|
|
thewin
|
|
|
fer elahmadi leveren alle ballen in wel opvallend |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
en als er fransen aan de bal zijn doet iedereen zn best daarbij uit de buurt te blijven |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Als het hele team niet draait, kan je van middenveld geen wonderen verwachten. Ik denk dat het middenveld normaal ons sterkste punt is. Snap alleen verhuur van Hofs niet want dat is iemand die de rest kan opjutten en vind het ook een goede speler. is alleen veel geblesseerd, netzo als de rest van Feyenoord op het moment. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: wat fantastisch onderbouw zeg!! Je stelling is dat we een zwak middenveld hebben en je onderbouwing is dat één speler steeds ballen in levert
Verbeek heeft blijkbaar echt geen verstand van voetballen Heeft hij zoveel middenvelders en hij stelt er maar één op Schandalig, gelijk verhangen |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
op het momend wel maar met terug keer van landzaat en de Guzman zal je wel weer wat meer pit krijgen! |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote: DONDER GODVERDOMME EENS OP MET ZULKE LOZE UITSPRAKEN!
vorige week was hij nog de stille motor van het team met zn mooie acties en creatieve balbehandeling, na 1 fout is hij de kluns van het team en levert hij alle ballen in? tering zeg... wat zijn 40% van de Feyenoorders hypocriet, naief, en foutbeargumenteerd negatief. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Ik ben ook van mening dat het middenveld goed is van Feyenoord en inderdaad als het hele team niet draait gaat het middenveld automatish mee. En ik denk dat Elhamadi een goede aankoop is en hij heeft ook niet zo veel wedstrijden gespeeld met Feyenoord dus alleen hem aanvallen vind ik een beetje flauw. |
|
|
|
|
Snoek
|
|
|
De verdediging is duidelijk de zwakste linie , zolang Verbeek nog Greene en Bahia blijft opstellen is dit wankel en daardoor kan het middenveld ook niet dieper spelen , die hebben geen zekerheiden achter zich .
Ook Timmer is er debet aan , pakt de gekste ballen maar maakt ook de raarste acties , is een soort Grobbelaar |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
zo ja , zag je vd week die timmer een hoge bal misstompen hij wist echt niet wat ie aan t doen was........ en als er een keer een bal op doel is geweest gaat ie als een debiel staan springen en schreeuwen , echt een waardeloze k..keeper! |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 - 22:34 schreef Marciano het volgende:op het momend wel maar met terug keer van landzaat en de Guzman zal je wel weer wat meer pit krijgen! Pit??? Pit??? nul,nul pit die twee!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
lamzaad hahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|