BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nog zes miljoen schuld!!!! waarom zou je De Guzman dan ook weg doen voor 10 miljoen????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zaterdag 18 oktober 2008 - 17:04   quote  deeplink  
Kan aan mij liggen maar waarom hebben ze die De Guzman niet laten gaan voor bijna 10 miljoen als je nog 6 miljoen schuld heb. Dit beleid roept alleen maar vragen op waar we toch geen antwoorden op krijgen. Kan er echt geen touw meer aan vast knopen.
Ch€sz
 Ch€sz - zaterdag 18 oktober 2008 - 17:17   quote  deeplink  
bekend verhaal... 50% van de transfersom gaat naar zn zaakwaarnemer en 25% naar de talentpool investeerders... 2.5 mil hou je dan over...
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zaterdag 18 oktober 2008 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 - 17:17 schreef Ch€sz het volgende:
bekend verhaal... 50% van de transfersom gaat naar zn zaakwaarnemer en 25% naar de talentpool investeerders... 2.5 mil hou je dan over...
dus wachten we maar tot hij transfervrij is en je er helemaal niets meer voor ontvangt?
Ch€sz
 Ch€sz - zaterdag 18 oktober 2008 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 - 17:24 schreef Richard Lagrouw het volgende:

[..]

dus wachten we maar tot hij transfervrij is en je er helemaal niets meer voor ontvangt?
ook als hij nog 2 jaar onder contract staat?
Danny.K
 Danny.K - zaterdag 18 oktober 2008 - 21:02   quote  deeplink  
Ik las op de Feyenoord site dat er nog een bedrag van 17 miljoen schuld open staat inclusief de belastingschuld wat ze hebben, dat stond in een intervieuw met Gudde.
Dus nog steeds een moeilijk verhaal, sommig zullen nu wel zeggen dat er al veel rotzooi is opgeruimt maar dat was een traject van 2 jaar maar nu is het te hopen dat je dit tempo kan volhouden met afbetalen maar dat betwijfel ik, met toch wel veel oudere spelers die stoppen over een jaar of 2.
Ik hoop dat ik het fout heb en dat feyenoord een topprijs krijgt voor een speler maar dat zullen we dan wel zien.
PeTeRRR501
 PeTeRRR501 - zaterdag 18 oktober 2008 - 21:36   quote  deeplink  
Hey Richard ga met een panlat aan het kanaal zitten vissen, misschien vang je wat.....

Ik lees veel topics over FEYENOORD en ik ben zelf niet z'n reageurder, maar stop alsjeblieft
Richard er komt niets zinnigs uit jou.
armani
 armani - zondag 19 oktober 2008 - 10:50   quote  deeplink  
Logisch dat ze hem niet verkocht hebben. Hij is nog goed te gebruiken binnen dit team en het is gewoon een goede speler als hij fit is.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 19 oktober 2008 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 - 21:36 schreef PeTeRRR501 het volgende:
Hey Richard ga met een panlat aan het kanaal zitten vissen, misschien vang je wat.....

Ik lees veel topics over FEYENOORD en ik ben zelf niet z'n reageurder, maar stop alsjeblieft
Richard er komt niets zinnigs uit jou.
Nee met dit beleid niet!!!!!!! Als het je stoort moet je bij het Nederlands elftal op de forums gaan kijken. Het reilen en zeilen binnen de club gaat mij aan het hart!!! Word tijd dat iedereen zijn ogen eens open doet. Als je trouwens nooit reageerd moet je nu ook je commentaar voor je houden. Kom je weleens in de Kuip???? Als je je eigen nog meer wil irriteren moet je mijn volgende topic maar lezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 oktober 2008 door Richard Lagrouw --
Brian
 Brian - zondag 19 oktober 2008 - 22:48   quote  deeplink  
Ja veel Oude spelers maar steeds meer jeugd begint nu door te komen. die hebben de hulp van de oude spelers nu nog hard nodig.
Later weer aan vullen met jeugd spelers.
Dan wordt er eindelijk eens aan iets gebouwd binnen Feyenoord.
Belangrijk is dat ze vanaf nu al beginnen met contrakten opente breken en te verlengen van die spelers zo als ze nu met Fer en Wijnaldum moeten doen enz... dan leveren die straks wel de bedragen op die Feyenoord waardig zijn.
Alleen dan kan je weer aansluiting krijgen in de top.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nog zes miljoen schuld!!!! waarom zou je De Guzman dan ook weg doen voor 10 miljoen????

0.0049688