|
|
|
FR-Fanatic.com
|
|
|
In de zoektocht naar versterking richt Feyenoord zich op Zweden. De teleurstellend presterende Rotterdammers volgen de laatste weken intensief de prestaties van centrale verdediger Mattias Bjärsmyr (22) van IFK Göteborg en aanvallende middenvelder Ola Toivonen (22) van Malmö FF.
De laatste is ook al een paar keer bekeken door landskampioen PSV. In Eindhoven zien ze de ploeggenoot van Utrechter Rick Kruys als een potentiële opvolger van Ibrahim Afellay. Bjärsmyr is aanvoerder van Jong Zweden.
In zijn vaderland beschouwen ze hem als het grootste verdedigende talent van de competitie. Beide spelers staan nog tot januari 2011 onder contract bij hun huidige werkgevers. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Van welk geld dan??????? eerst verkopen en dan kunnen we het misschien eens over kopen hebben. Geloof er geen bal van. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zal wel weer aanvulling zijn voor de nevelen die het maasgebouw blijven omhullen. |
|
|
|
|
mike69
|
|
|
versterkingen hou toch op man dat is gewoon weer een bericht om de supporters stil te houden. en kijk is naar die namen doe toch normaal man. die bosz en al die opa s moeten weg en dan een keer wat spelers aantrekken die niet nog ff wat willen verdienen voordat ze met pensioen gaan.of altijd geblesseerd zijn. WANBELEID!!! MAAR MENEER BOSZ EET VANAVOND GEWOON WEER BIEFSTUK HOOR TERWIJL WIJ WEER HOPEN OP WINST TEGEN NANCY. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
dus mike69 jij denkt dat we zonder makaay,hofland,cler en gio beter af zijn????? En dan 2e rangs buitenlanders kopen a la Lazovic??????? hou toch s op met dat kortzichtige gedoe , Feyenoord heeft in principe qua leeftijd een prima balans in de selectie , punt is nu de blessures , en door uitblijven van resultaten vloeit t vertrouwen wat weg , maar vanavond komt er gewoon weer een resultaat hoor! En over dat stilhouden: Feyenoord komt zelf niet met dit nieuws hoor! |
|
|
|
|
GiGiWijnaldum
|
|
|
Volgens mij heb ik een keer gelezen dat Mattias Bjärsmyr (22) van IFK Göteborg na dit jaar transvervrij was... en die Toivonen wou feyenoord vorig jaar ook |
|
|
|
|
JS
|
|
|
Feynoord verspreid deze berichten niet laat dat duidelijk zijn. Er komen heus wel versterkingen , laat deze slectie eerts maar eens in een vaste samenstelling gaan spelen. Ik denk ook dat geld niet het grootste probleem is , er is al het nodige opgeruimd aan schulden, en daar gaan ze de komende jaren nog wel even mee door ook. Voor echte versterkingen komt er wel geld, volgens mij is het investerings fonds al voor 1/ 3 vol , dus. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 - 13:14 schreef JS het volgende:Feynoord verspreid deze berichten niet laat dat duidelijk zijn. Er komen heus wel versterkingen , laat deze slectie eerts maar eens in een vaste samenstelling gaan spelen. Ik denk ook dat geld niet het grootste probleem is , er is al het nodige opgeruimd aan schulden, en daar gaan ze de komende jaren nog wel even mee door ook. Voor echte versterkingen komt er wel geld, volgens mij is het investerings fonds al voor 1/ 3 vol , dus. dit bericht getuigt van kennis en visie : rust in de tent en ze zijn echt niet achterijk hoor Bosz/Verbeek/Jansen! |
|
|
|
|
Robinnn
|
|
|
Hoe weten we dat ze niet achterlijk zijn? Bij de spelers die wij halen komt weinig scouting om de hoek kijken ondanks een batterij aan scouts op de loonlijst. Bosz heeft nog geen fatsoenlijke aankoop weten te presenteren die boven verwachting presteert in al die jaren. En Wimpie Jansen is gewoon een zoethoudertje voor het legioen. Verbeek mocht immers een lading assistenten meenemen (waarbij kosten nog moeite is gespaard, voor een assistent is wel geld voor een afkoopsom maar voor een back of een reservespits niet...). Bij al die assistenten van Verbeek moest natuurlijk nog wel iemand met een Feyenoord-historie om de achterban tevreden te stellen en voila: we hadden Wimpie nog rondlopen, die stond al op de loonlijst zonder duidelijk takenpakket. Zetten we Wimpie toch gewoon op het trainingsveld en op de bank dan is iedereen tevreden, is er toen bedacht.
Of Jansen nog bij de tijd is weet niemand. Hij treedt nooit naar buiten. Of hij seniel is en wat zijn inbreng is kan het Legioen dus niet beoordelen. Feit is wel dat hij op het trainingsveld een eind bij de groep vandaan regelmatig stat te knikkebollen in het najaarszonnetje...
En Verbeek ontslaan is voor ons onbetaalbaar (hoeft van mij ook niet) want er staan nog een stuk of wat assistenten, looptrainers e.d. op de payrol die allemaal op voorspraak van Verbeek zijn binnengehaald. Die zouden er dan ook uit moeten. |
|
|
|
|
Guy (ki)
|
|
|
Als je kijkt hoe feyenoors speeld is het niet slecht!! alleen ze hebben pech want als jij als voetballiefhebber vind dat feyenoord slecht speelt heb je wat met je ogen! Tis gewoon kut dat ze verliezen.. pure pech.. en afonso alves komt toch ook ui zweden vandaan= bij Malmo ff duss als dit waar is zou dit mooi ziijn |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 - 16:08 schreef Robinnn het volgende:Hoe weten we dat ze niet achterlijk zijn? Bij de spelers die wij halen komt weinig scouting om de hoek kijken ondanks een batterij aan scouts op de loonlijst. Bosz heeft nog geen fatsoenlijke aankoop weten te presenteren die boven verwachting presteert in al die jaren. En Wimpie Jansen is gewoon een zoethoudertje voor het legioen. Verbeek mocht immers een lading assistenten meenemen (waarbij kosten nog moeite is gespaard, voor een assistent is wel geld voor een afkoopsom maar voor een back of een reservespits niet...). Bij al die assistenten van Verbeek moest natuurlijk nog wel iemand met een Feyenoord-historie om de achterban tevreden te stellen en voila: we hadden Wimpie nog rondlopen, die stond al op de loonlijst zonder duidelijk takenpakket. Zetten we Wimpie toch gewoon op het trainingsveld en op de bank dan is iedereen tevreden, is er toen bedacht. Of Jansen nog bij de tijd is weet niemand. Hij treedt nooit naar buiten. Of hij seniel is en wat zijn inbreng is kan het Legioen dus niet beoordelen. Feit is wel dat hij op het trainingsveld een eind bij de groep vandaan regelmatig stat te knikkebollen in het najaarszonnetje... En Verbeek ontslaan is voor ons onbetaalbaar (hoeft van mij ook niet) want er staan nog een stuk of wat assistenten, looptrainers e.d. op de payrol die allemaal op voorspraak van Verbeek zijn binnengehaald. Die zouden er dan ook uit moeten. echt belachelijk wat jij hier insinueerd! Jansen is dus een seniele , oude man zonder inbreng!?!?!?!!!!!! Jochie dan ken jij echt Wim Jansen niet : die heeft echt zijn inbreng wel hoor! Hij wil alleen niet meer op de voorgrond maar zijn voetbalkennis heeft hij gewoon behouden hoor! En voor 3 ton hebben ze nu een belangrijk iemand (in hun optiek) maar hadden ze nog geen kwart van een rechtsback kunnen kopen. Al komt het wel beetje vreemd over hoor , armlastige club "koopt"assistent trainer voor 300.000€ |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
@Jantje1974
Nou geef jij dan eens aan wat Win Jansen dan de afgelpoen jaren voor feyenoord heeft betekend. En geef gelijk eens die fatsoenlijke aankoop van Bosz aan die boven verwachting presteerd. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Ik vind dat de selectie van Feyenoord er redelijk uitziet , er is enorm veel puin geruimd , natuurlijk wil ik ook betere en grotere spelers in de Kuip : MAAR DIE ZIJN A) NIET TE BETALEN en B) die willen niet naar FEYENOORD! als een buitenlandse speler kan kiezen Ajax,PSV,Feyenoord, subtopper Engeland,Spanje,Italie,Duitsland dan is Feyenoord de laatste optie! We willen allemaal dat Feyenoord kampioen wordt maar dat willen supporters van bijv Tottenham Hotspur ook , die hebben wel geld en kopen grote namen maar is ook niks! Wij moeten ons gewoon eens gaan realiseren dat Feyenoord echt een heel eind achter ligt op Ajax,Psv en zelfs ook nog een stukje op Twente,Heerenveen en Groningen + AZ , die inhaalslag kost veel geld: dat is er niet dus dan zal ie veel tijd kosten. Ik denk dat Verbeek , Jansen en Bosz dat goed inzien en ervoor zorgen dat de stijgende lijn ingezet wordt. En straks gewoon lekker voor de buis en genieten van een goed spelend Feyenoord ! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
@ Jantje
Een stuk achter op PSV en Ajax, ok acceptabel. Een stuk achter op Hvn Twente Groningen AZ... onder welke steen leef jij? Meen je serieus dat Feyenoord op 1 lijn zit met Roda Vitesse Nec e.d. ?
Zet de selectie van Feyenoord eens voor de lol naast die van Twente of Heerenveen, ik hoop dat je dan toch wel degelijk veel meer kwaliteit ziet bij Feyenoord. Bovendien hebben wij een groter stadion, grotere aanhang, meer omzet etc... dan deze omhoog gevallen subtoppers.
Als je dit niet eens ziet is het misschien beter dat je een nieuwe hobby gaat zoeken. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 - 17:31 schreef jantje 1974 het volgende:Ik vind dat de selectie van Feyenoord er redelijk uitziet , er is enorm veel puin geruimd , natuurlijk wil ik ook betere en grotere spelers in de Kuip : MAAR DIE ZIJN A) NIET TE BETALEN en B) die willen niet naar FEYENOORD! als een buitenlandse speler kan kiezen Ajax,PSV,Feyenoord, subtopper Engeland,Spanje,Italie,Duitsland dan is Feyenoord de laatste optie! We willen allemaal dat Feyenoord kampioen wordt maar dat willen supporters van bijv Tottenham Hotspur ook , die hebben wel geld en kopen grote namen maar is ook niks! Wij moeten ons gewoon eens gaan realiseren dat Feyenoord echt een heel eind achter ligt op Ajax,Psv en zelfs ook nog een stukje op Twente,Heerenveen en Groningen + AZ , die inhaalslag kost veel geld: dat is er niet dus dan zal ie veel tijd kosten. Ik denk dat Verbeek , Jansen en Bosz dat goed inzien en ervoor zorgen dat de stijgende lijn ingezet wordt. En straks gewoon lekker voor de buis en genieten van een goed spelend Feyenoord ! Mooi antwoord , maar niet op mijn vraag. ik vroeg of je kon vertellen wat wim Jansen de afgelopen jaren voor feyenoord heeft betekend en welke aankoop van Bosz boven verwachting heeft gepresteerd. En ik weet niet welke stijgende lijn jij ziet sinds vriend Bosz de scepter zwaait, maar ik zie hem niet. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
qua selectie ben ik met je eens , maar toch lopen we achter op die clubs , zie klassering vorig jaar + de nieuwe faciliteiten die zij bezitten. , AZ is wel echt een stuk verder maar dit heeft met geld te maken. Ik had het ook maar over een klein stukje! We moeten maar op t veld laten zien dat wij nog steeds top-4 van NL zijn , verder is een groter stadion , grotere aanhang en meer omzet (waarvan het meeste naar schulden gaat) natuurlijk geen enkele garantie voor prestaties! De 2 1e punten waar jij het over hebt is ook de enige reden dat Feyenoord nog een beetje als topclub gezien wordt! Ik heb 22jr een seizkrt en heb daarin 2 kampioenschappen meegemaakt! Dat zegt toch genoeg??? Ik heb er vrede mee en schreeuw dan ook niet : Bosz oprotten , Jansen is een seniele gek en dat soort teksten , ik vind dat Feyenoord toekomstgericht bezig is en kan daar mee leven! Toen Verbeek bij Feyenoord binnenkam schrok ie zich rot over het amateurisme van de faciliteiten en hij gaf toen ook aan dat Feyenoord daarin ver achter liep op de door mij genoemde clubs , dus die steen waar ik onder leef valt mee hoor! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 - 18:50 schreef F.L.E het volgende:[..] Mooi antwoord , maar niet op mijn vraag. ik vroeg of je kon vertellen wat wim Jansen de afgelopen jaren voor feyenoord heeft betekend en welke aankoop van Bosz boven verwachting heeft gepresteerd. En ik weet niet welke stijgende lijn jij ziet sinds vriend Bosz de scepter zwaait, maar ik zie hem niet. dit is mijn antoordt op jouw vraag! En aankopen die boven verwachting presteren is natuurlijk onzin ik geef toch aan dat je met een lege portemonnee geen wonderen kan verrichten! En de stijgende lijn is de totale ontwikkeling/professionalisering van de club.
lees t anders nog een keer mischien dat je t dan snapt?? |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Zo je hebt 2 kampioenschappen meegemaakt,ik nog net 3. En hoezo is het onzin dat aankopen niet boven verwachtingen zouden kunnen presteren? Er zijn legio voorbeelden te noemen van spelers die gekocht worden voor een redelijk bedrag en voor veel geld weggaan.Suares , Huntelaar, Alves, Suljemani en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Alleen worden die niet door ons gekocht. Wij kopen Harry asie maarakis, Groningen Marcus Berg. En begin nou niet dat er geen geld is want in dat seizoen hebben we een hele riedel miskopen gehaald. En dat jij er vrede mee hebt zal me een lichtelijke rotzorg zijn, ik namelijk niet. Vriend Bosz heeft 3 jaar de tijd gehad en niets gepresteerd. En of dit nu komt door verkeerde trainers of spelers zal me ook een zorg zijn. Hij is daar als technisch directeur verantwoordelijk voor. Want als meneer Bosz het allemaal zo goed gezien zou hebben waren die trainingsfaciliteiten en de verbouwing al 3 jaar geleden gebeurd. En stijgende lijn?? Je hebt de eindklasseringen de laatste 3 jaar toevallig niet gezien?? En ik snap het niet ja, ja, Laten we het daar maar op houden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 oktober 2008 door F.L.E -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
nu eerst nieuwe trainingsvelden, en eindigen bij de eerste 11, straks een nieuw stadion, en om de periode titel spelen in de jupiler league. noem het maar progressie...
oh ja, ik overdrijf een beetje.....
hoop ik. |
|
|
|
|
Robinnn
|
|
|
Ik zou zeggen ga eens bij een training kijken. Als Wim Jansen staat te knikkebollen en bijna in slaap pleurt 40 meter bij de groep vandaan vind ik het niet gek dat we zo'n slaapverwekkend elftal hebben. Hij sleept de pionnen het veld op en bemoeit zich vervolgens nergens meer mee.
Maar als jij vindt dat Jansen wel goed functioneert en we als club in een stijgende lijn zitten is dat jouw mening. Ik zou zeggen dat als je zoals Wim Jansen het beleid bij Feyenoord mede uitstippelt je verplicht bent aan je achterban om minimaal 1x per jaar een interview te geven waarin je je werkwijze uitlegt. Dan kunnen we beoordelen of hij inderdaad niet seniel is en zolang dat niet gebeurt tellen voor mij de resultaten die ik op het veld terug zie en dat is te triest voor woorden.
Maar weet je wat: geef Bosz een contract voor onbepaalde tijd, een fikse salarisverhoging, maak hem technisch directeur i.p.v. manager en we weten zeker dat onze club naar de klote is ruim voor het nieuwe stadion er staat. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
over dat investeringsfonds: Ik denk dat het al flink gevuld is Eind vorig seizoen was het al meer dan een derde vol (das dus meer dan 3 miljoen) dat geld is niet gebruikt en nu zal er wel weer iets meer in zitten (niet veel denk ik als ik naar de prestaties kijk) Maar die verdediger in in januarie transfervrij en die Toivonen kost ook niet meer dan 3 miljoen, als de spelers willen is Feyenoord in staat om ze te halen (als ik goed ben ingelicht tenminste) |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 - 20:50 schreef F.L.E het volgende:Zo je hebt 2 kampioenschappen meegemaakt,ik nog net 3. En hoezo is het onzin dat aankopen niet boven verwachtingen zouden kunnen presteren? Er zijn legio voorbeelden te noemen van spelers die gekocht worden voor een redelijk bedrag en voor veel geld weggaan.Suares , Huntelaar, Alves, Suljemani en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Alleen worden die niet door ons gekocht. Wij kopen Harry asie maarakis, Groningen Marcus Berg. En begin nou niet dat er geen geld is want in dat seizoen hebben we een hele riedel miskopen gehaald. En dat jij er vrede mee hebt zal me een lichtelijke rotzorg zijn, ik namelijk niet. Vriend Bosz heeft 3 jaar de tijd gehad en niets gepresteerd. En of dit nu komt door verkeerde trainers of spelers zal me ook een zorg zijn. Hij is daar als technisch directeur verantwoordelijk voor. Want als meneer Bosz het allemaal zo goed gezien zou hebben waren die trainingsfaciliteiten en de verbouwing al 3 jaar geleden gebeurd. En stijgende lijn?? Je hebt de eindklasseringen de laatste 3 jaar toevallig niet gezien?? En ik snap het niet ja, ja, Laten we het daar maar op houden. Marcus Berg heeft t eerste half jaar geen bal geraakt , als je dat bij Feyenoord doet wordt je uitgek..kerk en kom je er niet meer bovenop : ik denk dat DAAR ook een groot probleem ligt! spelers krijgen bij de (volgens jullie) kleinere clubs meer tijd en krediet , ik lees op dit forum dat de Cler op moet zouten , terijl hij vorig jaar de beste speler was! En mischien was hoop wel de motivator achter mijn gedachte en ik hou hoop omdat ik weet dat ook een ontslag van Bosz niet ineens een ommekeer zal betekenen. 2 x lucky winnen , meeste gebless. spelers terug en het moet lukken , maar als we nu 2x verliezen , ja dan wordt t een moeilijke zaak , maar kijk naar NEC vorig : alles is mogelijk en vertrouwen is zooooo belangrijk (zie ook AZ) |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 - 09:14 schreef Robinnn het volgende:Ik zou zeggen ga eens bij een training kijken. Als Wim Jansen staat te knikkebollen en bijna in slaap pleurt 40 meter bij de groep vandaan vind ik het niet gek dat we zo'n slaapverwekkend elftal hebben. Hij sleept de pionnen het veld op en bemoeit zich vervolgens nergens meer mee. Maar als jij vindt dat Jansen wel goed functioneert en we als club in een stijgende lijn zitten is dat jouw mening. Ik zou zeggen dat als je zoals Wim Jansen het beleid bij Feyenoord mede uitstippelt je verplicht bent aan je achterban om minimaal 1x per jaar een interview te geven waarin je je werkwijze uitlegt. Dan kunnen we beoordelen of hij inderdaad niet seniel is en zolang dat niet gebeurt tellen voor mij de resultaten die ik op het veld terug zie en dat is te triest voor woorden. Maar weet je wat: geef Bosz een contract voor onbepaalde tijd, een fikse salarisverhoging, maak hem technisch directeur i.p.v. manager en we weten zeker dat onze club naar de klote is ruim voor het nieuwe stadion er staat. ik kom 3 x p wk op t trainingsveld! Weet je wel : de man met t zwarte vessie met capuchon,kale kop en sta altijd na afloop met de Cler te praten. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Als die spelers echt goed zijn vind ik dat je ze moet halen ook al moet je geld lenen als ze iemand daarvoor kunnen vinden, maar ze moeten die spelers niet gaan halen om de suporters tevreden te stellen (paniekaankopen) het moet onderbouwt zijn, dan zou het goed zijn denk ik. |
|
|
|
|
een kenner
|
|
|
Toivonen kunnen we vergeten psv zit ook achter hem aan , en zal hem wel weer binnen halen. Wij mogen het weer met 2de garnituur doen.
feyenoord is leven |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 - 08:33 schreef een kenner het volgende:Toivonen kunnen we vergeten psv zit ook achter hem aan , en zal hem wel weer binnen halen. Wij mogen het weer met 2de garnituur doen. feyenoord is leven jij raakt de spijker op zijn kop kenner! Je kan scouten wat je wil maar Feyenoord moet altijd achteraan sluiten, elk talent in ieder land heeft dromen: 1= spanje 2= engeland 3 = italie 4 = duitsland/frankrijk en dan volgen CL-deelnemers uit andere landen en dan de nederlandse competitie met op nr1 PSV (altijd cl) nr2 AJAX (rot voor ons maar AJAX blijft grote naam in buitenland en v Basten is toch ook grote naam ook al kan ie er nog weinig van) nr3 AZ (louis v Gaal) en dan Feyenoord,Heerenveen,Groningen,Twente en van deze 4 hebben wij dan wel de grootste naam. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Ten eerste R.I.P. met Feyenoord dit seizoen.
Ten tweede kan ik dit Gert jan Verbeek niet eens aan rekenen, voor deze malaise is vooral een persoon verantwoordelijk: Peter Bosz. Dit vanwege het feit dat hij verantwoordelijk is voor het technisch beleid. Maar ook de directie laat de trainer in zijn koude kleren zitten. Juist nu zou Feyenoord risico's moeten nemen en gaan investeren in kwaliteit en als dit niet mogelijk is moet maar eens spelers zoals Greene, Bahia, Timmer uit het elftal zetten en de jeugd eens een kans geven. Waarom krijgt een Tiendalli, Erasmus, Pedro, Daley geen kans om zich te bewijzen Juist nu moet men de jeugd een kans geven . Ter herinnering kan ik 020 uit de begin jaren 90 erbij halen onder leiding van LvGaal die toen ook de jeugd de kans gaf. Maar helaas zie ik er een hard hoofd in en als men deze Zweden zou kunnen halen is dit zeker welkom |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 - 10:20 schreef antoniorijen het volgende:Ten eerste R.I.P. met Feyenoord dit seizoen. Ten tweede kan ik dit Gert jan Verbeek niet eens aan rekenen, voor deze malaise is vooral een persoon verantwoordelijk: Peter Bosz. Dit vanwege het feit dat hij verantwoordelijk is voor het technisch beleid. Maar ook de directie laat de trainer in zijn koude kleren zitten. Juist nu zou Feyenoord risico's moeten nemen en gaan investeren in kwaliteit en als dit niet mogelijk is moet maar eens spelers zoals Greene, Bahia, Timmer uit het elftal zetten en de jeugd eens een kans geven. Waarom krijgt een Tiendalli, Erasmus, Pedro, Daley geen kans om zich te bewijzen Juist nu moet men de jeugd een kans geven . Ter herinnering kan ik 020 uit de begin jaren 90 erbij halen onder leiding van LvGaal die toen ook de jeugd de kans gaf. Maar helaas zie ik er een hard hoofd in en als men deze Zweden zou kunnen halen is dit zeker welkom beetje krom verhaal dit , je vindt dat GJ geen blaam treft , maar wel Peter Bosz , daarna zeg je dat je het stom vind dat spelers als greene,bahia,timmer erin staan en niet de jonkies : maar wie maakt nu de opstelling?? GJ of Peter Bosz?????????? en dat 020 verhaal kan je niet vergelijken , en daar liep ook ene Frank Rijkaard rond en een supertalentvolle generatie die uniek was de boertjes,davids,kluivert,seedorf alle respect voor onze talentjes maar die zijn niet van die categorie hoor! Nee ik ben blij als Makaay,Tomasson,Landzaat en Slory weer fit zijn want ik vind de "oudjes" nog best bruikbaar en met hetvolgende elftal denk ik dat we best leuk voetbal kunnen zien hoor: timmer fer-hofland-bahia-gio biseswar(bruins)-el ahmadi-landzaat-wijnaldum(slory) makaay - tomasson
bank: slory,bruins,janota,greene,erasmus,manteiga,darley |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Jantje 1974 slaat nergens op wat jij zegt over onze talentjes hoe weet jij nou of dat niet tot die catagorie behoort van Ajax 1995. Van Gaal speelde met zijn talenten al in 1993 Toen Feyenoord kampioen werd toen ging het met ajax net zo kut als met Feyenoord nu, zullen we eerst even afwachten hoe onze talenten zich gaan ontwikkelen voor dat we appels en peren gaan vergelijken, en trouwens ik denk dat Feyenoord nog nooit zoveel goede jeugd heeft gehad als nu |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
dat vind ik ook maar die lichting van AJAX was uniek ,helaas.................. verder is R.I.P de vergelijking aangegaan en niet ik ,ik heb alleen maar even aangegeven dat we nu niet moeten gaan denken dat wij de nieuwe CL winnaar zijn van 2010! Je kan toch el zien dat Fer niet de nieuwe Davids of Seedorf is??? Wijnaldum vindt ik wel een toptalent maar is pas 17 en das erg jong! |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Jantje 1974 ik vind Fer Wijnaldum Janota en nog een paar andere echt goede voetballers alleen Gio en Makaay moeten deze jongens onder de vleugels nemen, ik kan me nog herinneren dat van Gaal Rijkaard uit het team haalde omdat hij niet goed zou voetballen, Toen werd Rijkaard pas echt belangrijk omdat hij toen wist dat er toch meer van hem verlangt werd. Dat gevoel moet bij Gio Makaay Tomason en zelfs hofland ook komen en dan zal de jeugd vleugels krijgen en daar ben ik heilig van overtuigt. Maar door het beleid loop je achter Zuiverloon weg Loovens weg zelfs spelers terug halen die ze al hadden. In het verleden kregen spelers als Loovens nooit echt kansen soms moet je spelers gewoon laten staan en dan krijg je vertrouwen en dat deed van gaal goed toendertijd de suporters van ajax konden van gaal wel schieten in 1993 maar 2 jaar later was het jackpot. Maar meschien heb je gelijk en is mijn verwachtingspatroon te hoog maar dat heeft met mijn clubliefde te maken, maar ik denk dat we een geweldig jeugd hebben zelfs de A1 weet met veel b junioren heerenveen op gelijkspel te houden hulde voor de jeugd. |
|
|
|
|
|