|
|
110%ANTIAFCAHOOLIGAN
|
|
|
Even wat anders dan de huidige sportieve malaise bij Feyenoord; hoe zouden jullie het vinden als Feyenoord zou worden overgekocht? Ik ben er zelf namelijk absoluut geen voorstander van.
Ik weet dat we met 200 miljoen een hele hoop leuke dingen kunnen doen en hoogstwaarschijnlijk weer jaarlijks tot de échte top 3 horen, maar ik kan me haast niet voorstellen dat ik intens blij ben met een vedettenelftal dat bijeengekocht is door 1 man zonder visie maar met geld.
Ik ben gewoon bang dat de ziel uit de club wordt gesneden. Ik heb veel liever dat de leiding van Feyenoord nu 10 jaar keihard ervoor gaat werken en dan weer structureel tot de top behoort door goed beleid, in plaats van 1 enkele financiele injectie.
Wat denken jullie? Overname goede zaak of niet? |
|
|
|
|
leroy
|
|
|
ja wat je zegt het is natuurlijk wel leuk als we 200 miljoen in het transferbudget en andere dingen kunnen stoppen. maar dan krijg je zo chelsea effect. bij mijn verdwijnt dan beetje het feyenoord gevoel, al 100 jaar eigen kracht en dan ineens m zo veel geld 'goede spelers kopen' we hebben nu al een sterrenteam lopen . alleen het loopt nog niet gesmeerd. ik zou het iedergeval jammer vinden |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
Het is een soort revolutie, en meestal moet je daarin meegaan voor het nog mogelijk is |
|
|
|
|
R.spoorenn
|
|
|
ik zou het niet erg vinden, dan komt mischien feyenoord weer echt bij de top(zowel nationaal als europees) zo kan het nog wel is lang gaan duren.. |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
wat ik me afvraag wat doen we als straks (2-3 jaar) Makaay , v Bronkhorst, Tomasson, Mols, Timmer, de Cler etc gestopt zijn met voetballen. Geen tranfersgeld voor al deze spelers en waar haal je buiten de enkele doorgebroken jeugdspelers geld vandaan voor versterking??? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|