|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Feyenoord wil Toivonen en Bjärsmyr (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Feyenoord wil Toivonen en Bjärsmyr
In de zoektocht naar versterking richt Feyenoord zich op Zweden. De teleurstellend presterende Rotterdammers volgen de laatste weken intensief de prestaties van centrale verdediger Mattias Bjärsmyr (22) van IFK Göteborg en aanvallende middenvelder Ola Toivonen (22) van Malmö FF. De laatste is ook al een paar keer bekeken door landskampioen PSV. In Eindhoven zien ze de ploeggenoot van Utrechter Rick Kruys als een potentiële opvolger van Ibrahim Afellay. Bjärsmyr is aanvoerder van Jong Zweden.
In zijn vaderland beschouwen ze hem als het grootste verdedigende talent van de competitie. Beide spelers staan nog tot januari 2011 onder contract bij hun huidige werkgevers.
Bron: Telesport |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
zucht... wederom geruchten waardoor de supporters weer opgenaaid worden en we weer kunnen schelden als het blijkt niet waar te zijn... zout nou eens op met je geruchten!! we hebben geen geld, dus geen nieuwe spelers!!! |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Pietje1 ik ben het helemaal met je eens. Kan niet eens een Botteghin halen, laat staan dat je dan Zwedens grootste verdedigend talent kan halen. |
|
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Als Telesport het schrijft zal er toch wel een kern van waarheid inzitten... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
krant komt niet voor niets uit amsterdam, de neuzen kunnen daar niet lang genoeg zijn |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
en als er geen namen in de pers komen weer allemaal zeuren: zitten ze te slapen ofzo , jongens het is ook nooit goed he! Het enige at wij kunnen doen is wachten en hopen , en dat is ronduit k.. en toch heb ik wel vertrouwen in deze selectie en techn.staf ................. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 - 12:49 schreef jantje 1974 het volgende:en als er geen namen in de pers komen weer allemaal zeuren: zitten ze te slapen ofzo , jongens het is ook nooit goed he! Het enige at wij kunnen doen is wachten en hopen , en dat is ronduit k.. en toch heb ik wel vertrouwen in deze selectie en techn.staf ................. je vergeet het gebed nog als optie te noemen ;-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 - 12:49 schreef jantje 1974 het volgende:en als er geen namen in de pers komen weer allemaal zeuren: zitten ze te slapen ofzo , jongens het is ook nooit goed he! Het enige at wij kunnen doen is wachten en hopen , en dat is ronduit k.. en toch heb ik wel vertrouwen in deze selectie en techn.staf ................. precies, iedereen loopt te mekkeren dat Feyenoord moet gaan scouten in Scandinavie. Als er dan een bericht over komt dan is er weer ander gemekker. Dit is gewoon zeuren om het zeuren. DOE DAT AUB BIJ 020.
Btw, Mattias Bjärsmyr is een uitstekende keus. Ik noemde hem ook al een paar weken terug. Dit is eigenlijk onze gedroomde RCV/RB en aan zijn aanvoerderschap te zien heeft hij ook nog leidinggevende kwaliteiten, wat willen we nog meer. Dat hij gratis overkomt? Dat kan ook! Op 31 december 2008 loopt zijn contract af...... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Het lijken mij ook twee zeer degelijke aankopen, met hopelijk in de toekomst een meerwaarde. Mochten ze voor 2/3 milj. euro p/s gehaald worden dan moet Feyenoord dat zeker doen, dat geld kunnen ze wel opbrengen, ze hebben dit seizoen immer ook "gewoon" 8 milj. aan transfers kunnen besteden. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Is allemaal gebakken lucht, Feyenoord zal echt zelf niet naar buiten brengen dat ze met een transfervrije speler van dat caliber onderhandelt. Mocht hij komen hadden ze hem net na de transfer periode moeten vastleggen. Dat heet scouten. Of is hij ,in 4 maanden, ineens een wereldvoetballer geworden?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 oktober 2008 door F.L.E -- |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 - 18:20 schreef moa het volgende:Het lijken mij ook twee zeer degelijke aankopen, met hopelijk in de toekomst een meerwaarde. Mochten ze voor 2/3 milj. euro p/s gehaald worden dan moet Feyenoord dat zeker doen, dat geld kunnen ze wel opbrengen, ze hebben dit seizoen immer ook "gewoon" 8 milj. aan transfers kunnen besteden. Hoe kom jij aan 8 miljoen? Ik weet alleen El Ahmadi van 5 mil, maar weder is er niets betaald.... En wat is dat voor een rare gedachtegang omdat ze iets een aantal maanden geleden konden betalen kunnen ze het nu ook??? Dat slaat echt helemaal nergens op... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 - 09:04 schreef Pietje1 het volgende:[..] Hoe kom jij aan 8 miljoen? Ik weet alleen El Ahmadi van 5 mil, maar weder is er niets betaald.... ben ook wel benieuwd hoe jij aan dat bedrag komt MOA |
|
|
|