|
|
thewin
|
|
|
greene vind ik de slechtste feyenoorder op het veld. ik snap niet da hij er nog speel bij feyenoord |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
|
|
|
mrc
|
|
|
greene moet stoppen met voetballen |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
eerste vraag moet zijn, wie van de feyenoord spelers heeft recht op zijn salaris? wie maakt kans op een tranfer? |
|
|
|
|
Paauwe
|
|
|
Verbeek moet weg!! Bosz moet weg!! De manier van trainen werkt niet!! Als ik keer op keer fouten maak op mijn werk word ik uiteindelijk ONTSLAGEN!! Waarom zie ik dan elke week het zelfde falende team het toch maar weer proberen? Met iemand aan het roer die er niet zo DRUK om maakt?????? Je zal toch GVD niet denken dat Verbeek dit met opzet doet? Want dat begint er toch nu wel op te lijken toch? Er moet nu echt wat gaan gebeuren of er zit na de kerst helemaal niemand meer in het stadion :( is dat hetgeen wat wij willen? Nee toch.
Jongens ik snap hier echt helemaal niks van! Ik was altijd positief en optimistisch maar dat heeft nu echt geen zin meer. Ik ben gewoon te moe om me nog druk te maken en dat te uiten. In plaats daarvan moet ik alleen maar lachen. |
|
|
|
|
smartie
|
|
|
alles mot weg gooi de hele jeugd selectie maar in het eerste |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
paauwe mijn tranen zijn oog op, lachen staat me helaas nu ook nader dat het huilen, hoe krijg je deze ploeg idd nog ooit aan het spelen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
alleen hulde voor Wijnaldum.... |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
dat is dan het enige lichtpuntje,maar hoger dan een 7 nee. |
|
|
|
|
Feyenoord fr
|
|
|
trainer hoeft niet weg!!!! verbeek kan er ook niks aan doen, er moet es iemand opstaan bij Feyenoord. gio is toch niet voor niks aanvoerder, de mannen die zijn gehaald in de gullit tijd spelen er nog steeds (greene, bahia) prutsen maar wat en de spelers die vorig seizoen voor wat ervaring zijn gehaald doen ook niks goed, hofland is gewoon niet goed genoeg makaay moet es wat gaan doen want mols presteert veel beter want die loopt tenminste en werkt! je kan van de jonkies niet verwachten dat zei de boel weer aan de gang krijgen maar ze moeten er voor zorgen dat de club weer op gang komt want hoe meer nederlagen hoe erger het mentaal word. ik kom zondag weer helemaal uit friesland om feyenoord te zien dus aub jongens! verras ons en ga weer voetballen, het legioen is trouw en betalen elke keer een vermogen !! met zen alle komen we er wel weer!!!! later . . |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
ok Smartie denk je nou werkelijk dat een jeugdteam degradatie kan ontlopen? Feyenoord heeft een aantal zaken nodig: GELD, blessurevrije spelers en geluk. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: doe je met deze spelers ook niet... |
|
|
|
|
Feyenoord fr
|
|
|
ik zeg niet dat ik er verstand van heb alleen word alleen gek! moeten we dan allemaal van die scheld berichten gaan sturen ! geld hebben we al jaren nodig maar het komt er toch niet, een rus misschien |
|
|
|
|
Nils
|
|
|
Dit wordt een dramatisch seizoen !!! |
|
|
|
|
Nils
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 - 23:31 schreef Feyenoord fr het volgende:ik zeg niet dat ik er verstand van heb alleen word alleen gek! moeten we dan allemaal van die scheld berichten gaan sturen ! ja, dan kunnen we in het stadion de ploeg weer aanmoedigen. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Maar wat heeft Makaay ons nou ooit gebracht. Ja tegen Top Oss maar in de echte wet strijden stond hij er niet.Samen met Greene mogen er van nog wel een paar opdonderen. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Greene en Bosz hoogste proriteit |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ben ik met je eens maar zo n speler als Makaay mogen we ook best wel eens beoordelen. En dan kan ik allen tot een conclusie komen zeer Matig. |
|
|
|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
we hebben genoeg plek alles boven de 30 moet weg of de fans lopen weg doe maar een stadion in de maas als het voetbal slecht is laten we het zinken
groetjes de huismeester |
|
|
|
|
don 42
|
|
|
BOSZZ ROT OP MET JE AANKOPEN ERBIJ EN JE NIET5 MEEER LATEN ZIEN NOOIT MEER ZO SLECHT GNG HET NIET EENS ONDER GULLIT |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
nog even en we verlangen terug naar die andere verbeek |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Geef Verbeek maar weer de schuld hoe kan je die bejaarde spelers nou nog wat leren de meeste van die oudere spelers zijn vaak zwak,ziek,misselijk of moe en zien Feyenoord als eindstation om lekker af te bouwen. Nu lees ik weer dat ze een verdediger uit Zweden op het oog hebben alleen heeft die speler nog een contract tot 2011 lekker weer die krijg je dus nooit en vooral als je net als Bosz geen ballen hebt om risico's te nemen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik geef verbeek helemaal de schuld niet, geef bosz de schuld |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
|
|
|
Ronald W
|
|
|
Feyenoord directie grijp in
1e Bosz 2e Greene Bahia en spelers met geen inzet 3e Nieuwe sponsors werven 4e Nieuw stadion moet er zo snel mogelijk komen voor financieele draagkracht 5e Bij slecht presteren gedeelte salaris inhouding 6e van Hanegem en Been in trainings staf benoemen (verbeek hoeft niet weg) |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote: Plus de rest van de technische leiding, Buijs, Greene, Bruins, Derijck, Tiendalli, De Guzman en als we zondag weer verliezen Verbeek. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote: Ook Verbeek kan je nu de resultaten wel langzaam aanrekenen. Kan niet blijven wachten tot ze eindelijk weer eens resultaten gaan halen. Als we zondag weer verliezen de hele technisch leiding eruit + Verbeek. En begin dan maar eerst eens om Been en van Hanegem terug te halen in welke functiue dan ook. misschien Beenhakker wel als technisch directeur, ondanks dat ik hem nog wel wat dingen uit het verleden verwijt. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 - 13:02 schreef Richard Lagrouw het volgende:[..] Plus de rest van de technische leiding, Buijs, Greene, Bruins, Derijck, Tiendalli, De Guzman en als we zondag weer verliezen Verbeek. hahah die spelers wilde ze juist kwijt muv Bruins en Guzman dan, maar die raken ze aan de straatstenen niet kwijt !! Daar krijg je toch gee nstuiver voor, sterker nog, je moet geld bijgeven wil je deze prutsspelers. |
|
|
|
|
een kenner
|
|
|
Tjonge jonge , als ik zo op mijn werk presteer kan ik gelijk naar het arbeidsbureau. Verbeek denkt natuurlijk ook ik neem geen ontslag (afkoopsom word anders niet uitgekeerd) , dit geld ook voor Bosz. Elk weldenkend mens had er allang de brui aan gegeven. Zat gisteren tv te kijken zag de wolf analyseren (wat een tijd was dat) , hij zat ook vol ongeloof te kijken. Wat een kolere zooi zeg . Jongens feyenoord gaat kapot als het zo nog lang duurt. Zo ik wilde ff mij ei kwijt.
feyenoord is leven |
|
|
|
|
jo3h
|
|
|
green moet weg maar wat dacht je van tim de clerc dan en laten we over die andere oranje klant van bronckhorst maar zwijgen want dan is green nog niet zo slecht die andere twee moeten zich dood schamen dat loopt in het nederlands elftal het is niet te geloven |
|
|
|
|
FEYENOORD KAMPIOENEN
|
|
|
Wat een gezeik over die oude spelers, vorig jaar sprong iedereen nog een gat in de lucht met makaay hofland en gio. Toen werden er bij Mols (hij heeft zijn eigen bewezen eerlijk is eerlijk) nog vraagtekens gezet 1 jaar later is het opeens andersom wat een onzin. Zelfs Tommasson word afgekraakt (op andere forums, hij is ook te oud e.d) heeft niet eens de kans gehad om zichzelf weer te bewijzen. Blijf achter je club staan en zondag met zijn alle onze jongens naar de overwinning schreeuwen. |
|
|
|