|
|
VRAAGTEKEN
|
|
|
over dan dat se niet moeten rekken..niet over die mening gedoe |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
dit is toch een site waar je je gal kan spugen of niet dan en omdat jij hier nbekender bent moet ik maar achter jouw mening aan lullen |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
maar oke ik concentreer me op mn eigen mening |
|
|
|
|
VRAAGTEKEN
|
|
|
jaaa maar mijn comment jaaa vind ik ook was bedoeld voor NEEE NIET REKKEN.. hahah en niet voor jou..kwam even verkeerd over.. |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
quote: Dat is Môôi..heel Môôi.. dan val je daar ook andere niet mee lastig... politiek ook héél correct!! |
|
|
|
|
VRAAGTEKEN
|
|
|
zullen we nou gewoon weer over de echte onderwerp hebben?
wie hier willen eigelijk Ribas en Yasmin er uit hebben? |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 - 21:14 schreef VRAAGTEKEN het volgende:zullen we nou gewoon weer over de echte onderwerp hebben? wie hier willen eigelijk Ribas en Yasmin er uit hebben? Wie?? |
|
|
|
|
VRAAGTEKEN
|
|
|
nee niet zo, ik bedoel ermee of er mensen zijn die Ribas&Yasmin er uit willen hebben? |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
quote: Jaja, 'tuurlijk dat snap ik.. ik ben ook niet van eergisteren... |
|
|
|
|
JinX
|
|
|
Niet van eergisteren , de dag ervoor dan ? ( GEINTJE ) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 - 21:14 schreef VRAAGTEKEN het volgende:zullen we nou gewoon weer over de echte onderwerp hebben? wie hier willen eigelijk Ribas en Yasmin er uit hebben? ik alleen Ribas ;) Yasmin mag blijven en samen met 1 van de Marco's winnen! |
|
|
|
|
JinX
|
|
|
Van mij mogen ze allbei blijven , die ruzies tegen elkaar en Ribas met de rest zorgt toch wel voor sensatie en TV , ik hou er van !!! |
|
|
|
|
VRAAGTEKEN
|
|
|
wat heeft iedereeen toch tegen Ribas? haha |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Agressief mannetje wat graag met foute bewoordingen mensen probeert te overheersen wat op zich vaak nog wel door de beugel kan, maar dan moet hij het ook kunnen incasseren en dat zit niet in hem! |
|
|
|
|
VRAAGTEKEN
|
|
|
ik denk dat die gozer heeeeeeeeeeeeel erg nep doet acteren zeg maar |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik vind meer dat hij een buitenlander imiteert die slecht nederlands spreekt. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 - 00:44 schreef Boudewijn het volgende:Agressief mannetje wat graag met foute bewoordingen mensen probeert te overheersen wat op zich vaak nog wel door de beugel kan, maar dan moet hij het ook kunnen incasseren en dat zit niet in hem! Wie kan er nu wel goed tegen een incasso? |
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
van mij mag ribas er wel uit / |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
ach mensen toch...genieten jullie niet meer van het hitsige haantje zonder lontje? Stel nou dat er allemaal Joosten in het huis zaten: er zou geen mens meer kijken... Maar ik geef ook toe dat ik Ribas heel graag es een gewoon stevig pak slaag voor z'n reet zou willen geven, ooooh wat zou ik 'm ervan langs geven die puberige etterbak. En een verplichte cursus normaal nederlands. Zijn woordenschat is ongeveer van een tienjarige en dan heb ik het nog niet eens over die kromme en half afgemaakte rare zinnen. 't Zal je kind maar wezen...je zou je toch helemaal doodgeneren als moeder??? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Nou, nou. Een kind itelligent of niet het is en blijft je kind. De liefde voor een kind, jouw kind is onvoorwaardelijk. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 - 19:05 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Nou, nou. Een kind itelligent of niet het is en blijft je kind. De liefde voor een kind, jouw kind is onvoorwaardelijk. ben ik helemaal met je eens,en je kan bepaalde actie's van je eigen kind verafschuwen, en toch blijf je van je kind houden. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 - 19:19 schreef Moha R. de Vries het volgende:[..] ben ik helemaal met je eens,en je kan bepaalde actie's van je eigen kind verafschuwen, en toch blijf je van je kind houden. zo is het en niet anders. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Ik vind Ribas aandoenlijk in al zijn onzekerheid, en zijn afschuwelijke grote bek. Yasmine zou ik met liefde haar oren uitwassen. die heeft net zo'n slabek als haar vriendje. de pot verwijt de ketel ( no hard feelings Paul) |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Aandoenlijk, Izz ??!!?? Puppies zijn aandoenlijk. Ribas is een hondsdolle straathond. De enige waarde die hij heeft voor het programma is zijn tenenkrommende, mond-open- doen-vallende domheid. Daarom moet ie er wat mij betreft ook lekker in blijven.
En dat Yasmin nog niet zelf is opgestapt is opmerkelijk: ze is taaier dan ik dacht of nog veel dommer dan ik dacht...Maar er MOET toch een moment komen dat ze haar kookpunt écht bereikt? Wat krijgt die meid een image zeg, dat gaat haar de rest van d'r leven achtervolgen als ze weer buiten staat... |
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
yasmine gaat denk ik alleen voor de winst en geld de rest deerd haar niet ook niet hie ribas haar behandeld omdat ze weet dat hij haar niet in ruil geld maakt mensen knetter |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 - 08:39 schreef Tuintje het volgende:Aandoenlijk, Izz ??!!?? Puppies zijn aandoenlijk. Ribas is een hondsdolle straathond. De enige waarde die hij heeft voor het programma is zijn tenenkrommende, mond-open- doen-vallende domheid. Daarom moet ie er wat mij betreft ook lekker in blijven. En dat Yasmin nog niet zelf is opgestapt is opmerkelijk: ze is taaier dan ik dacht of nog veel dommer dan ik dacht...Maar er MOET toch een moment komen dat ze haar kookpunt écht bereikt? Wat krijgt die meid een image zeg, dat gaat haar de rest van d'r leven achtervolgen als ze weer buiten staat... IK ben dol op dolle honden, vooral op straathonden. Wat Yasmine betreft? zo dacht men over Amanda ook. Die moet nu verhalen verzinnen om in de picture te blijven, (
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 oktober 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
JinX
|
|
|
Nou in het begin was Yasmin echt wel een dame , maar nu lijkt ze wel een viswijf met d'r gegil en d'r grote bek . Siert d'r niet hoor. Jammer! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 - 10:52 schreef JinX het volgende:Nou in het begin was Yasmin echt wel een dame , maar nu lijkt ze wel een viswijf met d'r gegil en d'r grote bek . Siert d'r niet hoor. Jammer! Nou dame? nee dat haalde ik er echt niet uit. |
|
|
|
|
JinX
|
|
|
Oké dame is wel een groot woord ja, maar goed ...ze was een stuk netter , het lijkt wel of het ware beestje nu naar boven komt |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Ze gilt me nog láng niet vaak en hard genoeg tegen die holbewoner van d'r! |
|
|
|
|
JinX
|
|
|
Holbewoners begrijpen ook geen nederlands ... |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Nu wel duidelijk dat joost en Fiona naar huis zijn..ach weer een kijker minder. De moeder van Kelly liet vanmorgen een stukje achter op Joost zijn hyves: Clara (16) vandaag, 08:18 Iedereen had een cheque kunnen pakken, Joost heeft besloten om dat niet te doen,,,,dan is het toch zijn eigen keus om naar huis te gaan! Het is een keihard spel waar het om centen gaat....Fiona wilde ook al een keer ruilen voor het geld, had Joost nu ook kunnen doen!!! Dit gaat jullie hoop kijkers kosten domme keus Bron: Rocketmiljonair
Whahahahah |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 - 19:58 schreef Mrs.B@headline het volgende:Nu wel duidelijk dat joost en Fiona naar huis zijn..ach weer een kijker minder. De moeder van Kelly liet vanmorgen een stukje achter op Joost zijn hyves: Clara (16) vandaag, 08:18 Iedereen had een cheque kunnen pakken, Joost heeft besloten om dat niet te doen,,,,dan is het toch zijn eigen keus om naar huis te gaan! Het is een keihard spel waar het om centen gaat....Fiona wilde ook al een keer ruilen voor het geld, had Joost nu ook kunnen doen!!! Dit gaat jullie hoop kijkers kosten domme keus Bron: Rocketmiljonair Whahahahah Door Joost z'n gebroken poot brachten ze niets meer dus ik vind het niet erg. Had alleen wel liever gezien dat hij z'n poot niet had gebroken want dan hadden we wel wat meer kunnen verwachten denk ik... |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik vind het ook jammer. Ze waren/zijn "goed" sneaky bezig, wisten de juiste momenten uit te zoeken om hun slag te slaan, maar dan heel subtiel. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 - 19:58 schreef Mrs.B@headline het volgende:Nu wel duidelijk dat joost en Fiona naar huis zijn..ach weer een kijker minder. De moeder van Kelly liet vanmorgen een stukje achter op Joost zijn hyves: Clara (16) vandaag, 08:18 Iedereen had een cheque kunnen pakken, Joost heeft besloten om dat niet te doen,,,,dan is het toch zijn eigen keus om naar huis te gaan! Het is een keihard spel waar het om centen gaat....Fiona wilde ook al een keer ruilen voor het geld, had Joost nu ook kunnen doen!!! Dit gaat jullie hoop kijkers kosten domme keus Bron: Rocketmiljonair Whahahahah geef die hyves adressen dan! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Heb ik niet. Info heb ik van Rocktemiljonairs geplukt oftewel van de site van jawel, Huub. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
jammer. kan jij een printscreen plaatsen van RTL Cant buy me love, daar staat Ribas met joyce, als partner. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 - 20:48 schreef Izz@headliner het volgende:jammer. kan jij een printscreen plaatsen van RTL Cant buy me love, daar staat Ribas met joyce, als partner. What the fuck? ik ga meteen kijken. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 oktober 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik lach me helemaal suf als Marco voor Yasmin kiest en Kelly wer naar huis mag. Mooier zou zijn als Mafco voor Yasmin zou kiezen. Ribas wordt helemaal grazy ofzo. |
|
|
|
|
VRAAGTEKEN
|
|
|
huh? gaat yasmin nou naar huis? |
|
|
|