|
|
Guy (ki)
|
|
|
Feyenoord staat 1/0 achter bij willem2 .. alweer verlies .. schaam me om feyenoord supporter te zijn |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
DIE KLOTE WIEDEMEIER
poep in zn ogen!! Gewoon doelpunt van V. Bronckhorst |
|
|
|
|
Guy (ki)
|
|
|
|
|
|
jjh
|
|
|
die k*t scheids weer. Terechte goal Gio afgekeurd en Demouge had rood moeten hebben. |
|
|
|
|
dan
|
|
|
ik hoop dat die greene, die ontiechelijke domme voetballer allebei z,n benen breekt!!!!!!!!! wat is die vent slecht zeg, en dan ook nog onlangs zijn contract verlengt!!! |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
De Guzman wisselen voor janota zou ik zeggen |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 19 oktober 2008 - 15:42 schreef dan het volgende:ik hoop dat die greene, die ontiechelijke domme voetballer allebei z,n benen breekt!!!!!!!!! wat is die vent slecht zeg, en dan ook nog onlangs zijn contract verlengt!!! gewoon op de bank laten lijkt me ook wel voldoende... |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: idd, anders moet Feyenoord ook nog zijn wao vergoeden |
|
|
|
|
markw3
|
|
|
als ik op sportweek het verslag lees heeft feyenoord kans op kans...
klopt dit of is het een vertekend beeld??
mark |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
jjh
|
|
|
godver die bal mocht er gewoon niet in. 2e helft fantastisch gespeeld maar geen geluk. Tel daar een klote scheids bij op die verzuimd Demouge rood te geven en onterechte goal afkeurd. Kutkutkutkut |
|
|
|
|
fr9
|
|
|
hoppa zo staan we 15de wat een groot drama mja |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ja nu ga ik me toch wel echt zorgen maken , waar is de de Guzman gebleven die een paar jaar geleden cocu helemaal vd mat speelde en vol zat met spelvreugde ??? we zitten nu echt in de neerwaartse spiraal en ja dan krijg je ook alles tegen , pffffffffffff |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
niet alles tegen de scheids maakte een paar foutjes kan gebeuren dit ligt helemaal TOTAAL aan ons zelf totaal geen inzet schaamte!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Steeds wwer de scheids de schuld geven!!!! Er is maar een de schuldige en dat is Feyenoord zelf!!!! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ik geef de scheids niet de schuld , alleen als t slecht gaat zit ook alles tegen , paal , lat , net geen pingel , net geen doelpunt dat srt zaken maar natuurlijk ligt het aan de ploeg zelf , die de Guzman loopt zoooooo ongeinteresseerd te voetballen Bruins idem dito , Greene en Bahia missen duidelijk het nivo , voorin is het wel erg matig en als je dan ook Mols als enige spits op de bank zet , tja dan krijg je dit. Al was 2e helft wel aardig maar een club als Feyenoord moet altijd de baas zijn op het veld tegen 9 vd 10 eredivisieclubs en dat je dan een keer ongelukkig verliest dat kan , maar dit................ |
|
|
|
|
james
|
|
|
Waar was JANOTA waar was PEDRO waar was KERMIT waar was SCHET?????????????? |
|
|
|