BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Schande deze vertoning!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
schiedam
 schiedam - zondag 19 oktober 2008 - 17:10   quote  deeplink  
ik schaam me diep

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 oktober 2008 door Boudewijn --
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 19 oktober 2008 - 17:12   quote  deeplink  
Overdrijven is ook een vak
We kregen kans op kans, alleen de bal ging er niet in
De afmakers (Makaay en Tomasson) waren bovendien geblesseerd
Met hen erbij gaan er heus wel een paar in

Op het moment dat het veldspel verschrikkelijk is ga ik me pas zorgen maken

En laten we niet vergeten dat ook Ajax hier verloor
fr9
 fr9 - zondag 19 oktober 2008 - 17:19   quote  deeplink  
het is geen ajaks maar 020 en @ schiedam ik ben het met je eens
Peer
 Peer - zondag 19 oktober 2008 - 17:25   quote  deeplink  
Bruins en de Guzman; wat een drama. Vechten willen we zien!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 19 oktober 2008 - 17:26   quote  deeplink  
020,Ajax wat maakt t uit , feit is dat wij ons blameren en het nu toch wel erg peniebel wordt , vandaag vond ik het veldspel ook bagger , 2e helft was aardig maar dat was gewoon oppurtunistisch (ook goed hoor als t voetballend niet echt lukt) ik vond het wel dom dat ie niet met Mols begon , dan staat er in elk geval een spits , was nu een boom zonder piek!
F4L
 F4L - zondag 19 oktober 2008 - 17:26   quote  deeplink  
Er zitten hier volgens mij wel wat mensen die van overdrijven houden, als je de statistieken van sportweek bekijkt:

Willem II - 1 Feyenoord - 0
0 Paal geraakt 2
0 Lat geraakt 0
4 Schoten op doel 9
6 Schoten naast 10
6 Reddingen keeper 2
0 Lijnreddingen speler 0
5 Hoekschoppen 12
2 Buitenspel 5

Dan zie je dat Feyenoord nou niet hopeloos werd weggespeeld, Feyenoord heeft gewoon pech dat het afmakers mist en dat het geluk soms ontbreekt. Als er nou wel rood was getrokken voor Demouge, als het doelpunt nou wel was goed gekeurd. Het seizoen is nog lang, ik maak me nog geen grote zorgen.
schiedam
 schiedam - zondag 19 oktober 2008 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 - 17:12 schreef Phyxsius het volgende:
Overdrijven is ook een vak
We kregen kans op kans, alleen de bal ging er niet in
De afmakers (Makaay en Tomasson) waren bovendien geblesseerd
Met hen erbij gaan er heus wel een paar in

Op het moment dat het veldspel verschrikkelijk is ga ik me pas zorgen maken

En laten we niet vergeten dat ook Ajax hier verloor
spoor jij wel je staat op 4 uit 6 wat geen zorgen maken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 19 oktober 2008 - 17:49   quote  deeplink  
Statistieken, statistieken, statistieken!!!! STATISTIEK IS 4 UIT 6 GODVERDOMME!!!! Pech????? Geluk moet je afdwingen. Iedereen die mij weer wil afzeiken, bereid je er dan op voor dat je harde taal terug krijgt. Ik schaam me diep.
heidi
 heidi - zondag 19 oktober 2008 - 17:52   quote  deeplink  
Ja Mario werd te licht bevonden....maar staat nu wel iets hoger mrt NEC dan Feyenoord: a-rotterdamse klassering!! Ik geef Verbeek nog 2 weken met zn psychologische circus!! Slory!? ????? Kick die Vlaar er ook eens uit opvreter!!
heidi
 heidi - zondag 19 oktober 2008 - 17:55   quote  deeplink  
Vriendjeskliek uit Hengelo opzouten!!!aub geen contractverlenging aub aub!!!Kan v.Hanegem en Been weer terug!!
heidi
 heidi - zondag 19 oktober 2008 - 17:58   quote  deeplink  
Rotterdam!!!!!!Waar blijven de Echte Rotterdammers aan t roer? Durven ze de mouwen niet meer op te stropen voor Feyenoord???
heidi
 heidi - zondag 19 oktober 2008 - 18:01   quote  deeplink  
EEN NIEUWE KUIP? waarvoor??? Jupiler-leauge??misschien?
heidi
 heidi - zondag 19 oktober 2008 - 18:02   quote  deeplink  
Verbeek?!! t Komt allemaal wel goed hoor!!!! SCHATJUHHH!!!!!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 19 oktober 2008 - 18:13   quote  deeplink  
Heidi je hebt vijf maal gelijk!!!!!
Nop
 Nop - zondag 19 oktober 2008 - 18:29   quote  deeplink  
Verbeek zegt dat ie tevreden was met de 2e helft???
Ok er was meer inzet maar totaal geen voetbal, amateur gestuntel 1e klas!
Verbeek maakt zich geen zorgen, maar zag wel dat in de 1e helft niet door iedereen de opdrachten werden uitgevoerd, wissel dan GVD na 10 minuten!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 oktober 2008 door Nop --
Kadaver
 Kadaver - zondag 19 oktober 2008 - 19:13   quote  deeplink  
Heidi, Been is nu ruim een jaar actief bij NEC en in de eerste helft van zijn eerste seizoen hebben ze een half jaar laatste gestaan. Verbeek is nog maar zes wedstrijden onderweg....
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 19 oktober 2008 - 19:18   quote  deeplink  
Zes wedstrijden onderweg maar nog maar zelden het zo slecht gedaan!!! Misschien wel nooit. In ieder geval niet de laatst dertig jaar. Alhoewel ik twijfel over een jaar, maar toen speelde we degredatie voetbal.
walnoot
 walnoot - zondag 19 oktober 2008 - 19:23   quote  deeplink  
wat een teringzooi een elftal feijenoord onwaardig een trainer die er niks van bakt en een bestuur dat geen verstand van voetballen heeft nog even en we spelen bovenaan mee in de totodivisie. schande we moeten eigenlijk maar een paar wedstrijden helemaal niet meer gaan eikels
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 19 oktober 2008 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 - 19:23 schreef walnoot het volgende:
wat een teringzooi een elftal feijenoord onwaardig een trainer die er niks van bakt en een bestuur dat geen verstand van voetballen heeft nog even en we spelen bovenaan mee in de totodivisie. schande we moeten eigenlijk maar een paar wedstrijden helemaal niet meer gaan eikels
Niet meer gaan is niet de oplossing. Gewoon elke wedstrijd je stem kwijt raken door je club te steunen, maar ben wel voor een andere actie om ons ongenoegen kenbaar te maken. Welteverstaan op een normale manier. Maar hoe?
Nils
 Nils - zondag 19 oktober 2008 - 19:36   quote  deeplink  
Richard, er zijn inderdaad grove fouten gemaakt in het aankoop -en verkoopbeleid de afgelopen jaren en daar hebben we nu veel ongemakken van. Ik hou m'n hart vast voor a.s. zondag als Heerenveen naar de Kuip komt. Laten we er met z'n allen als één legioen achter gaan staan en dan maar hopen dat onze jongens er wel zin in hebben en vanaf het begin alles in de strijd gooien voor een goed resultaat. Feyenoord moet in mijn beleving verdedigend, maar ook aanvallend in de breedte versterking zoeken. Van Persie laten we voor circa € 1.000.000,= de Kuip uit lopen en nu moeten we fors investeren om een aanvaller te kopen die het niveau van Van Persie niet zal halen. Waar zijn we nu eigenlijk mee bezig.................
F.L.E
 F.L.E - zondag 19 oktober 2008 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 - 19:36 schreef Nils het volgende:
Richard, er zijn inderdaad grove fouten gemaakt in het aankoop -en verkoopbeleid de afgelopen jaren en daar hebben we nu veel ongemakken van. Ik hou m'n hart vast voor a.s. zondag als Heerenveen naar de Kuip komt. Laten we er met z'n allen als één legioen achter gaan staan en dan maar hopen dat onze jongens er wel zin in hebben en vanaf het begin alles in de strijd gooien voor een goed resultaat. Feyenoord moet in mijn beleving verdedigend, maar ook aanvallend in de breedte versterking zoeken. Van Persie laten we voor circa € 1.000.000,= de Kuip uit lopen en nu moeten we fors investeren om een aanvaller te kopen die het niveau van Van Persie niet zal halen. Waar zijn we nu eigenlijk mee bezig.................
We zijn nergens mee bezig. En dat is nou net het probleem.
Het enige wat ik hoor vanuit de club zijn talenten pools, overbruggingscredieten,investeringsfondsen.
En luchtkastelen over een nieuw stadion...in 2018. Dan komt het allemaal goed, tot die tijd hebben we 10 "overbruggingsjaren" maar daarna worden we een echte Europese topploeg.
@ de Guzman
Als je niet meer voor Feyenoord wil spelen omdat deze je de transfer naar Manchester City niet lieten maken, lever dan gewoon je contract in en sodemieter op.
schiedam
 schiedam - zondag 19 oktober 2008 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 - 19:23 schreef walnoot het volgende:
spoor jij wel niet meer gaan

WIJ ZIJN FEYENOORD TEN ALLE TIJDEN IN SLECHTE TIJDEN EN IN GOEIE TIJDEN ( NEPSUPPORTER)
F.L.E
 F.L.E - zondag 19 oktober 2008 - 20:31   quote  deeplink  
http://www.feyenoordleven.nl/columns75.html
En hier zou ik me volledig bij aan willen sluiten.
Danny.K
 Danny.K - zondag 19 oktober 2008 - 20:54   quote  deeplink  
Waarom speelde Janota niet goede voetballer weet vaak het net te vinden, en Phyxius als je kans voor kans krijgt maar de bal gaat er niet in wil niet zeggen dat je geen zorgen hoeft te maken hoor!!! We hadden daar potverdomme moeten winnen man schande dat we punten hebben laten liggen, wat mij betreft vliegt Bosz er vandaag nog uit met zijn k.t koopbeleid, het is voor iedere Feyenoorder wachten op betere tijden ok, maar Bosz lijkt nou wel heel veel op Balkende.
Jeli
 Jeli - zondag 19 oktober 2008 - 21:38   quote  deeplink  
Heidi, je hebt 5 keer ongelijk. En Been komt over 2 of 3 jaar wel naar de Kuip.
Kan hij direct CL gaan spelen, want er zit heus wel meer in de huidige selectie dan dat er nu uitkomt. Een beetje steun en vertrouwen kan nu geen kwaad! Paniekzaaiers zijn er al genoeg in de voetballerij (en daarbuiten ook trouwens!)
ezinge
 ezinge - zondag 19 oktober 2008 - 21:49   quote  deeplink  
rot op met die kut verbeek
heidi
 heidi - zondag 19 oktober 2008 - 21:59   quote  deeplink  
Mijn Feyenoord-hart huilt ontzettend!
heidi
 heidi - zondag 19 oktober 2008 - 22:00   quote  deeplink  
Rood wit en ZWART............
gijs
 gijs - zondag 19 oktober 2008 - 22:01   quote  deeplink  
tyfusleijers zijn het, helemaal klaar mee, 20 jaar trouwe fan geweest. dit gaat te ver,
heidi
 heidi - zondag 19 oktober 2008 - 22:03   quote  deeplink  
Het is zo stil op Zuid jongens..........
gijs
 gijs - zondag 19 oktober 2008 - 22:05   quote  deeplink  
oprotten verbeek
gijs
 gijs - zondag 19 oktober 2008 - 22:06   quote  deeplink  
oprotten verbeek, kut boer
heidi
 heidi - zondag 19 oktober 2008 - 22:07   quote  deeplink  
Waar is nu die gouden rand? 100 jaar? Er moet echt weer een Feyenoord-mentaliteit doorbreken op Zuid!!! Vlaggen vuurwerk en een echte vedette!!
heidi
 heidi - zondag 19 oktober 2008 - 22:08   quote  deeplink  
Zondag........teksten-dag!!
heidi
 heidi - zondag 19 oktober 2008 - 22:11   quote  deeplink  
Kunnen we niet weer opnieuw beginnen aan de kromme zandweg? Lekker voetballen zonder yuppen-gezeik? Vernieuwd Feyenoord sta aub op!
Marciano
 Marciano - zondag 19 oktober 2008 - 22:11   quote  deeplink  
dat verbeek weg moet vind ik overdreven en zo slecht vond ik feyenoord tegen bijvoorbeeld nec ook niet spelen. Maar wat Been ook zgt als het plubliek tegen gaat fluiten en er niet meer achter staan dat word het zwaar. Kijk naar Feynoord - 020 0-1 achter tog werd er geklapt ik denk dat als we ze haden uitgefloten er minder in had gezeten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 oktober 2008 door Marciano --
schaam me diep
 schaam me diep - zondag 19 oktober 2008 - 22:16   quote  deeplink  
niet (verbeek) tussen haakjes moet oprotten
maar de spelers wanneer gaan de oogjes nu eens open???
erik
 erik - zondag 19 oktober 2008 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 - 22:08 schreef heidi het volgende:
Zondag........teksten-dag!!
mega spandoek met bloed,zweed en tranen zodat ze het kunnen lezen tijdens de wedstrijd!!!!!!!!
apas
 apas - zondag 19 oktober 2008 - 23:17   quote  deeplink  
Dit is heel erg,hoop dat ze nu eens wakker worden.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 19 oktober 2008 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 - 19:26 schreef Richard Lagrouw het volgende:

[..]

Niet meer gaan is niet de oplossing. Gewoon elke wedstrijd je stem kwijt raken door je club te steunen, maar ben wel voor een andere actie om ons ongenoegen kenbaar te maken. Welteverstaan op een normale manier. Maar hoe?
Hier ben ik het mee eens
Er zijn fouten gemaakt en daar mag je het bestuur op aanspreken, maar als je wil dat er geluisterd wordt moet je het massaal doen en op een normale manier

Sommige zijn hier dan wel geemotioneerd maar je begrijpt toch wel dat het bestuur zich geen fuck van je aantrekt als je enkel kan zeiken, schreeuwen en schelden?
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 19 oktober 2008 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 - 20:54 schreef Danny.K het volgende:
en Phyxius als je kans voor kans krijgt maar de bal gaat er niet in wil niet zeggen dat je geen zorgen hoeft te maken hoor!!!
Denk daarbij wel aan dat we Makaay en Tomasson misten
Psv is de laatste jaren kampioen geworden, maar ook die verloren van klote ploegjes als hun 2 eerste spitsen weg waren

Als Makaay en/of Tomasson weer fit zijn en we krijgen nog een paar van deze wedstrijden, DAN maak ik me zorgen
Danny.K
 Danny.K - maandag 20 oktober 2008 - 00:38   quote  deeplink  
Ja die misten we maar dat zal wel vaker voorkomen dit seizoen, en psv morsten niet zoveel punten in de eerste 6 wedstrijden als wij. Ik weet ook wel dat we geen kampioens team hebben maar als we van willem 2 gaan verliezen maak ik me zeker zorgen en beschuldig ik toch het aankoopbeleid, iedereen weet dat we verdedigers en zelfs een spits nodig hebben en er komt niks. Ik weet ook dat we geen geld hebben maar leen dan geld Feyenoord kon altijd aan geld komen en nu niet, nee ze willen eerst schoon schip maken ik kan je dan nu al vertellen als het schip schoon is spelen wij al een paar jaar jupiter competitie.
Ik zeg niet dat je 20 miljoen moet lenen maar die verdediger van Zwolle hadden ze makkelijk voor elkaar kunnen krijgen en die lingsbuiten van Zaragoza ook, maar Bosz denkt van nou we doen het hier maar weer mee dit seizoen leuk voor de honds trouwe suporters not. Soms moet je weer risico's nemen anders glij je af wat we nu duidelijk doen en ik bedoel niet risico's dat je de hele club naar de klote helpt maar goed onderbouwde risico kan geen kwaad.
Als laatst wil ik kwijt dat ik altijd Feyenoord zal blijven al spelen we 2e divisie maar we mogen wel kritiek uiten toch.
kb
 kb - maandag 20 oktober 2008 - 01:08   quote  deeplink  
eigenlijk vond ik vandaag de scheids de slechtste van het veld.
pfe83
 pfe83 - maandag 20 oktober 2008 - 08:12   quote  deeplink  
Laten we nou inderdaad de ploeg blijven steunen zodat we iig kunnen zeggen dat het niet aan ons heeft gelegen. Verbeek eruit is geen optie! 2 wedstrijden verloren door rode kaart en 2 met aardig wat pech, vooral gisteren. Ben het mee eens dat sommige spelers stapje harder moeten lopen en dat mogen ze ook best weten, maar laat Verbeek zijn werk doen!
james
 james - maandag 20 oktober 2008 - 08:54   quote  deeplink  
Waar was JANOTA waar was PEDRO waar was KERMIT waar was SCHET??????????????????????
SGS
 SGS - maandag 20 oktober 2008 - 09:28   quote  deeplink  
Heidi for President. Rood Wit moet weer terug op Zuid door ieders aders vloeien.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 20 oktober 2008 - 09:44   quote  deeplink  
Zondag teksten dag!!!!! Een TIFO actie op de gele zijde met als tekst "Bloed ,zweet en tranen" Lijkt mij wel een goed idee en eens aan blok vragen om uitleg (openheid van zaken) naar de supporters toe. Hoe langer dit zo doorgaat zonder uitleg, des te meer vragen in me opkomen.
jantje33
 jantje33 - maandag 20 oktober 2008 - 09:52   quote  deeplink  
Zo jammer dit , het gaat de eerste 6 wedstrijden niet goed , wat hadden jullie dan verwacht dat we gelijk kampioen worden hahahahha,
En de kenners hier , WELKE KENNERS als jullie het dan zo beter weten waarom werken jullie dan niet in de kuip maar zit je hier je gal te spugen.hadden jullie dan werkelijk verwacht dat hij (verbeek) met deze blessures en jonge jongens gelijk ff de top zou gaan bestijgen.
Ja tuurlijk loootp het beter bij , groningen , nec , nac , die jongens voetballen allanger met elkaar en zijn op elkaar ingespeeld.

Wakker worden heren dit hadden we van te voren kunnen weten dus nu niet gaan huilen met zn allen en zondag positieve teksten daar heb je nu meer aan dan negatieve dingen
Pietje1
 Pietje1 - maandag 20 oktober 2008 - 10:51   quote  deeplink  
Richard, wat zit jij steeds te zeiken over je uitleg en openheid van zaken? Wat heb je daar aan? Gaan ze dan ineens beter spelen? doe eens normaal man. En Heidi.... who the hell are you? Wat zit jij te zeiken over Been. Had hij het beter gedaan met dit elftal? Verbeek zit er net 3 maanden. In 3 maanden heb je niet ineens een slechtlopend elftal (in 2008 heeft Feyenoord extreem slecht gedraaid onder v Marwijk!!) aan het voetballen. Dat duurt even. Weet je nog Been vorig jaar? De eerste helft was hij bijna ontslagen omdat het zo slecht ging. Echt waar jullie zijn af en toe zo kortzichtig. Daar moet je je voor schamen niet voor Feyenoord!! Ik zal me nooit schamen voor Feyenoord. Al spelen ze in de kelder van Jupiler league!! Supporter ben je voor het leven en niet alleen als het goed gaat.
Jantje33, jij slaat de spijker op zijn kop.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 20 oktober 2008 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 - 00:38 schreef Danny.K het volgende:
Ja die misten we maar dat zal wel vaker voorkomen dit seizoen, en psv morsten niet zoveel punten in de eerste 6 wedstrijden als wij. Ik weet ook wel dat we geen kampioens team hebben maar als we van willem 2 gaan verliezen maak ik me zeker zorgen en beschuldig ik toch het aankoopbeleid, iedereen weet dat we verdedigers en zelfs een spits nodig hebben en er komt niks. Ik weet ook dat we geen geld hebben maar leen dan geld Feyenoord kon altijd aan geld komen en nu niet, nee ze willen eerst schoon schip maken ik kan je dan nu al vertellen als het schip schoon is spelen wij al een paar jaar jupiter competitie.
Ik zeg niet dat je 20 miljoen moet lenen maar die verdediger van Zwolle hadden ze makkelijk voor elkaar kunnen krijgen en die lingsbuiten van Zaragoza ook, maar Bosz denkt van nou we doen het hier maar weer mee dit seizoen leuk voor de honds trouwe suporters not. Soms moet je weer risico's nemen anders glij je af wat we nu duidelijk doen en ik bedoel niet risico's dat je de hele club naar de klote helpt maar goed onderbouwde risico kan geen kwaad.
Als laatst wil ik kwijt dat ik altijd Feyenoord zal blijven al spelen we 2e divisie maar we mogen wel kritiek uiten toch.
Danny, wie zegt dat ze die spelers die jij noemt echt wilde hebben? Het waren geruchten. Weet je wel, roddels. Ook wel eens onwaarheden genoemd. Hou er nou eens mee op om elk gerucht als waarheid te zien en Feyenoord daarop af te rekenen. Als ik nou ga roepen dat jij 20 miljoen aan Feyenoord gaat geven en het blijkt dat jij dat niet gaat doen (omdat je het gewoonweg niet hebt) is het dan terecht dat iedereen jouw uitscheldt omdat je dat niet gedaan hebt? Lijkt me niet...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Schande deze vertoning!

0.0071990