|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Er moeten koppen rollen!!!! Bosz verlenging van contract???? Je moet hem een oprotpremie geven!!!!!!! Verbeek heeft nog twee weken en anders zal ik ook openlijk om zijn kop roepen in de Kuip!!!! Val mij met zijn allen allemaal maar weer aan, maar ik heb en zal altijd hier geen goed woord voor over hebben!!!! Ben hier doodziek van!!! Feyenoord is op mijn kinderen en vrouw na het belangrijkste in mijn leven. Ik kan dit zo niet meer langer aan zien. Feyenoord is geen hobby maar een manier van leven voor mij. dat er genoeg zijn die niet zo fanatiek zijn moeten hun weten, maar laat mij dan ook in mijn waarde. Ze moeten zich (vooral in maasgebouw) de ogen uit hun kop schamen en de eer aan zich zelf houden. Ik wil de rest van mijn leven van Feyenoord genieten en niet dat ik over vijf jaar of eerder mijn Tatoos moet laten verwijderen omdat Feyenoord niet meer bestaat. Op dit moment is er geen reden om er van uit te gaan dat we Europees voetbal halen en zonder Europees voetbal is het heel snel einde Feyenoord. Word nou eens wakker met zijn allen!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 oktober 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Nils
|
|
|
Ik vind het ook schandalig dat dit feyenoord met een begroting van vele miljoenen euro's niet in staat is om te winnen van NEC, Heracles, Willem II en Groningen. De eerste drie zijn nu niet echt de meest aansprekende tegenstanders in de eredivisie. Zelfs met zoveel geblesseerden zouden we met de "tweede keus" nog van de eerste 3 ploegen moeten kunnen winnen. Een gebrek aan de juiste instelling en scorend vermogen ligt hier in mijn beleving grotendeels aan ten grondslag. Gert-Jan Verbeek is uiteraard verantwoordelijk, maar de jongens moeten de hand eerst eens in eigen boezem steken en zich diep schamen voor de schamele vertoning van de afgelopen weken. Feyenoord ligt ook mij na aan het hart en de afgelopen weken heb ook ik zeer beroerde zondagen gekend, maar we zitten nu in de hoek waar de klappen vallen en helaas hebben we financieel niet de mogelijkheden hier op korte termijn iets aan te doen. De huidige selectie zal zich tot het uiterste moeten inspannen om er nog een redelijk seizoen van te maken. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Nils helemaal met je eens maar wat mij betreft heeft het technisch beleid ook gefaald. Foute beslissingen in het verleden, geen openheid van zaken in het heden (ze beantwoorden geen enkele vraag van de supporters!!) en weer een lening willen aangaan van verdomme 60 miljoen!!!! Zitten we in een keer meer in de schulden dan we stonden toen hun aan het roer kwamen. En maar ouwehoeren over een nieuw stadion want dan word alles beter!!!! Ik voorspel dat we er echt niet beter op worden. misschien ook niet slechter, maar zeker niet beter maar wel een schuld van 60 miljoen!!!! Zowel selectie als technisch beleid moeten hande in eigen boezem steken. Ben zeker met je eens dat deze selectie genoeg kwaliteit heeft om makkelijk top 3 te draaien. Zit gewoon met zwakke schakel de rechtsbackpositie en de totale breedte van de verdedigers. Zijn er gewoon te weinig. Al 2 of 3 keer middenvelders in centrum verdediging gehad. Bestuur had zo wijs moeten zijn om verdedigers te halen inplaats van een middenvelder van 5 miljoen. Is goede voetballer maar daar lag niet de prioriteit!!!! Enige wat ik nu kan adviseren is om met 48000 man tegen die elf van Heerenveen te spelen. Ga achter je club staan tot je geen stem meer hebt!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 oktober 2008 door Richard Lagrouw -- |
|
|
|
|
Dick
|
|
|
Hallo Richard. Waarvoor ga jij niet voor de groep staan ? Jij weet alles toch zo goed, jij ben zo gozer met een zeikbroek aan . Gert Jan is verantwoordelijk maar hij is geen Hans Kazan. En het is nog altijd zo dat je met niets,ook niets kan maken. Wacht jij maar eens geduldig af,tot de groep weer geheel compleet is. Dan praat je wel anders en geloof jij je eigen niet wat je gaat zien. En een groot compliment aan de jonge spelers fantasties, en niet te vergeten oldtimer Mols en Hofland prachtige 2e helft echt genoten vanmiddag. |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Gewoon niet in paniek raken na een paar slechte uitslagen! De resultaten zeggen mij niet zoveel. Over het algemeen wordt er beter gespeeld dan in de voorgaande 2 seizoenen. Bovendien is de selectie (mits fit) sterker geworden, mede door de aanstormende jeugd. Verbeek is één van de betere trainers in NL, dus die krijgt de boel wel op de rails. Let maar op; Feyenoord wordt minimaal 5e dit seizoen. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
@ Dick. Ik wou dat ik de kans kreeg. Gozer met een zeikbroek aan???? Ik zie op dit moment voornamelijk negatieve dingen dus krijg je voornamelijk negatieve reacties van mij. Als je goed leest staan er ook wel lichtpuntjes in verschillende reacties. Bijvoorbeeld het aansporen van het publiek om achter hun club in de kuip te gaan staan. Ben ik dan de negatieveling volgens velen maar laat iedereen maar eens horen dat ze ook Feyenoordsupporter zijn in de Kuip. Grootste gedeelte zit alleen maar appelig voor zich uit te kijken. Als je dezelfde beleving in de Kuip toont als ik dat doet dan mag je op mij commentaar leveren. Vind alleen jammer dat er een hoop mensen zijn die mij van alles verwijten en die totaal niet weten hoe vaak en hoe ik in de Kuip ben. Jammer dat jullie dat hier niet kunnen zien want anders hadden jullie het heel anders bekeken. Feyenoord is mijn lust en mijn leven, vandaar die negativiteit hier want ik kan dit niet meer aanzien zo. Als ik daar ben steun ik de jongens met mijn ziel en zaligheid. misschien een raar idee maar ik verwacht daar ook wat voor terug. Bijvoorbeeld met het hele team bezieling en niet half om half. Openheid van zaken want de ene beslissinng strookt niet met de andere.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 oktober 2008 door Richard Lagrouw -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
je hebt gelijk richard, de enige constante factor is dee neerwaartse spiraal waarin we zitten, bosz krijgt ons daar niet uit, dus oprotten maar met die zakken vuller. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 - 14:56 schreef hotjumper het volgende:je hebt gelijk richard, de enige constante factor is dee neerwaartse spiraal waarin we zitten, bosz krijgt ons daar niet uit, dus oprotten maar met die zakken vuller. Het lijkt me dat Bosz nu ook niet veel kan doen als er geen transferperiode is en waarschijnlijk met de huidige financien ook deze winter niet echt iets kan doen. Nu is het taak voor de trainer om een samenhorig team te maken en helaas ook taak aan de ziekenboeg om de spelers goed op te lappen zodat ze er langere tijd tegenaan kunnen. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 - 15:01 schreef Boudewijn het volgende:[..] Het lijkt me dat Bosz nu ook niet veel kan doen als er geen transferperiode is en waarschijnlijk met de huidige financien ook deze winter niet echt iets kan doen. Nu is het taak voor de trainer om een samenhorig team te maken en helaas ook taak aan de ziekenboeg om de spelers goed op te lappen zodat ze er langere tijd tegenaan kunnen. gaat niet alleen om heden, maar voornamelijk om verleden. Natuurlijk ook om de onduidelijkheid die nu heerst. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
of hij heeft de verkeerde trainers gehaald of de verkeerde trainers, voor beide was hij verantwoordelijk. Dus laat hem maar lekker oprotten nu. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Professor Bosz is inmiddels 3 jaar technisch directeur en we zakken steeds verder af. En het feit dat er geen geld is mede zijn verdienste door een aantal op z'n minst zeer dubieuse aankopen. Juist omdat er geen geld is verwacht ik van een technisch directeur creative oplossingen, zoek desnoods samenwerking met een buitenlandse topclub. En koop spelers voor de positie's waar de prioriteiten liggen. Hierin is Bosz volledig door de mand gevallen, waarom er dan een contract verlenging voor hem klaar licht is me een compleet raadsel. Waarschijnlijk omdat het bestuur nog incompetenter is dan Bosz zelf. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
waarschijnlijk omdat het bestuur helemaal niet om voetbal geeft, laat staan om de club Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 oktober 2008 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Snoek
|
|
|
Voornamelijk de top van Feyenoord faalt voortdurend door een verkeer beeld aan spelers of trainer(s) te geven , Verbeek dacht dat er na Tomasson en El Ahmady nog 3 versterkingen bij zouden komen , 1 in elke linie en ook Hofland dacht in een iets rooskleurige situatie terecht te komen , zou Bosz nog niet wegdoen maar contracten nu al verlengen dat werkt niet , zie bijv Metgod die voor een topsalaris nu scout is omdat ze hem destijds contract voor zn leven te geven . Ze moeten vooral goed kijken welke types ze nodig hebben . het is nog niet zo slecht zoals vele denken maar het vertrouwen slinkt door zo'n slechte stand bij zowel publiek maar ook bij spelers en trainer. hoop donderdag en zondag op de ommekeer . Luis Pedro en Erasmus kan je er al goed bij hebben in de selectie , Tiendali voor Greene en ook de Rijck en Nieveld zijn betere opties dan Bahia als RCV , zo kan je beter opbouwen en je elftal staat gewoon beter |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
precies, gooi de jeugd er maar in, is toch al verloren seizoen. Kunnen die gasten ervaring op doen. Dan bosz zn contract af laten lopen en weer Feyenoorders halen in het bestuur. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
foutje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 oktober 2008 door F.L.E -- |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Op een bij tijd en wijle veel te slappe instelling kun je de spelers,en zeker de jonkie's, niet zo veel verwijten. Het zijn idd zoals Snoek al eerder opmerkte vooral de leugens die onze club kapot maken. Er werd eerst onder de GKL van alles aan elkaar gelogen en dat is na zijn vertrek niet opgehouden. Ondanks de mooie praatjes van het nieuwe bestuur over openheid en transparantie blijkt de leugen te regeren. Trainers en spelers worden met valse beloftes gehaald. Dat is ook een van de redenen dat er een aantal spelers bedankt heeft voor Feyenoord. In het maasgebouw denken ze misschien dat spelers elkaar niet bellen of kennen maar dat zien ze dus gewoon fout. Er is maar een oplossing. Weer echte Feyenoorders in het bestuur, en dan het lastigste : bijltjes dag. Onno Jacobs is inmiddels 5 a 6 jaar in dienst van Feyenoord, Chris Woerts 8,5. Onder de GKL waren ze al van de partij en toen deze dreigde om te vallen hielden zij zich muisstil. Nadat de stofwolken opgetrokken waren, kwamen ze weer te voorschijn en beloofden met stalen gezicht dat nu alles anders zou gaan. We hebben het gezien. Financiel is het een puinhoop en er is nauwelijks iets structureels aan inkomsten binnen te halen. Ik ben dus voor het aftreden van onze financiel direkteur. Onze commerciele man vlucht zelf al, dus daar hoeven we ons niet druk over te maken. Het zou technisch directeur Bosz sieren om de eer ook aan zichzelf te houden aangezien hij altijd de mond vol heeft over ,hoe de hele staf alles met z'n drieen doet. Daarbij hebben de prestaties van Feyenoord tijdens zijn ,inmiddels ook al weer, 3 jarig bewind er niet toe bijgedragen dat er veel draagvlak is voor het aanblijven, laat staan voor het verlengen van zijn contract.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 oktober 2008 door F.L.E -- |
|
|
|