BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het kan gewoon zo niet langer!!!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
erik
 erik - donderdag 23 oktober 2008 - 22:32   quote  deeplink  
Wat gebeurt hier toch allemaal dit kan toch niet 15 in de eredivisie, dik verliezen bij nancy HET KAN ZO NIET LANGER!!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 23 oktober 2008 - 22:36   quote  deeplink  
maar we hebben straks wel een mooi stadion
markw3
 markw3 - donderdag 23 oktober 2008 - 22:38   quote  deeplink  
ja en geen voetballers meer om er in te spelen...

er moet iets gebeuren maar als bekend was wat dan stonden we geen 15e........
erik
 erik - donderdag 23 oktober 2008 - 22:38   quote  deeplink  
ja en gaan we die dan gebruiken in de jupilair league nou ja dat zal toch niet (toch)
markw3
 markw3 - donderdag 23 oktober 2008 - 22:39   quote  deeplink  
zo ver zal het niet komen als (met nadruk op als) iedereen weer fit is dan komt het wel goed alleen het is de vraag voor hoelang ze dan fit zijn...
mrc
 mrc - donderdag 23 oktober 2008 - 22:44   quote  deeplink  
het is gewoon slecht
Nop
 Nop - donderdag 23 oktober 2008 - 22:45   quote  deeplink  
fantastisch, we hadden gewoon veel pech man, tering lang geleden dat feyenoord zo goed voetbalde,... gvd kan het nog erger? JA zondag.....
ik ga wel maar moet eerlijk zeggen waarom ik ga? om even 90 minuten getuige te zijn hoe slecht het is?ik verwacht er helemaal niks van 0-0 1-1 2-2 nee eerder 0-4 0-5
smartie
 smartie - donderdag 23 oktober 2008 - 22:47   quote  deeplink  
ach al was alles fit dan nog spelen ze als de f-puppilen van fc-knudde
die verbeek krijgt dat zooitje echt niet aan het voetballen ,ik word hier heeeeelllleeeemaaal ziek van als dit zo doorgaat dan is het volgend jaar proberen kampioen te worden maar dan in de jupiler leage ...GVD...
erik
 erik - donderdag 23 oktober 2008 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 - 22:47 schreef smartie het volgende:
ach al was alles fit dan nog spelen ze als de f-puppilen van fc-knudde
die verbeek krijgt dat zooitje echt niet aan het voetballen ,ik word hier heeeeelllleeeemaaal ziek van als dit zo doorgaat dan is het volgend jaar proberen kampioen te worden maar dan in de jupiler leage ...GVD...
worden we toch nog een x kampioen
Danny.K
 Danny.K - donderdag 23 oktober 2008 - 22:51   quote  deeplink  
Als dat lukt dan.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 23 oktober 2008 - 22:54   quote  deeplink  
nee want het financieel gunstiger om elk jaar nacompetitie te spelen
erik
 erik - donderdag 23 oktober 2008 - 22:54   quote  deeplink  
Ik woon in Lelystad en net zo als nop ga ik zondag gewoon weer naar de kuip maar ik dnek dat ik de reis ga maken om lkkr sjagie te worden
Nop
 Nop - donderdag 23 oktober 2008 - 22:59   quote  deeplink  
zit in vak RR erik, ik wens je sterkte net als alle andere die gelukkig nog wel gaan
hotjumper
 hotjumper - donderdag 23 oktober 2008 - 23:02   quote  deeplink  
ik ga ook weer anderhalf uur de trein in, maar sta toch achter het team. zal wel weer afzien worden...
erik
 erik - donderdag 23 oktober 2008 - 23:02   quote  deeplink  
Ik wens iedereen hetzelfde toe (ik zit in DD)
erik
 erik - donderdag 23 oktober 2008 - 23:07   quote  deeplink  
ik vraag me ook af wat ze nou gaan doen
jjh
 jjh - donderdag 23 oktober 2008 - 23:07   quote  deeplink  
ik kom uit Friesland en rij zondag toch weer 225 km heen en terug om in vak V te gaan zitten. Hopelijk kan Tomasson dan ook weer meedoen want die hebben we wel nodig. Laat in godsnaam iedereen fit raken zodat het seizoen en de UEFA cup nog wat kunnen worden. Hopelijk ook snel weer Lucius erbij want Greene is echt helemaal ku, hij kan gewoonweg niet voetballen op dit niveau. Had ik maar 25 miljoen dan wist ik wel wat ik zou doen.
Danny.K
 Danny.K - donderdag 23 oktober 2008 - 23:12   quote  deeplink  
jjh als je het maar niet aan bosz geeft koopt hij weer een middenvelder!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 23 oktober 2008 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 - 23:07 schreef jjh het volgende:.... Had ik maar 25 miljoen dan wist ik wel wat ik zou doen.
naar hawaii verhuizen en honkbal gaan volgen????
jjh
 jjh - donderdag 23 oktober 2008 - 23:17   quote  deeplink  
nou nee hotjumper. Ik zou iig direct 15 miljoen er van investeren in Feyenoord. Gelijk een goeie rechtsback en aanvaller halen. Ik word er gek van momenteel dat ik niks kan doen om de prestaties en het hele gebeuren omtrent de club te beïnvloeden.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 23 oktober 2008 - 23:20   quote  deeplink  
je kan wellicht je ongenoegen kenbaar maken over het technisch bestuur aankomende zondag.

loop je natuurlijk wel het risico van een stadion verbod, want de gelijkschakeling heeft genadeloos toegeslagen in de kuip...
jjh
 jjh - donderdag 23 oktober 2008 - 23:23   quote  deeplink  
helaas heeft het weinig zin om onvrede te uiten richting de leiding, er is gewoonweg geen geld. Het is hopen geblazen dat het allemaal goed gaat komen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 23 oktober 2008 - 23:29   quote  deeplink  
er is wel geld voor een afkoopsom van een assistent trainer, er is wel geld voor snoepreisjes naar brazilie voor patty brard, er is geld voor een nieuw trainingsveld, er is geld voor verbouwing van een opmerkelijk leegblijvend vip-vak (KK)
zij hebben Verbeek op gezadeld met 560 middenvelders 1 goede verdediger, en 1 spits die ooit goed was.
ovi
 ovi - donderdag 23 oktober 2008 - 23:39   quote  deeplink  
Als er nu niks gebeurdv gaat feyenoord faillet.
Dit doet pijn. De hoop voor zondag is ver te zoeken.
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 24 oktober 2008 - 00:14   quote  deeplink  
Ovi neem maar aan dat er niets gaat gebeuren het enige wat gaat gebeuren is dat Bosz razendsnel zijn contract gaat verlengen voordat het bestuur van gedachte verandert gezellig weer. NOT!!!
ovi
 ovi - vrijdag 24 oktober 2008 - 00:26   quote  deeplink  
Onze club gaat ten onder aan wanbeleidt.
Misschien moeten we in een soort van opstand komen.
Voor het te laat
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 24 oktober 2008 - 00:59   quote  deeplink  
ja laten we een soort van sit-inn houden ofzo weet je wel..
Ronald W
 Ronald W - vrijdag 24 oktober 2008 - 06:58   quote  deeplink  
Supporters moeten zeggenschap in de club krijgen d.m.v een finaciele injectie
eric.o
 eric.o - vrijdag 24 oktober 2008 - 08:46   quote  deeplink  
misschien word het tijd om een keer met de pet rond te gaan in onze volle kuip. dan kunnen we misschien nog een nieuwe spits kopen in de winter transfer periode!!!!
succes zondag.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 24 oktober 2008 - 09:26   quote  deeplink  
Wat ik ook wel wil weten is wat er gisteren gebeurd is in de rust... Heeft Verbeek ze warme melk met valium gegeven? De eerste helft dacht ik echt dat we zouden winnen, we waren op bijna alle fronten beter en als er geen glijpartijen waren hadden we zelfs voorgekomen. In de tweede helft was het allemaal weg... niemand liep meer, het hele middenveld was in slaap gevallen, de verdeligers liepen ook neit meer met als dieptepunt die broer van Glenn die tussen Bahia en Hofland doorliep alsof ze klapdeurtjes waren. Heel vreemd allemaal.... Je zou bijna denken dat ze omgekocht waren in de rust...
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 24 oktober 2008 - 12:56   quote  deeplink  
Kijk nou, allemaal negatieve reacties!!! Ik maar denken dat ik de enige was!!! O sorry dat dachten een hoop andere supporters. (gelezen dat ik jullie gewoon supporters noem???? Nou nog andersom!!!)Zondag die jongens maar weer max vooruit schreeuwen en hopen dat het niet fout gaat. Heeft wel zin om technisch beleid er uit te gooien trouwens. Krijg je in ieder geval geen debiele beslissingen meer. Ook het BLOED, ZWEET EN TRANEN zal zondag weer veelvuldig uit mijn mond komen. LAAT ZIEN DAT JE HET SHIRT WAARD BENT is het inmiddels ook echt wel weer tijd voor. Nu hoop ik dat bij al die roze brillen nou ook eindelijk eens die bril afgaat en dat we weer eens aan blok ons ongenoegen zullen laten blijken. En nogmaals ze ook toezingen tot ze vleugels krijgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 oktober 2008 door Richard Lagrouw --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het kan gewoon zo niet langer!!!!!!

0.0059759