|
|
|
ilovemo6
|
|
|
ik wordt er steeds zuurder van verliezen bij willem 2 , schuld van 6 miljoen , en nog een schuld van 17 miljoen waarover rente betaalt moet worden. 4 punten uit 6 wedstrijden. Een stel ouwe ,ongeintereseerde spelers op het veld zonder strijdlust. Er kan op het moment niet eens een transfere speler gehaald worden vanwege zijn salaris. Nou weet ik dat de jeugd aan het opkomen, maar ik weet ook dat de feyenoord talentjes altijd voor heel weinig weggaan om daarna veel mindere maar wel duurdere spelers voor terug te halen. Ik hoop dat we uit dit dal komen maar ik zie het verlopig absoluut nog niet gebeuren. Er wordt veel op het forum gesproken over een investeerder die de club over wil nemen, ik vind het een goed idee. Voetbal is tegenwoordig een miljoenenbal het draait alemaal om de reclame gelden en de merchandising. Met zo'n klein land als nederland met maar 18 miljoen inwoners kan je nooit mee in europa. Ik denk dat je er daarom niet onderuit komt om een abramovitsj te zoeken. Maar die zijn niet te vinden voor een afgegleden club vrees ik. Ik wens het bestuur en de beleidsmakers veel succes en ik hoop uit het diepste uit mijn hart dat het helemaal goed komt met ons feyenoord |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik wens het bestuur en de beleidsmakers een vet hart toe. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Ze hebben een goed hart netzo als doe joden!!!! Zou alleen gekookt op hun rug moeten hangen en zo laag dat de honden erbij kunnen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 - 19:03 schreef Richard Lagrouw het volgende:Ze hebben een goed hart netzo als doe joden!!!! Zou alleen gekookt op hun rug moeten hangen en zo laag dat de honden erbij kunnen. wat heb jij tegen honden? |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Welkom, weer een azijnpisser erbij, stel nep-supporters,
De resultaten zijn idd een paar weken slecht, maar wanneer je de wedstrijden objectief bekijkt, zie je dat we nog geen enkele keer hebben gekregen waar we recht op hadden, mede door blessures, rode kaarten, gemiste kansen, afgekeurde doelpunten en gewoon domme pech, lijken we er gewoon veel slechter voor te staan...
Wacht het gewoon rustig af, veel spelbepalende spelers zijn nog steeds geblesseerd, zodra er 1/2 potentiële basis spelers fit zijn, verwachten jullie wonderen van deze selectie. Dat kan je gewoon niet verwachten van dit team op dit moment.
Aan het eind van het seizoen staan we gewoon bij de eerste 5, natuurlijk is het verschrikkelijk frustrerend om te zien dat ons team zo onverklaarbaar ver onder de maat speelt, en ja ik vloek ook de hele klere zooi bij elkaar iedere wedstrijd.
Maar feitelijk gezien hebben we gewoon nog steeds een veel betere selectie dan heerenveen, groningen, nac, twente, nec en al die andere zogenaamde topclubs in spe...
Het draait gewoon voor geen meter, maar daar komt vanzelf een eind aan, heb geduld en ga achter je club staan, kan je dat niet opbrengen, dan kan je miss. beter dat zootje uit onze zogenaamde hoofdstad gaan supporten. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
ilovemo6
|
|
|
wat is dit nu weer voor een bericht, jij weet tog niet hoeveel ik om mijn clubje geef, jij moet die roze bril is afzetten, ik ben ook niet tevreden met de eerste 5 , veels te lang geleden dat we kampioen zijn geweest. Ik heb al jaren een seizoenskaart en pik ook regelmatig europese uitwedstrijden mee, jij kan niet oodelen of iemand een echte supporter is, en zeggen dat iemand de hoofdstad moet gaan supporten is gewoon een gore belediging. Moa misschien heb jij zelf wel een grote neus? |
|
|
|
|
FR1908FR
|
|
|
jah het is zkkr 1000% KUT !!!!! dat we 15e staan jah :( maja moet je daarom maar meteen het ergste verw88 ?? verbeek heeft nog niet 1 wedstrijd met het elftal gespeelt waar hij mee wil gaan spelen ... komt alleen maar door die kut blesures :( nu maar hopen dat ons feyenoord weer gewoon op de rails komt zo als het hoort !!! ons feyenoord is op de weg terug en ik weet ook 1000% zkkr dat het goed gaat komen is het niet dit seizoen is het vlgend seizoen ;) we w88 nu toch al zo lang dat ene jaartje kan der ook nog wel bij ;) |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
MOA vertel jij mij dan eens waarom jij een echte supporter bent? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
omdat hij altijd zijn brulshirt aantrekt als hij voetbal op tv kijkt. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
of je nu echte of nepsupporter bent maakt geen reet uit! Echte supporters moeten niet denken dat zij daarom ook alles beter weten , dit forum is voor meningen van echte en nep supporters , echte supporters kunnen lekker in het stadion discussieren , en ik moet je zeggen : het gemiddelde (voetbal)IQ van de stadionsupporter geeft je te denken hoor.............de helft is stoned,dronken en kan zelf geen bal raken (en maar kankeren) 25% vindt het allemaal gewoon leuk en lacht wat met vrienden en hoopt op n leuke pot 15% is wel kenner maar kijkt teveel door Feyenoord bril 5% weet eigenlijk niet waarom hij weer is gegaan en de laatste 5% tja dat zijn de bobo's die het niks interesseert wat er op t veld gebeurd maar helaas: zonder hen was Feyenoord al ten onder.............
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 oktober 2008 door jantje 1974 -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
@Richard en ilovemo6
Het antwoord op die vraag is simpel, koop een woordenboek. Als support = steun, als supporter steun je je ploeg in voor en tegenspoed, en ga je niet om ontslagen e.d. lopen roepen na iedere verloren wedstrijd.
Natuurlijk is het kut zoals het nu gaat, maar dit gejank van jullie maakt de sfeer alleen maar slechter en slechter, als echte supporter weet je dat je club je nu het hardst nodig heeft, (Zoals ik al een aantal weken roep)
Daarnaast is dat roze bril gelul een beetje cliche, ik zie ook echt wel dat er dingen fout gaan, je moet wel blind zijn om dat nu niet te zien, alleen heeft het geen zin om alleen het negatieve er uit te halen. Kijk bijv. ook naar alle schulden die Feyenoord eindelijk van zich af gooit, en al het nieuwe talent dat staat te trappelen om ons nieuwe kampioenschappen te brengen :) (Wijnaldum, Fer, Biseswar, Schet, Mulder, Janota, Pedro etc...)
Volgens mij is het erg lang geleden dat er zoveel eigen jeugd de aansluiting kan vinden. Met dat in het achterhoofd, + een aantal kleine noodzakelijke aankopen, en de bouw van het nieuwe stadion, denk ik dat we nog veel moois gaan zien de komende jaren... En het wachten is altijd lang... :) |
|
|
|
|
girdie
|
|
|
gezien de 15e plaats op de ranglijst lijkt me deze 15e reactie een mooie afsluiter voor dit topic. wankers. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 - 15:35 schreef moa het volgende:@Richard en ilovemo6 Het antwoord op die vraag is simpel, koop een woordenboek. Als support = steun, als supporter steun je je ploeg in voor en tegenspoed, en ga je niet om ontslagen e.d. lopen roepen na iedere verloren wedstrijd. Natuurlijk is het kut zoals het nu gaat, maar dit gejank van jullie maakt de sfeer alleen maar slechter en slechter, als echte supporter weet je dat je club je nu het hardst nodig heeft, (Zoals ik al een aantal weken roep) Daarnaast is dat roze bril gelul een beetje cliche, ik zie ook echt wel dat er dingen fout gaan, je moet wel blind zijn om dat nu niet te zien, alleen heeft het geen zin om alleen het negatieve er uit te halen. Kijk bijv. ook naar alle schulden die Feyenoord eindelijk van zich af gooit, en al het nieuwe talent dat staat te trappelen om ons nieuwe kampioenschappen te brengen :) (Wijnaldum, Fer, Biseswar, Schet, Mulder, Janota, Pedro etc...) Volgens mij is het erg lang geleden dat er zoveel eigen jeugd de aansluiting kan vinden. Met dat in het achterhoofd, + een aantal kleine noodzakelijke aankopen, en de bouw van het nieuwe stadion, denk ik dat we nog veel moois gaan zien de komende jaren... En het wachten is altijd lang... :) Man lul toch niet zo slap. Je doet net alsof het de laaste 6 wedstrijden slecht gaat. Nou sinds de UEFA cup winst zijn het aantal aantrekkelijke, goede wedstrijden die Feyenoord gespeeld heeft op 1 hand te tellen. En dat niet iedereen er als een stelletje superpositievo's achter profeesor Bosz en zijn metgezellen staat lijkt me niet meer dan logisch. Als je daar niet tegen kan moet je zelf maar eens in die snelkookpan in buitenvelderd gaan zitten. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
@FLE
Beargumenteer je mening minimaal even, als je zonodig wil reageren, Dat we sinds 2002 weinig goed voetbal hebben laten zien ben ik wel met je eens, we hebben niet 1 seizoen voldoende gedraaid, waar zie je mij dat ontkennen?
Daarnaast vind ik het ook heus wel logisch dat er nu veel kritiek is, alleen die doemdenkerij hier gaat gewoon iets te ver, we doen net alsof we al gedegradeerd zijn. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
in de tijd van Kuyt lieten we het liggen in een aantal cruciale wedstrijden, nu laten we het in een enkele wedstrijd een keer niet liggen. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Even over dat supporter gezeur: We zijn allemaal echte supporters met één verschil: MOA en ik kijken door een ietwat roze bril en de bril van Hotjumper, Richard FLE etc is zo duister als de mijne roze is
Dus ga niet zeuren om een meningsverschil (ook al heb ik dat zelf eerst ook gedaan) |
|
|
|
|
|