|
|
Boudewijn
|
|
|
Kandidate Michelle - 21 jaar uit Wijchen
“Ik ga Can’t Buy Me Love winnen omdat ik knap ben.”
Michelle staat bekend als een egoïstische, maar rechtvaardige meid. De 21-jarige blondine komt uit Wijchen en is dol op sporten, shoppen en stappen. Zo traint ze twee uur per dag en is ze heel materialistisch ingesteld. “Het allerbelangrijkste in het leven vind ik mooie spullen, mijn ouders en mijn hondje”, vertelt ze. Michelle heeft ook last van een opvliegend karakter en wordt woest als mensen liegen, ontrechtvaardig zijn of roken.
Dat Michelle met volle handen naar huis gaat, lijkt haar duidelijk. “Ik ga Can’t Buy Me Love winnen omdat ik knap ben.” Ze heeft al drie relaties achter de rug, maar het ging telkens uit door irritaties en benauwde gevoelens. Ze gaat de Villa in voor het geld en voor liefde, al zou ze nooit seks hebben voor de camera’s. Daarvoor heeft ze teveel respect voor haar vader.
De blondine studeert commerciële economie aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Eerder werkte ze in de horeca en in een kledingwinkel. Geld speelt een hele belangrijke rol in haar leven, waarvoor ze het liefst kleding koopt in Parijs en spaart voor een mooie auto. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
helaas geen foto's te zien op haar Hyves... |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Heeft ze een Hyves? mag dat wel van papie? |
|
|
|
|
amy
|
|
|
Knap? ze had beter Michel kunnen blijven :/ |
|
|
|
|
Maaike
|
|
|
“Ik ga Can’t Buy Me Love winnen omdat ik knap ben.”
Hhahahahhahahahhah, wat denk deze Michelle wel niet dat ze is?? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Ik Begrijp niet dat ze van pappie in CBML mag, ze mag niet naast een Turk of Marokaan slapen, zouden het moslims zijn? |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
ik dacht eerst die is al 3 jaar dood maar oke als ze waar kan maken wat ze zegt petje af maar dat hoorde ik fuat en sebastiaan en benjamin ook altijd zeggen in het voor gesprek ik ben sportief en ik weet zeker dat ik ga winnen de helft heb ik de poort in en uit zien lopen echt een mammaskindje dan als ze niet met getinte mannen het spel wil spelen knap is anders in de verte zag ik ze aankomen en daCHT hum das niet verkeerd maar toen ik goed keek had ik zoiets van ALS LELIJK ZEER DEED ! DAN HAD ZE DE HELE DAG PIJN MOETEN HEBBENMAAR OKE NOBODYS PERFECT |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
" Michelle heeft ook last van een opvliegend karakter en wordt woest als mensen liegen, ontrechtvaardig zijn of roken."
en
"Niet neuken voor de camera's Daarvoor heeft ze teveel respect voor haar vader."
Wat komt die doen dan? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 - 07:31 schreef GherAhnAhmon het volgende:" Michelle heeft ook last van een opvliegend karakter en wordt woest als mensen liegen, ontrechtvaardig zijn of roken." en "Niet neuken voor de camera's Daarvoor heeft ze teveel respect voor haar vader." Wat komt die doen dan? hmm, waar hebben we dat meer gehoord? oh ja.... Klinkt als Claire ui DGK. nu als Michelle net zo slim speelt als Claire zit ze straks gebakken, en haalt ze eruit wat eruit te halen valt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 oktober 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Ik hoorde haar zeggen dat "pappa" het niet goed zou vinden als ze met een donkere jongen zou gaan.... "PAPPA????? " Hoe oud is ze, 8???? Geen sympatiek typje op het eerste gezicht maar ze gaat zonder twijfel zorgen voor een hoop oproer en onrust. Prima dus. |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 - 08:42 schreef Izz@headliner het volgende:[..] hmm, waar hebben we dat meer gehoord? oh ja.... Klinkt als Claire ui DGK. nu als Michelle net zo slim speelt als Claire zit ze straks gebakken, en haalt ze eruit wat eruit te halen valt. " een opvliegend karakter en wordt woest " Dat is typisch een voor "Papa knows best" opvoeding.. Papa's kleine meid heeft waarschijnlijk ook álles meegekregen en nooit leren slikken... |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
Ik begrijp niet waarom Michelle zich op heeft gegeven voor dit spel, je weet dat als je met dit soort spellen mee wilt spelen dat je alles maar dan ook alles ervoor moet doen om te winnen, maar als zij het bed al niet mag delen met een Turk of Marokaan van haar pappie, kan ze beter meteen weer de poort uitlopen. Dat je respect hebt voor je ouders oke, dat hebben er meerdere, maar als je heeeeeeeeeeel veel respect hebt, geef jezelf dan niet op voor dit soort spellen, want je weet dat je erg veel dingen te wachten staat, dus Michelle voor jou, PAK JE KOFFERS MAAR WEER EN GA LEKKER NAAR JE PAPPIE, WANT DIT IS NIKS VOOR JOU!!! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 - 09:20 schreef GherAhnAhmon het volgende:[..] " een opvliegend karakter en wordt woest " Dat is typisch een voor "Papa knows best" opvoeding.. Papa's kleine meid heeft waarschijnlijk ook álles meegekregen en nooit leren slikken... maar dat is een ander programma, pijpen en slikken. |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Hoorde ik blonde Marco niet zeggen dat ze een baard heeft? Als ik zo naar die kaak-lijn kijk denk ik dat ze op z'n minst wat teveel testosteron aanmaakt door al dat overdreven sporten...Twee uur per dag...niet goed voor een normaal mens hoor. Ben benieuwd hoe stoer ze is! |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
quote: Ohhw? was dat niet spuiten en kotsen? |
|
|
|