BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Marco - "Mijn partnerkeuze is gevallen op..."

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 18 oktober 2008 - 14:02   quote  deeplink  
Video: Marco - "Mijn partnerkeuze is gevallen op..."

Bekijk hier alvast (wat) beelden van de razendspannende ceremonie van vanavond. Het armste koppel en de vrijgezel vertrekken naar huis...

Tuintje
 Tuintje - zaterdag 18 oktober 2008 - 16:50   quote  deeplink  
En wie zijn dat volgens jullie, het armste koppel en de vrijgezel?
Ik ben even de draad kwijt...
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 18 oktober 2008 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 - 16:50 schreef Tuintje het volgende:
En wie zijn dat volgens jullie, het armste koppel en de vrijgezel?
Ik ben even de draad kwijt...
Lisa en Benjamin het armste (rook opdracht mislukt) en Kelly blijft over want Marco kiest voor Ziba.
Maaike
 Maaike - zaterdag 18 oktober 2008 - 17:13   quote  deeplink  
"razendspannende ceremonie van vanavond" Hahahahhahahhaha, nou lekker spannend..

Lisa, Benjamin en Kelly liggen eruit..
Kon je eigenlijk al aan de cliffhanger zien, Ribas, Joost en de twee Marco's stonden de nieuwe op te
wachten..En Marco's kijkt naar rechts als hij zegt ik kies voor...En daar zat Ziba..
Tuintje
 Tuintje - zaterdag 18 oktober 2008 - 18:01   quote  deeplink  
Dank je.
Ik zal Kally persoonlijk uitzwaaien en het telefoonnummer van mijn psychiater meegeven.Ben zo blij dat die wandelende persoonlijkheidsstoornis eruit ligt.
Kijk, Lisa zorgde tenminste nog es voor verwarring en lekkere ruzies en Benjamin had gewoon weinig kansen zo laat in het spel, maar dat gezever van Kally, die zich wijsmaakte dat ze "gevoelans" had voor Marco, was ik nog zatter dan Marco zelf.
Ik denk dat Marco héél hard zwaait...toedeledokie!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 18 oktober 2008 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 - 18:01 schreef Tuintje het volgende:
Dank je.
Ik zal Kally persoonlijk uitzwaaien en het telefoonnummer van mijn psychiater meegeven.Ben zo blij dat die wandelende persoonlijkheidsstoornis eruit ligt.
Kijk, Lisa zorgde tenminste nog es voor verwarring en lekkere ruzies en Benjamin had gewoon weinig kansen zo laat in het spel, maar dat gezever van Kally, die zich wijsmaakte dat ze "gevoelans" had voor Marco, was ik nog zatter dan Marco zelf.
Ik denk dat Marco héél hard zwaait...toedeledokie!
ach ik denk en hoop dat diezelfde Marco er toch niet lang meer in blijft.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 18 oktober 2008 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 - 17:02 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Lisa en Benjamin het armste (rook opdracht mislukt) en Kelly blijft over want Marco kiest voor Ziba.
dat klopt niet helemaal, Ribas & Yasmine / Ben & Lisa stonden gelijk beide 625euro. maar Benjamin stak een sigaret op. ik weet niet of Ribas en Yasmine gerookt hebben.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 18 oktober 2008 - 18:25   quote  deeplink  
wel vies hoe de regie het scooter incident, eerst ophef van maken en dan dood laten bloeden. wat een immitatie bont is het toch CBML
Maaike
 Maaike - zaterdag 18 oktober 2008 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 - 18:23 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

dat klopt niet helemaal, Ribas & Yasmine / Ben & Lisa stonden gelijk beide 625euro. maar Benjamin stak een sigaret op. ik weet niet of Ribas en Yasmine gerookt hebben.
Dat is voor 1 week..
Armste kijke ze naar alle weken bij elkaar..En Ribas en Yasmin staan DIK boven aan..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Marco - "Mijn partnerkeuze is gevallen op..."

0.0037100