|
|
Nop
|
|
|
Donderdag kan me geen fuck schelen,maar Zondag tegen Heereveen voor de 5x klop krijgen trek ik echt niet meer.
Dus voor degene die net als ik Zondag om 16.30uur in de kuip zitten wat gaan wij doen???
Ik kan nu nog even niet helder nadenken maar ben wel in voor een gebaar, nee geen witte zakdoekjes!! |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Achter die jongens staan tot we geen stem meer over hebben!!!!!!!!!! En om de kop van het technisch bestuur vragen!!!! Zij er aleen al direct weer een hoop niet mee eens. |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
quote:Op zondag 19 oktober 2008 - 18:46 schreef Richard Lagrouw het volgende:Achter die jongens staan tot we geen stem meer over hebben!!!!!!!!!! En om de kop van het technisch bestuur vragen!!!! Zij er aleen al direct weer een hoop niet mee eens. een woord GEEN GELD dus het technisch bestuur kan er ook niets aan doen |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote: Lees mijn laatste bericht in topic "dit kan echt niet!!". Dan lees je mijn argumenten waarom niet meer dit technische beleid!! Geen geld begrijp ik maar niet alles draait om dat geld. Kijk naar hoe deze selectie zo slecht presteerd. Kan en moet veel en veel beter maar denk dat dat komt doordat je middenveld versterkt heb inplaats van verdediging. Dus foute beslissing van bestuur. En natuurlijk de domme rode kaarten binnen de selectie!!! Nog meer dingen maar blijf die allemaal niet opschrijven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 oktober 2008 door Richard Lagrouw -- |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
Maar gaan we as. zondag als makke lammetjes toekijken dan weet ik wel hoe het afloopt, dacht dat we wel zijn gewaarschuwd 4 uit 6 en vergeet 020 niet, 5-2 verliezen. dus... WAT GAAN WIJ DOEN! |
|
|
|