|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Het is op dit moment nog niet aan de orde, maar mochten de resultaten echt uitblijven en dit een dramatisch seizoen worden voor Feyenoord, wie moet dan de nieuwe trainer worden?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 oktober 2008 door Legioen Weblog -- |
|
|
|
|
thewin
|
|
|
ik denk dat het een keer verstandig is dat verbeek gewoon een aantal jaar bij feyenoord blijft soort de haan het komt wel goed maar nu zit het even tegen maar verbeek is een goede da zullen we wel zien |
|
|
|
|
Johnny_Sonic
|
|
|
Verbeek moet gewoon zijn klus afmaken. |
|
|
|
|
Dick
|
|
|
Wat verwachten jullie nou van deze trainer dat hij hans kazan is of zo,weet je wel hoeveel jaren je ouders zijn bezig geweest om jou groot te brengen voor dat je volwassn werdt en op eigen benen kon staan.Heeeeeel laaaaang. Die zijn toch ook niet na 1 jaar vervangen door andere ouders. Als Jansen en Verbeek hier geen resultaten mee gaan halen dan kan niemand het. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
verbeek moet blijven, bosz moet oprotten |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Verbeek moet blijven, een andere trainer mag of kan ook niks uitgeven dus je schiet er niks mee op en buiten dat, ik denk dat Verbeek het op de rails kan krijgen. Ik heb alleen niet zo veel vertrouwen in Bosz maar daar heb ik al genoeg over gezegt dus Verbeek houden. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hou es op zeg, wat een flauwekul dit. Verbeek moet de tijd krijgen om de zaak naar zijn hand te zetten. Als we in maart nog 15e staan zal ik misschien iets minder geduld hebben, maar voorlopig geen paniek. |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
Verbeek is ws. de beste man op dit moment! alleen het materiaal is minimaal. Komende 2 wedstrijden worden weer belangrijk.Maar praten over nw trainer no way! |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
|
|
|
Ronald W
|
|
|
Verbeek moet de tijd krijgen. Hij moest bij heerenveen ook bouwen aan een nieuw team. Geef hem een kans. De fouten die er worden gemaakt kun je niet neerleggen bij de trainer. Maar hij moet wel spelers zoals Greene Bahia want die is de laatste tijd ook slecht wisselen voor gemotiveerde spelers. Heb nog liever makaay en biseswar in de verdediging dan die twee spelers. Wat een drama. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Op zich ben ik het met jullie eens, maar hoe lang moet je een trainer geven als er geen resultaten worden geboekt? Europees voetbal halen is een must. Haal je dat niet dan is Feyenoord ten dode opgeschreven. Ik wil best geduld hebben maar als je vandaag voor de vijfde keer verliest moeten de alarmbellen toch wel gaan rinkelen. Wanneer vinden jullie dan dat er ingegrepen moet worden? (vertrek Verbeek?) |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Rich , ik ben het met je eens , maar als je Gj ontslaat doe je dat alleen om een schokeffect te creeren maar dan ben je wel je visie voor lange termijn kwijt , ik ben ervan overtuigt dat als we Gj tijd geven hij een leuk vblende ploeg op de mat krijgt maar ja , hoelang gaat dit nog duren????? Ik hou als voorbeelden maar vast aan NEC en AZ daar werdt het vertrouwen in de trainer ook beloond...............
tot vanmiddag! |
|
|
|
|
MM
|
|
|
Gert-jan moet gewoon de tijd krijgen en ook betere verdedigers, green is de slechtste verdediger(niet voetballer) van de nederlandse comp. De Cler is uit vorm, Hofland loopt te vaak als een kip zonderkop in het rond en is tevens te vaak ziek en gebleseerd. Bahia vind ik dit seizoen de betere (Komt dit omdat de rest zo slecht is of is hij echt vooruit is gegaan?) op Lucius zit ik ook niet te wachten de man van minstens 1 grote fout. Dus geef Gert-Jan een rechts back en een centrale verdediger en zeker het vertrouwen dat het goed komt. Europes voetbal moeten we gewoon kunnen halen, na de winter stop verwacht ik da Feyenoord de inhaal slag gaat maken. |
|
|
|
|
Dick
|
|
|
Wat willen jullie nou eigenlijk met de vraag wie moet Verbeek vervangen. Hij heb GVD een jeugdelftal en een stel overjarige oudspelers die 2secondelijm onder hun schoenen hebben en niet vooruit te branden zijn. Een achterhoede die er niets van maakt. Er is geen een trainer die met dit stel lamzakken iets kan presteren. Rot al die ouwelullen er uit en zo snel mogelijk,en begin met enkel jonge spelers,dan bouw je pas een elftal op . En als je wat te kankere heb moet je bij het bestuur wezen, en niet bij Verbeek |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2008 - 11:19 schreef Dick het volgende:Wat willen jullie nou eigenlijk met de vraag wie moet Verbeek vervangen. Hij heb GVD een jeugdelftal en een stel overjarige oudspelers die 2secondelijm onder hun schoenen hebben en niet vooruit te branden zijn. Een achterhoede die er niets van maakt. Er is geen een trainer die met dit stel lamzakken iets kan presteren. Rot al die ouwelullen er uit en zo snel mogelijk,en begin met enkel jonge spelers,dan bouw je pas een elftal op . En als je wat te kankere heb moet je bij het bestuur wezen, en niet bij Verbeek AMEN HARDE MAAR HELE WIJZE WORDEN ik sluit me bij je aan dick |
|
|
|
|
Brabo
|
|
|
Ontslag van Verveek is totaal niet aan de orde, want dat kost geld,en als je geen geld hebt om het salaris van een transfervrije speler te betalen, is er ook geen geld om het contract van Verbeek af te kopen. En daarbij, hij staat niet op het veld, en op de verdediging na, echt slecht gaat het voetballend niet, Neem W2 uit, 2x op de lat, scheids met te strak boekje zodat die dingen ziet die er niet zijn, NEC, als die bal van Wijnaldum er in gaat ipv op de lat.... Het zit gewoon niet mee. Enige echt sechte was tweede helft tegen Nancy |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Dat het niet mee zit ben ik met je eens brabo , maar 2e helft Nancy was niet enige slechte , ik zie de cler als een natte krant spelen , hofland schutteren , hele team pas in 2e helft agressief worden(w2 uit) , spelers struikelen voor doel als ze moeten schieten (mols,guzman) het wordt zo langzamerhand een zielige vertoning , en ja degradatie ploegen hebben vaak pech en kampioensteams vaak geluk , maar dat dwing je af zegt men toch................. tot straks in de kuip! |
|
|
|
|
Jeroentjuh
|
|
|
Verbeek moet blijven, alles komt goed! Bosz eruit lijkt me inderdaad dé oplossing |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
maar wie vervangt bosz dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2008 door fey21 -- |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
uh Gerard Meijer? Die doet t vast beter... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: een beetje knappe geranium |
|
|
|
|
Robert123
|
|
|
Wat een onzin ! Handhaven en zorgen voor meer kwaliteit in het veld! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: of een vierpotig soortgenoot van Texel. |
|
|
|
|
sporter
|
|
|
Ik vind dat Verbeek gewoon moet blijven maar wij moeten niet van die oude spelers kopen,wij hebben toch ook jeugd elftallen????Ik hoop van ganse harte dat mijn cluppie zondag wint en dat ze er dan doorheen zijn ze verdienen het Ik zal in ieder geval duimen!!! |
|
|
|
|
thewin
|
|
|
VERBEEK MOET DE KOMENDE 10 JAAR BLIJVEN HIJ BOUWT FEYENOORD GEWOON WEER OP, HEERENVEEN IS NU OOK EEN TOPCLUB |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het is net als met je tuin opknappen. Het moet eerst erger worden voor t beter wordt. (voor de visuele beeldvorming: je sloopt eerst alles weg, voordat je je nieuwe mooie straatje kan leggen) |
|
|
|
|
een kenner
|
|
|
Verbeek doen ze toch niet weg (hebben geen geld voor de afkoopsom) dit weet Verbeek ook wel. Wat zou hij vangen als ze hem nu zouden ontslaan ? 2 milj. of 3 milj. Zelf op stappen doet hij ook niet anders is hij die afkoopsom kwijt. Kortom we moeten het ermee doen , hoop alleen wel dat die GREENE eens een keertje op de bank komt , en mijn oma in de selectie zij is nog beter dan GREENE. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Verbeek moet helemaal niet weg das gewoon een goede trainer. bosz daarentegen die kan zo vervangen worden, door tatjana simic bijvoorbeeld, heeft net zoveel verstand van voetbal als bosz, maar is aanzienlijk smakelijker om tegen aan te kijken.
Misschien is het een beetje een gek idee maar laat zo'n TD eens weg en laat de trainer gewoon met zijn lijstje en een goed verhaal naar de penningmeester gaan om te kijken of het haalbaar is. |
|
|
|
|
sjaakie026
|
|
|
Laat verbeek nu maar lekker zitten als ze eenmaal de draai te pakken hebben is het goed . Verbeek is een super trainer maar het draait nu eenmaal niet maar komt goeddddddddddd |
|
|
|