet van sesamstraat? hij lijkt op de mime speler. uit sesamstr. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: maar is het niet. laat Boudewijn maar kijken op filmpjes van dgk, hij is meerdere keren op bezoek geweest. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 - 21:06 schreef Izz@headliner het volgende:[..] maar is het niet. laat Boudewijn maar kijken op filmpjes van dgk, hij is meerdere keren op bezoek geweest. wanneer dan? filmpjes laten nakijken duurt best lang ;) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ah joh heb je wat te doen ik hoorde dat je je nogal verveelde met al je site's |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
en dat je een nacht mens bent, dus wat let je. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ik verveel me nooit! ben altijd bezig met projecten (en ondertussen even hier neuzen natuurlijk) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 - 21:19 schreef Boudewijn het volgende:ik verveel me nooit! ben altijd bezig met projecten (en ondertussen even hier neuzen natuurlijk) kijk nu komt de aap uit de mouw, dus zovaak ben je hier niet. vandaar dat je een paar klagers hebt. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
en ondertussen even hier neuzen? dacht dat wij jouw prio nr.1 zijn. Ben ik even WEER diep teleurgesteld. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 - 21:24 schreef Mrs.B@headline het volgende:en ondertussen even hier neuzen? dacht dat wij jouw prio nr.1 zijn. Ben ik even WEER diep teleurgesteld. nou, laat dat 'even' maar achterwege! Dus het valt wel mee... |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: je hoeft niet de filmpjes na te kijken je kan oo gewoon bij sesamstraat kijken toch, ( de mensen zelf dan.) wil je niet ontgrieven. roflmao |
|
|
|