|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Fiona - "Het is een blonde, en ze is groot! Net als een worstelaar die Ziba in elkaar komt beuken!"
Yasmin en Fiona bekritiseren de nieuwe bewoonster...
Het hek gaat open, en de bewoners van de Villa zien de vervanger van Gisela al aan komen lopen. Kijk hier naar de eerste pittige meningen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 oktober 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
Het blijft een onsamenhangend zooitje daar.. dat wisselen steeds van "vrijgezellen" die eigenlijk denken dat er eigenlijk toch niet rondgeneukt hoeft te worden om poen te verdienen is een misgreep van jewelste! Ik zou Huub maar advisren om voor de laaste episode wel degelijk een aantal Gaby's te laten opdraven voordat er écht "gelegenheids-koppels" ontstaan die niet meer te scheiden zijn... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
ach Fiona heeft al aan Fuat verklaard te gaan winnen, op zijn vraag waarom? waar baseer jij dat op, is haar geheel uitgedachte antwoord..... Dat weet ik gewoon. Nou als daar niet over is nagedacht weet ik het niet meer. hahahahah
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 oktober 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
ja sinds ze dr eigen speeltje heeft gekocht is joost ook niet meer zo favoriet bij haar neem ik aan of zou ze zn creditcard leeg hebben gekocht en inzien dat het verder niet op schiet met joost |
|
|
|
|
JinX
|
|
|
Brahim ...een speeltje kan je ook samen gebruiken hoor ! |
|
|
|