|
|
Pietje1
|
|
|
Gijs en ezinge, als je niks beter kunt verzinnen dan dit... Diep triest, rot lekker zelf op!! Stelletje eikels. |
|
|
|
|
marck
|
|
|
Het beleid is al jaren klote ze hadden de guzman godverdomme met een grote strik om zn strot motte verkope, want die laat nou echt geen ene flikker zien.Verbeek mot m gelijk uit de basis pleure, want de instelling van die gozer is echt drama. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Beste Pietje1 eerst wilde Bosz heel ver gaan om die spits van twente over te nemen, gaat overigens niet door oke dat kan gebeuren want twente wilde niet meer, maar wat ik niet begrijp is dat meteen daarna geen geld is voor een extra verdediger die we zo en dan ook echt zo hard nodig hebben, hoe wou Peter B die speler betalen als twente ja had gezegt. onder van Marwijk was al bekent dat de verdediging aandacht nodig had en versterking moest komen als je eerlijk bent weet jij dat ook maar daar ga ik van op uit. Aankoopbeleid weet toch ook dondersgoed dat je 2 weken voor de transfermarkt sluit elke speler duur is en dat vind ik nou wanbeleid van Bosz hoeveel maanden tijd heb je nodig om een verdediger te vinden om Greene te vervangen of voor de breedte van de selectie. En wat jij zegt dat ik Feyenoord daar op afreken slaat echt helemaal nergens op als ik kritiek heb op Bosz heb ik dan meteen kritiek op Feyenoord, Feyenoord is toch meer dan alleen Bosz of niet. Als jij bijvoorbeeld kritiek hebt op Greene zeg ik toch ook niet dat je Feyenoord afrekent. Maar goed laten we hopen dat het goed komt met onze club en hopen op betere tijden. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
We hebben een belasting afrekening gekregen van 5,1 miljoen. Dat was ongeveer het geld dat Feyenoord voor Arnautovitch wilde geven. Toen was het echt meer dan op. We hebben nog steeds een schuld van 17 miljoen. Bosz en consorten hebben dit wel weten te halveren. Ik geef je trouwens geen gelijk over de laatste twee weken van de transfer periode. Daarin worden spelers juist goedkoper omdat clubs za dan kwitj willen of geld nodig hebben of weet ik veel wat. Ik zal je zeggen wat we nodig hebben. Geen nieuwe TD, geen nieuwe trainer, geen nieuwe alg dir, maar een goed scouting apparaat en een hele goede commercieel directeur. De huidige scouting is ver beneden peil en de commerciele activiteiten van Feyenoord ook. |
|
|
|
|
Ronald W
|
|
|
het is al jaren wanbeleid. Ze wisten in het verleden dat Kuyt al weg zou. Ze waren toen al in onderhandelingen en in vergevodert stadium met Huntelaar. Maar ja weer afwachten!!!!! Je had dikke 10 milj winst kunnen maken en de club was weer gezond geweest. Hopen op een goede shirtsponsor en mede sponsoren. Feyenoord forever |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
trouwens je rekent Feyenoord wel af op het feit dat ze die linksbuiten van Zaragoza en Botteghin van Zwolle niet aangetrokken hebben... en... Bosz handelt uit naam van Feyenoord. Als Bosz iets doet is dat met goedkeuring van heel Feyenoord. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote:Op maandag 20 oktober 2008 - 14:47 schreef Pietje1 het volgende:We hebben een belasting afrekening gekregen van 5,1 miljoen. Dat was ongeveer het geld dat Feyenoord voor Arnautovitch wilde geven. Toen was het echt meer dan op. We hebben nog steeds een schuld van 17 miljoen. Bosz en consorten hebben dit wel weten te halveren. Ik geef je trouwens geen gelijk over de laatste twee weken van de transfer periode. Daarin worden spelers juist goedkoper omdat clubs za dan kwitj willen of geld nodig hebben of weet ik veel wat. Ik zal je zeggen wat we nodig hebben. Geen nieuwe TD, geen nieuwe trainer, geen nieuwe alg dir, maar een goed scouting apparaat en een hele goede commercieel directeur. De huidige scouting is ver beneden peil en de commerciele activiteiten van Feyenoord ook. Nou dan hebben wij mazel dat we een technisch directeur hebben die er geen snars van snapt. Anders had ie Biseswar voor een appel en een ei verkocht, toevallig 1 van de weinige die gisteren wel een voldoende haalde.... |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Ronald W. Huntelaar was toen al onbetaalbaar... Vergeet niet dan Heereveen 9 miljoen heeft gevangen voor hem. Dat had Feyenoord niet, sterker nog door de verkoop van Kuijt is faillissement net ontlopen... Dat was inderdaad door wanbeleid, maar niet door Bosz, die was er toen net en moest (en nu nog steeds) de teringzooi van zijn voorganger opruimen. De directie van toen, dat was pas slecht. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 20 oktober 2008 - 15:11 schreef F.L.E het volgende:[..] Nou dan hebben wij mazel dat we een technisch directeur hebben die er geen snars van snapt. Anders had ie Biseswar voor een appel en een ei verkocht, toevallig 1 van de weinige die gisteren wel een voldoende haalde.... Tja... zeg eens eerlijk. Had jij in de zomer verwacht dat hij zo goed zou worden? Bij Heracles: slecht, bij de Graafschap: slecht. Iedereen had toch het zelfde gedaan. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Wat jij zegt met wat we nodig hebben geef ik je helemaal gelijk op de TD na dan, over de scouting had ik het ook al over in een ander topic is echt beneden peil.
Iets anders heb jij het idee dat er gezeik in de groep is, ik las net dat Hofland een pittig gesprek in de groep wil omdat sommige spelers niet met hun hoofd bij Feyenoord zouden zijn. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Gezeik niet echt, meer dat er niet genoeg gewerkt wordt. Ik vind het een goede zaak dat een oudere speler als Hofland dit voorstelt. Ik had het alleen niet in de media gebracht. Maar laat ze maar eens goed praten met elkaar. Misschien helpt het. als er dan ook acties uit komen en ze zich er aan houden. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote:Op maandag 20 oktober 2008 - 15:12 schreef Pietje1 het volgende:Ronald W. Huntelaar was toen al onbetaalbaar... Vergeet niet dan Heereveen 9 miljoen heeft gevangen voor hem. Dat had Feyenoord niet, sterker nog door de verkoop van Kuijt is faillissement net ontlopen... Dat was inderdaad door wanbeleid, maar niet door Bosz, die was er toen net en moest (en nu nog steeds) de teringzooi van zijn voorganger opruimen. De directie van toen, dat was pas slecht. Ik wil niet heel lastig gaan doen, maar de directie van toen is ook de directie van nu op professor Bosz na die heeft alleen het laatste seizoen van de GKL meegemaakt. Maar zowel coca cola Chrisje (8,5 jaar) als Onno "het ligt niet aan ons" Jacobs is inmiddels 6 jaar in dienst. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote:Op maandag 20 oktober 2008 - 10:51 schreef Pietje1 het volgende:Richard, wat zit jij steeds te zeiken over je uitleg en openheid van zaken? Wat heb je daar aan? Gaan ze dan ineens beter spelen? doe eens normaal man. En Heidi.... who the hell are you? Wat zit jij te zeiken over Been. Had hij het beter gedaan met dit elftal? Verbeek zit er net 3 maanden. In 3 maanden heb je niet ineens een slechtlopend elftal (in 2008 heeft Feyenoord extreem slecht gedraaid onder v Marwijk!!) aan het voetballen. Dat duurt even. Weet je nog Been vorig jaar? De eerste helft was hij bijna ontslagen omdat het zo slecht ging. Echt waar jullie zijn af en toe zo kortzichtig. Daar moet je je voor schamen niet voor Feyenoord!! Ik zal me nooit schamen voor Feyenoord. Al spelen ze in de kelder van Jupiler league!! Supporter ben je voor het leven en niet alleen als het goed gaat. Jantje33, jij slaat de spijker op zijn kop. Openheid van zaken ja. Ik hoor zoveel vragen onder de supporters. Het is ene grote schim rond het technisch beleid. We krijgen nergens antwoord op. Niet van de heren zelf in ieder geval. De dingen die je hoort moet je dan maar aannemen maar kunnen netzo goed roddels zijn. Is het voor jou dan echt duidelijk waar we aan toe zijn? ja we hebben geen geld dat is duidelijk. Voor de rest moet ik het doen met allemaal verhalen uit de media. En het zou ook wel fijn zijn als ze bepaalde keuzes toe lichten. Vele supporters zijn van mening dat er bij verschillende keuzes fouten zijn gemaakt. Daar mogen ze mij en vele andere weleens wat meer openheid van zaken in geven. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote:Op maandag 20 oktober 2008 - 19:50 schreef Richard Lagrouw het volgende:[..] Openheid van zaken ja. Ik hoor zoveel vragen onder de supporters. Het is ene grote schim rond het technisch beleid. We krijgen nergens antwoord op. Niet van de heren zelf in ieder geval. De dingen die je hoort moet je dan maar aannemen maar kunnen netzo goed roddels zijn. Is het voor jou dan echt duidelijk waar we aan toe zijn? ja we hebben geen geld dat is duidelijk. Voor de rest moet ik het doen met allemaal verhalen uit de media. En het zou ook wel fijn zijn als ze bepaalde keuzes toe lichten. Vele supporters zijn van mening dat er bij verschillende keuzes fouten zijn gemaakt. Daar mogen ze mij en vele andere weleens wat meer openheid van zaken in geven. En ik wil er even aan toevoegen dat de heren in het maasgebouw ZELF hebben aangegeven na de GKL affaire dat er een transparante, open organisatie zou komen. Dit zijn niet mijn of Richards worden maar die van ons eigen bestuur. Er wordt dan ook wel eens in de kuip gezegd: geen woorden maar daden.... |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
quote:Op maandag 20 oktober 2008 - 14:47 schreef Pietje1 het volgende:We hebben een belasting afrekening gekregen van 5,1 miljoen. Dat was ongeveer het geld dat Feyenoord voor Arnautovitch wilde geven. Toen was het echt meer dan op. We hebben nog steeds een schuld van 17 miljoen. Dit is al een langlopende zaak waarvan de eis oorspronkelijk 13+ miljoen euro bedroeg. En nu in een schikking uitkwam op 5,1. Ik mag toch hopen dat dit bedrag was ingecalculleerd bij het bod op Arnautovich. Als dit niet het geval was zou het wel heel erg van onkunde getuigen.
Lijkt me dus onzin om dit argument aan te dragen om geen investeringen meer te kunnen doen.
T lijkt me eerder dat Bosz met dat bedrag zich gewoon geen raad wist, en geen nieuwe Lee uit z'n mouw durfde te toveren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 oktober 2008 door Kees010 -- |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote:Op maandag 20 oktober 2008 - 21:12 schreef Kees010 het volgende:[..] Dit is al een langlopende zaak waarvan de eis oorspronkelijk 13+ miljoen euro bedroeg. En nu in een schikking uitkwam op 5,1. Ik mag toch hopen dat dit bedrag was ingecalculleerd bij het bod op Arnautovich. Als dit niet het geval was zou het wel heel erg van onkunde getuigen. Lijkt me dus onzin om dit argument aan te dragen om geen investeringen meer te kunnen doen. T lijkt me eerder dat Bosz met dat bedrag zich gewoon geen raad wist, en geen nieuwe Lee uit z'n mouw durfde te toveren. Ik denk eerder dat er een "investeerder" bereid was om Arnautovich te betalen. Maar dat diezelfde investeerder niets ziet in de andere voorstellen van Bosz. Is er waarschijnlijk een die zich goed laat informeren. Zou er 5 miljoen te besteden geweest zijn had Feyenoord echt nog wel een vedediger/rechtsback gehaald. Want waarom zou anders b.v. Wim Jansen in de Kuip zitten? Er is gewoon geen geld. |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
quote:Op maandag 20 oktober 2008 - 21:50 schreef F.L.E het volgende:[..] Ik denk eerder dat er een "investeerder" bereid was om Arnautovich te betalen. Maar dat diezelfde investeerder niets ziet in de andere voorstellen van Bosz. Is er waarschijnlijk een die zich goed laat informeren. Dat is idd. ook nog een optie, dat van die investeerder. Had ik even over het hoofd gezien. Maar er was in ieder geval iemand die er geld in wilde stoppen en het lijkt me sterk dat dat perse Arnautovic moest zijn. Zodat je toch weer uitkomt bij Bosz en consorten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 oktober 2008 door Kees010 -- |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
wil nog even kwijt dat al die mensen die altijd commentaar op mij hebben, ook eens moeten reageren als ik mijn reactie onderbouw!!!! Hetzelfde als ze niet meer om mijn gelijk heen kunnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 oktober 2008 door Richard Lagrouw -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 - 19:07 schreef Richard Lagrouw het volgende:wil nog even kwijt dat al die mensen die altijd commentaar op mij hebben, ook eens moeten reageren als ik mijn reactie onderbouw!!!! Hetzelfde als ze niet meer om mijn gelijk heen kunnen. Kun jij van al jouw onderbouwde stukjes even een reactie maken? dan reageer ik daar wel op (is niet flauw bedoeld) Ben net terug van vakantie en heb geen zin om op veel verschillende reacties te reageren nadat ik ze opgezocht heb |
|
|
|