|
|
|
jantje 1974
|
|
|
we weten t allemaal errug goed , doe dit , doe dat en dan gaat t veel beter met onze club ...........
stel jij mag even de job van Peter Bosz overnemen , je mag 5 spelers verkopen en moet voor dat geld + 2 miljoen eigen geld 3 nieuwe spelers kopen waardoor het elftal per direct echt veel sterker wordt!
wees wel reeel en denk niet dat bijv. Greene nog 2 milj. opleverd ik ben benieuwd wat hier uitkomt! ik ga zelf ook puzzelen.............................. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik zou lamzaad, lucius en Greene dumpen, drukken ook aardig op de salaris schaal, dan verder gaan met de jeugd. Dit seizoen is toch verloren. de Guzman verkopen en dat geld opsparen tot het begin van volgend seizoen. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 - 20:49 schreef hotjumper het volgende:ik zou lamzaad, lucius en Greene dumpen, drukken ook aardig op de salaris schaal, dan verder gaan met de jeugd. Dit seizoen is toch verloren. de Guzman verkopen en dat geld opsparen tot het begin van volgend seizoen. Guzman, Greene en Landzaat ben ik met je eens Lucius niet, die doet het redelijk als hij speelt En aangezien wij geen echte rechtsback in de hoogste jeugd elftallen hebben,vind ik het prettig om Lucius achter de hand tehouden
Wie ik ervoor terug zou halen? Geen idee eigenlijk, ik denk dat ik Afful een kans zo geven Zonder Landzaat, Greene en Guzman heb je wat ruimtevoor zijn relatief hoge salaris, dan mag hij het tot de zomer proberen (weet niet hoe Feyenoord hem verhuurt heeft, weet niet of het mogelijk is om hem tussentijds terug te halen)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 oktober 2008 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 - 20:49 schreef hotjumper het volgende:ik zou lamzaad, lucius en Greene dumpen, drukken ook aardig op de salaris schaal, dan verder gaan met de jeugd. Dit seizoen is toch verloren. de Guzman verkopen en dat geld opsparen tot het begin van volgend seizoen. Eigenlijk alle spelers die geen kans meer maken op het eerste. ik noem een Tiendalli, Dereike en dan idd verder gaan met de jeugd. En zorgen dat je deze dan goede contracten aanbied zodat ze niet alsnog voor een appel en een ei weggaan. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Sorry , maar wie is Afful???????????????????? |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Afful is die ganees die ze van de zomer op stage hadden, maar ze zagen meer in Greene dus hij werd niet aangenomen. Ander verhaal nu willen ze weer een speler terug halen die ze al hadden maar lieten gaan en nu willen ze hem toch weer hebben maar nu kost hij geld, gaat over een ganees die bij Mechelen speelt. Maar daar gaat het in dit topic niet over ik dwaal af mijn excusses ik sluit mij aan bij F.L.E gewoon de jeugd erin en inderdaad goede contracten aanbieden als ze echt goed zijn. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Mee eens Danny , maar IS de jeugd wel goed genoeg? We hebben t over meer jeugd , meer jeugd : we hebben nog nooit zoveel jeugd in de selectie gehad als nu , maar ja als bepalende spelers als Cler,Gio,Hofland en Makaay t laten afweten kan de jeugd zich niet aan hen optrekken , ik vind dat deze 4 spelers zeker niet te oud zijn maar op dit moment gewoon NIET SCHERP ogen (Gio is nog wel aardig) als je Makaay in zijn gezicht kijkt zie je totaal geen verbetenheid , Hofland organiseert een gesprek over scherpte en kijk s naar t derde doelpunt in Nancy........ de Cler was vorig jaar fantastisch en nu lijkt t wel een ongelukkig kind, er zit iets niet goed en dat moet eruit ....... maar goed om terug te komen op t topic: de volgende 5 spelers gingen bij mij op de transferlijst: Buijs(3,5ton) Greene(5ton) Guzman(6milj.) Vincken(2,5ton) Hofs(6ton) van dit bedrag kunnen we dan 4,7 milj besteden (rest in pool) + 2 milj = 6,7 milj en dan gaan we héél goed nadenken: ik wil een centrale verdediger een rechtsback en een spits , helaas heb ik geen scoutboekje dus echt serieuze opties kan ik niet geven , in NL kan ik niet echt slagen want opties als Berg zijn te duur, rechtsback zou Verhaegh een optie zijn net als Ronnie Stam dat was maar die is net naar Twente dus ook niet te koop , blijft toch jammer dat ze (Bosz/Koeman) Zuiverloon hebben weggejaagd....... verder loopt er bij AZ nog wel t een en ander rond maar t enige wat zij aan Feyenoord verkopen zijn spelers die hun top al hebben bereikt en alleen nog maar minder worden! Sankoh van FC-Gron vindt ik een goede vervanger voor Bahia maar heeft ook van die baggerwedstrijden dus is twijfelgeval , Breuer van SC-Hveen vind ik altijd een echte Feyenoord speler en is bruikbaar als rechtsback,centraal en zelfs als verdedigende middenvelder. |
|
|
|
|
Snoek
|
|
|
ik zou aan het einde v het seizoen afscheid nemen van Greene , Bahia , Lucius , Vincken , Mols , Timmer , Buys , Ekramy , v Dijk , Hofs en Slory
gewenste spelers
Vorm , Suchy , Wisgerhof , Grindheim en Paulo Enrique
in het huidige seizoen Tiendali en De Rijck inzetten en voorin kansen geven aan Luis Pedro en Erasmus .
Verder ziet het plaatje met jeugdspelers er wel goed uit , er zaten er laatste 6 bij Ned ond de 16 , 6 bij ned onder de 17 en 5 bij ned onder de 19 . |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Dat is idd lekker ruimen snoek! Al ben ik bang dat een duo Hofland/Wisgerhof wat traag is maar verder kan ik er goed mee leven en zoals ik zelf in mijn stukje al schrijf: wij hebben geen overzicht wat er verder nog rondloopt in Europa dus er kan nog ge-switched worden....... Spelers die je wegstuurd ben ik helemaal met je eens! |
|
|
|
|
Snoek
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 - 09:52 schreef jantje 1974 het volgende:Dat is idd lekker ruimen snoek! Al ben ik bang dat een duo Hofland/Wisgerhof wat traag is maar verder kan ik er goed mee leven en zoals ik zelf in mijn stukje al schrijf: wij hebben geen overzicht wat er verder nog rondloopt in Europa dus er kan nog ge-switched worden....... Spelers die je wegstuurd ben ik helemaal met je eens! Wisgerhof is ook een degelijke verdediger en kan ook rechtback spelen , mijn centrale duo voor de basis zou zijn Suchy / Hofland . Wisgerhof/Hofland is traag maar dat hoeft geen probleem te zijn als het tactisch goed staat. Eigenlijk moeten er ook nog 2 linksbenige spelers bijkomen , ik heb een voorkeur voor Cahais en Sahin , weet niet of die haalbaar zijn , vind het onbegrijpelijk dat Cahais niet speelt bij Groningen
Verder zou paar verrassingen die we niet kennen maar er gelijk staan ook niet verkeerd zijn en dan kan je weer paar namen schrappen van mn aankooplijst omdat die waarschijnlijk minder kosten |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Snoek,
Wie is Suchy? Ik vind wat jij wil doen prima, ook de vervangers Maar ik ken die Suchy niet |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een nieuwe selectie dus voor 2009. Zelf zou ik flink wat veranderingen doorvoeren.
Weg: Buijs, Greene, De Guzman (6 miljoen voor Feyenoord), Hofs (2 miljoen), Timmer, Van Dijk, Mols.
Dit levert zo'n 8 miljoen op + de bijkomende 2 miljoen die door de topicstarter is ingesteld komt uit op 10 miljoen.
Krul 2 miljoen Goede stand-in keeper: geen Timmer of van Dijk, maar bijvoorbeeld Gentenaar, die is toch ontevreden bij 020 en een prima keeper. Helaas wel van 020, maar soms is het niet anders. Rechtback: Milligan (transfervrij) RCV: Bjärsmyr (aflopend contract) Reserve CV: Botteghin (1 miljoen) Flankspeler: Beerens (4 miljoen)
Hou je nog zo'n 3 miljoen over voor een extra spits en/of pinchhitter. Ik zou eigenlijk niet weten wie haalbaar is en voldoet. Arnautovic misschien of Toivonen.
Bovendien heb je nog Vlaar of Vincken die zeker waarde hebben voor Feyenoord als ze nou maar een fit zouden blijven. Wie weet. Nu verkopen is zonde, want Feyenoord verdient nu zeker niks aan hen en dan zul je altijd zien dat ze opeens opbloeien.
Als laatste hebben we ook nog Lee. Geen idee hoe het met hem gaat. Als hij zich zou kunnen aanpassen is het een nuttige speler voor Feyenoord. Ander maar weer in de verkoop, die koreaanse clubs schijnen nog te springen voor hem dus dat levert weer een paar extra miljoentjes op. |
|
|
|
|
johnnybravo
|
|
|
Het is nu bijna 2 maanden sinds de sluiting van de markt en we praten over vervangers en bedragen. Ik begrijp er niets van.We hebben op papier een goed team daar is iedereen het over eens.Ik ben zwaar teleurgesteld in de ervaren spelers.Geblesseerd,ziek,onderweg,angst.Ik weet het niet meer nu weer De Guzman,ik kan me niet herinneren dat feijenoord zoveel geblesseerden had.Dit is geen toeval meer.Zijn het kneuzen,zijn ze bang,ligt het aan de training ik weet het niet meer. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ik weet t ook niet meer en daarom is t toch geinig om beetje met elkaar te peuzelen hoe WIJ het zouden doen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 oktober 2008 door jantje 1974 -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 - 18:01 schreef johnnybravo het volgende:Het is nu bijna 2 maanden sinds de sluiting van de markt en we praten over vervangers en bedragen. Ik begrijp er niets van.We hebben op papier een goed team daar is iedereen het over eens.Ik ben zwaar teleurgesteld in de ervaren spelers.Geblesseerd,ziek,onderweg,angst.Ik weet het niet meer nu weer De Guzman,ik kan me niet herinneren dat feijenoord zoveel geblesseerden had.Dit is geen toeval meer.Zijn het kneuzen,zijn ze bang,ligt het aan de training ik weet het niet meer. Kerel donder jij een eind op man In andere topics loop je te kutten dat we een kut team hebben en dat Bosz moet opdonderen en hier zeg je dat we een goed team hebben op papier. Als technisch directeur is Bosz verantwoordelijk voor de aangetrokken spelers ALs jij vind dat we op papier een goed team hebben, heeft Bosz het goed gedaan in jouw ogen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 oktober 2008 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
Snoek
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 - 12:21 schreef Phyxsius het volgende:Snoek, Wie is Suchy? Ik vind wat jij wil doen prima, ook de vervangers Maar ik ken die Suchy niet Tjechische centrale verdediger die bij slavia praag speelt , heb ik zien spelen bij wk onder de 20 en in de 2 wedstrijden tegen ajax. Slavia heeft de begroting van excelsior dus hij moet voor een redelijk bedrag te halen zijn |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Dat zou je wel zeggen Jij zag hem bij onder 20? Hoe oud is hij dan? |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 - 23:06 schreef Phyxsius het volgende:[..] Kerel donder jij een eind op man In andere topics loop je te kutten dat we een kut team hebben en dat Bosz moet opdonderen en hier zeg je dat we een goed team hebben op papier. Als technisch directeur is Bosz verantwoordelijk voor de aangetrokken spelers ALs jij vind dat we op papier een goed team hebben, heeft Bosz het goed gedaan in jouw ogen. timmer , fer,hofland,vlaar,cler gio,landzaat,el ahmadi,guzman makaay,tomasson
en dan nog bruins,mols,wijnaldum,bahia,slory en dan nog wat talent , dit is de selectie zoals het er voorstond : dat is toch niet zo héél slecht of wel?????? |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Wie wil er nog spelers avn feyenoord hebben! Bij Greene zullen ze gratis weg moeten doen met geld toe. Van mij mogen/moeten weg: Greene,Bahia,Timmer,Mols,Fer,Lucius,Hofs,Derijck en over de Guzman twijfel ik nog want hij heeft in het verleden toch ook goeie wedstrijden gespeeld en hou er rekening mee dat hij nog jong is. Stel dat deze spelers allemaal verkocht kunnen worden dan mag men blij zijn met een opbrengst van rond de € 8 miljoen, veel meer zit er denk ik niet in, eerder nog minder! Laten we dan 8 plus de 2 van de topic is een bedrag van € 10 miljoen. Wie gaan we dan halen: Ik zou gaan voor Tim Krul als keeper en verder de jeugd een kans geven in plaats van uitgeven. Herinner begin jaren negentig met ene L v Gaal bij 020 die dat ook noodgedwongen moest doen! |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
en goed scouten in de jupiler erste divisie en dan zo snel mogelijk vast leggen. En ik zou proberen Piet de Visser als scout binnen halen! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
jij wil dus zelf ook naar de jupiler league???? je wilt talenten de kans geven maar Fer moet weg van je , je wilt spelers halen uit de jupiler league die dus direct klaar moeten zijn om Feyenoord er bovenop te helpen?????? sorry Antonio maar jij snapt er nog 1000x minder van dan dhr Bosz en consorten! |
|
|
|
|
Snoek
|
|
|
quote: Hij is 20 jr
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2008 door Snoek -- |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Proberen een samenwerkingsverband aan te gaan met een grote club uit Premier League, Primera Division, Serie A, of Bundesliga dan? Real Madrid zou bezig zijn met Standard Luik? Als ik Bosz was ging ik dat onderzoeken... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Als ik bosz was zou ik naar belgie verhuizen |
|
|
|