BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: het komt nog steeds zeker allemaal goed?????

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 24 oktober 2008 - 13:18   quote  deeplink  
Beginnen sommige ogen al geopend te worden???? Als er nu niet snel ingegrepen word komt het nooit meer goed.Geen argumenten meer. Lees die maar in andere topics. Er moeten koppen rollen. Dat zal ik in ieder geval duidelijk kenbaar maken zondag. Word tijd dat we dat eens met zijn allen doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 oktober 2008 door Richard Lagrouw --
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 24 oktober 2008 - 18:01   quote  deeplink  
Bosz en zijn vrienden!!!!! En Verbeek als we zondag weer niet winnen. @ Pietje1
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 24 oktober 2008 - 18:44   quote  deeplink  
Lekker makkelijk Richard om nu van de hoogste daken te schreeuwen. Over een aantal maanden zal hier net zo'n bericht komen over jouw geopende ogen.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 24 oktober 2008 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 18:44 schreef Kadaver het volgende:
Lekker makkelijk Richard om nu van de hoogste daken te schreeuwen. Over een aantal maanden zal hier net zo'n bericht komen over jouw geopende ogen.
Lekker makkelijk om het Nu te roepen? Nou Richard, mijn persoontje en Hotjumper roepen al tijden dat het zwaar bagger is met vriend Bosz en zijn trawanten.
En over een paar maanden zal er een bericht komen over geopende ogen. Inderdaad als de club zijn betalings verplichtingen niet meer kan nakomen, uit de UEFA cup geknikkerd is en bij de amateurs van hardenberg de beker ook aan zich voorbij moet laten gaan.
Maar ja , jij zal wel "positieve" dingen en vooruitgang zien.
Het heeft allemaal niets met een gebrek aan kwaliteit te maken ,het is allemaal puur pech, toch?
We moeten charlatan Bosz gewoon een directie contract voor het leven geven komt het allemaal goed.
moa
 moa - vrijdag 24 oktober 2008 - 19:03   quote  deeplink  
Ik sluit me bij kadaver aan,
Het doemdenken van richard fle en hete springer, (dagelijks in nieuwe topics) begint nu wel een beetje herhaaldelijk en irritant te worden,
Jullie hebben al lang bewezen geen snars van voetbal te snappen, roepen dat het slecht gaat kan elke mongool.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 24 oktober 2008 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 19:03 schreef moa het volgende:
Het doemdenken van richard fle en hete springer, (dagelijks in nieuwe topics) begint nu wel een beetje herhaaldelijk en irritant te worden,
Jullie hebben al lang bewezen geen snars van voetbal te snappen, roepen dat het slecht gaat kan elke mongool.
Nee, jij hebt verstand van voetbal. Ik heb het inderdaad helemaal verkeerd gezien. Het gaat super en sterker nog het wordt zelfs steeds beter.
De enige die irritant beginnen te worden zijn van die wezenloosjes zoals jij.
Je weet wel die roepen dat het allemaal wel goed komt.
De eerste tekenen daarvan heb ik gisteren al gezien, ze zullen die stijgende lijn wel doortrekken zondag.
corleone
 corleone - vrijdag 24 oktober 2008 - 19:17   quote  deeplink  
Stijgende lijn?
O, je bedoelt de irritatie grens?
DIE WORD LAGER!
F4L
 F4L - vrijdag 24 oktober 2008 - 19:18   quote  deeplink  
Ik sluit me bij moa en kadaver aan, het is inderdaad wel een beetje irritant als er dagelijks meerdere topic worden geopend over hoe slecht Bosz, Verbeek en Greene zijn. Ik moet zeggen dat Greene gisteren wel een redelijke eerste helft speelde dus om die met de grond gelijk te maken vind ik ook wel een beetje lullig, ik vind dat El Ahmadi gisteren wel opzichtig in de fout ging bij de eerste goal en voor de rest ook niet zo goed speelde.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 24 oktober 2008 - 19:21   quote  deeplink  
Ik zou zeggen open een topic over hoe goed het gaat.
moa
 moa - vrijdag 24 oktober 2008 - 19:24   quote  deeplink  
Zucht... Hoe oud ben je eigenlijk?

Zoals ik al eerder zei, elke mongool kan zien dat het slecht gaat, het heeft geen enkele zin om overal maar te gaan schelden en zeuren, over hoe slecht het wel niet is was en wordt..

Alleen door naar het positieve te kijken, en onze club 100% te steunen kunnen we misschien een omslag maken!

Maarja, dat kan ik je kennelijk niet aan je botte verstand brengen..

Daarnaast heb je nog steeds nooit 1 zinnig argument gegeven,
Het enige wat je doet is dom janken en schelden na elk slecht resultaat.. erg matuur...

@ F4L
Het is inderdaad erg vreemd dat Bosz door iedereen maar uitgekotst wordt, iedereen op dit forum vergeet dat hij pas sinds twee jaar onze TD is, en dus niet verantwoordelijk voor het beleid VOOR 05/05.
Ik vind Green echter wel te licht voor de selectie, kwa inzet en voetbaltechnisch is hij goed, maar hij is een slechte mandekker, en gaat daardoor vaak opzichtig in de fout.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 oktober 2008 door moa --
corleone
 corleone - vrijdag 24 oktober 2008 - 19:27   quote  deeplink  
El Ahmadi mist wedstrijdritme, Greene en Bosz missen alles en Verbeek mist een ingespeeld , fit elftal.Bosz vervangen door een betrouwbaar iemand met een Feyenoordhart en die goed in de voetbalwereld ligt en laat Janota en Kermit om de beurt een helft zich helemaal leeg spelen in de spits bij afwezigheid van Makaay.Van talenten mag je niet verwachten dat ze elke wedstrijd top zijn. Onder normale omstandigheden worden zulke jongens rustig gebracht.Rest ons alleen nog achter de tech. staf en de spelers te blijven staan: HAND IN HAND!!!
moa
 moa - vrijdag 24 oktober 2008 - 19:28   quote  deeplink  
@ Corleone

Wat doet Bosz precies verkeerd dan?
Heeft die geen Feyenoord hart dan?
Voor de rest ben ik het met je eens.
corleone
 corleone - vrijdag 24 oktober 2008 - 19:35   quote  deeplink  
Bosz heeft inschattingsfouten gemaakt bij de zaak Arnoutovic/fc.Twente.
Bosz heeft met Biseswar/de graafschap laten zien dat hij meer geschikt is voor de politiek. Bos + Bosz = draaikont.
Bosz heeft gerotzooit in de jeugdopleiding door 'vriendjes' op bepaalde posities te zetten en oud ploegmaten af te serveren.
Bosz is niet betrouwbaar en dus niet geschikt om met andere partijen te onderhandelen.
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 24 oktober 2008 - 19:42   quote  deeplink  
FLE, open jij en je maatjes maar eens een topic met adviezen. Het is lekker makkelijk om je bek open te trekken wanneer het kut gaat. Stel dan eens iets inhoudelijks er tegenover. Ik kan ook makkelijk huilen op internet continu en met z'n allen alles en iedereen afzeiken. Maar wat bereik je ermee? Je steunt Feyenoord toch? Dit gekut rond deze club is toch alles behalve nieuw?!
Hiermee wil ik niet zeggen dat je niet mag balen ofzo. Ik doe dat net zo hard. Ik heb ook mijn vragen hier en daar en ook ik vind Greene een drama, maar waarom zou ik met alle winden mee praten. Het is een allemaal deel van het proces naar verbetering en dat gaat met vallen en opstaan. LANGE TERMIJN mannen. Open je ogen nou zelf nou eens en hou eens op met alleen te kijken naar het korte termijn!
Het team zal zich herpakken en heus niet degraderen. Ook ik ben het verliezen beu en de lage klasseringen de laatste jaren beu, maar wees is een keer een vent ipv een gevulde koek met je geklaag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 oktober 2008 door Kadaver --
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 24 oktober 2008 - 19:54   quote  deeplink  
@moa

Bosz heeft spelers met valse beloftes naar Feyenoord gehaald. ( zie uitspraak Hofland maandag voetbal international tv)
Bosz is inmiddels 3 jaar in dienst, voetbalkenner MOA
Bosz heeft Harry, Lee Tiendali, Dereicke en nog een hele riedel gehaald
Bosz heeft een middenvelder gehaald terwijl we een rechtsback, centrale verdediger, keeper en spits nodig hebben.
Bosz heeft in het verleden Willem een mes in zijn rug gestoken.

En dan nog ff iets anders, jij hoeft mij niets aan mijn "botte' verstand te brengen.
Ik weet zelf wel wat ik zie.
Jij blijkbaar niet, jij ziet het positieve. Nou noem het maar op dan dat positieve.
En over dat steunen van mijn club, ach dat doe ik pas 27 jaar. In uit en thuiswedstrijden. Overal
Maar jij mag mij gerust een mongool noemen hoor, als ik jou voetbal verstand en visie zou hebben was ik allang in die frituurpan in buitenveldert gaan kijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 oktober 2008 door F.L.E --
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 24 oktober 2008 - 20:04   quote  deeplink  
Voor vak Z zitten er ook al 27 jaar lang gastjes in rolstoelen continu te toeteren... Die zullen volgens jouw beredenering dan ook vast heel goed zijn in beleidsadviezen geven...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 oktober 2008 door Kadaver --
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 24 oktober 2008 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 19:42 schreef Kadaver het volgende:
FLE, open jij en je maatjes maar eens een topic met adviezen. Het is lekker makkelijk om je bek open te trekken wanneer het kut gaat. Stel dan eens iets inhoudelijks er tegenover. Ik kan ook makkelijk huilen op internet continu en met z'n allen alles en iedereen afzeiken. Maar wat bereik je ermee? Je steunt Feyenoord toch? Dit gekut rond deze club is toch alles behalve nieuw?!
Hiermee wil ik niet zeggen dat je niet mag balen ofzo. Ik doe dat net zo hard. Ik heb ook mijn vragen hier en daar en ook ik vind Greene een drama, maar waarom zou ik met alle winden mee praten. Het is een allemaal deel van het proces naar verbetering en dat gaat met vallen en opstaan. LANGE TERMIJN mannen. Open je ogen nou zelf nou eens en hou eens op met alleen te kijken naar het korte termijn!
Het team zal zich herpakken en heus niet degraderen. Ook ik ben het verliezen beu en de lage klasseringen de laatste jaren beu, maar wees is een keer een vent ipv een gevulde koek met je geklaag.
Mooi kom met de term lange termijn. Of overgangsjaar is ook zo'n klassieker die het altijd wel goed doet.
Welke lange termijn bedoel je dan. Tot 2016 als het nieuwe stadion klaar is. Of tot het zoontje van mijn buurvrouw 20 is en in het eerste kan voetballen.
Hou toch op man, iedere keer komt er een nieuwe beleidsbepaler die de lange termijn wel eens zal uitstippelen en bewaren.

Ik heb het wel gehad met de zogenaamde lange termijn.
En met spelers die uit 020 komen en niets toevoegen aan Feyenoord.
En aan loze beloftes.
En aan mensen die maar blijven zeiken dat we het positief moeten zien omdat we anders de club niet steunen.
Iedereen krijgt een eerlijke kans, maar geen eeuwige.
En zolang charlatan Bosz met zijn halve (schoon) familie het voor het zeggen heeft zal ik daar tegen ageren , of je dit nu leuk vind of niet.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 24 oktober 2008 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 20:04 schreef Kadaver het volgende:
Voor vak Z zitten er ook al 27 jaar lang gastjes in rolstoelen continu te toeteren... Die zullen volgens jouw beredenering dan ook vast heel goed zijn in beleidsadviezen geven...
Ik geef geen beleidsadviezen, ik geef mijn mening.
En die gasten die zitten te toeteren zullen vast ook een mening hebben.
Maar er is maar een mening de juiste, de jouwe.
Hoe kan ik toch zo dom zijn om niet naar jou te luisteren.
Ik moet alles wat Feyenoord vertelt en de prestaties in een heel ander daglicht zien.
Het is allemaal geweldig. De 15e plaatst is om onze concurenten zand in de ogen te strooien.
We hebben ook stiekum een rijk gevulde bankrekening op de Bahama's.
De nieuwe stoeltjes op vak KK zijn allemaal uitverkocht. Toevallig hadden ze allemaal een seminar, zodat ze tegen Ajax niet konden. En zo'n dure kaart geef je dan toch niet aan een ander.
Ja en Henk Fraser kan er niks van. Stel je voor bovenaan staan met de A1.
De concurentie zou eens kunnen zien hoe goed we zijn.
Ik moet trouwens niet vergeten om nog wat bingo sponsor loten te kopen. En het gouden europeese uitshirt. Nog ff snel parkeerkaarten voor P5 halen. Ach als ik dan toch bezig ben kan ik in de kuip mijn mandsalaris wel ff verwedden op Feyenoord.
Aangezien jij de enige kenner bent kun je me vast wel een advies over de uitslag geven, toch?
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 24 oktober 2008 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 20:06 schreef F.L.E het volgende:

[..]

En aan mensen die maar blijven zeiken dat we het positief moeten zien omdat we anders de club niet steunen.
Kijk eens naar deze topic. Wie zeikt hier nou om wie?

Reageren is niets mis mee. Maar weet wel waar je over praat voordat je continu bij elke verliesbeurt het beleid tot de orde roept.

Even tot de goede orde, ik ben geen Boszvriendje en die lui die jullie zo nu en dan afremmen ook niet. We steunen Feyenoord en we zien in dat het geen zin heeft om continu koppen te laten rollen terwijl de boel in opbouw is.

Maar goed, ik heb me weer laten verleiden om een discussie met jou en Richard aan te gaan, mijn fout, want we komen wat dit onderwerp betreft toch niet op één lijn, ongeacht in hoeveel topics hierover wordt gediscussieerd.

Verder vind ik jouw en Richard natuurlijk prima kerels, we hebben allemaal dezelfde liefde natuurlijk en ik heb geen zin in Noord-Ierse taferelen onder de supporters.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 24 oktober 2008 - 20:33   quote  deeplink  
Er hoeft maar 1 kop te rollen, die van Bosz.
Op die positie zie ik liever een man met ervaring. En niet een die het vak nog moet leren.
Zoiets kan misschien bij Heracles maar niet bij Feyenoord.
Een man als b.v. Kees Ploegsma is veel beter ingevoerd in de makelaarswereld e.d.
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 24 oktober 2008 - 20:39   quote  deeplink  
Daar heb je gelijk in. Ik vond daarentegen dat bv. Chris Woerts, waar Lex Kroon continu op af geeft, een professional is waar Feyenoord niet omheen kon.

F.L.E
 F.L.E - vrijdag 24 oktober 2008 - 21:54   quote  deeplink  
Ach Lex Kroon moet ook z'n stukjes schrijven. In denk dat Chris een beetje moe geworden is van het feit dat zijn binnengehaalde centjes er nog harder uitvlogen als dat ze binnen kwamen.
En na het opzetten van talentenpools , een investeringsfond, en een overbruggingsfonds valt er natuurlijk niet zo heel veel nieuws te verzinnen.
alleen met betere prestaties, lees plaatsing champions leuge, is er nog meer geld te genereren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 oktober 2008 door F.L.E --
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zaterdag 25 oktober 2008 - 08:38   quote  deeplink  
Mooie uitspraak Kadaver dat we allemaal een en de zelfde liefde hebben. dat de een er op dit moment negatiever tegen aan kijkt dan de ander is een feit, maar waarom zou de een dan inderdaad beter zijn dan de ander want we hebben allemaal hetzelfde roodwitte hart.
moa
 moa - zaterdag 25 oktober 2008 - 10:50   quote  deeplink  
@ FLE

Naast een aantal miskopen zijn er ook hele goede aankopen gedaan, Hofland, Cler, Bronckhorst, Makaay, Tomasson, El Ahmadi, Landzaat, Bruins, Janota,
Daarnaast is ook de doorstroom van de eigen jeugd verbeterd, deels te verwijten aan slechte vorm, en te danken aan Verbeek. (Wijnaldum Fer Biseswar)
Daarnaast zijn dit seizoen ook weer Manteiga en Erasmus gehaald, we hebben ze helaas nog niet in de Eredivisie gezien, maar het talent druipt er af..
.... M.A.W. Is het helemaal niet zo slecht wat Feyenoord en Bosz hebben gedaan, in TWEE jaar tijd FLE, dit seizoen is pas 6 wedstrijden oud, en kan je in alle redelijkheid niet mee tellen.
(Gezien er ook 20 miljoen aan schulden is afgelost in deze 2 jaren, is dit misschien wel gewoon het maximaal haalbare.)

Dat het nog nauwelijks resultaat oplevert mag inderdaad verbijsterend genoemt worden, simpelweg omdat je van een ploeg met namen als Bronckhorst, Makaay, Landzaat, en alle andere (ex) internationals gewoon ieder jaar prijzen mag verwachten.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 25 oktober 2008 - 11:31   quote  deeplink  
we kunnen blijven discussieren over aankoopbeleid en al dat soort shit : feit blijft : MET DE HUIDIGE SELECTIE MOETEN WE GEWOON STRIJDEN OM DE PLAATSEN 3 T/M 6 EN DAT DOEN WE NIET EN DAT IS DIEP,DIEP,DIEP TRIEST !!!!!
moa
 moa - zaterdag 25 oktober 2008 - 12:08   quote  deeplink  
@ Jantje,

Dat is inderdaad jammer,
Maar alleen door onze jongens te steunen kunnen we helpen, daarom heten wij supporters, zeiken heeft geen zin.
Pietje
 Pietje - zaterdag 25 oktober 2008 - 16:08   quote  deeplink  
Mag ik als Ajax-fan ook even meepraten? En niet gelijk gaan schelden met oprotten of zo. (O.a. sportdwaas en Jantje 1974 "kennen" mij wel van het Ajax-forum en weten dat ik realist ben). Geloof mij, het gaat goed komen met Feyenoord. Vergeet niet hoeveel geblesseerde (basis)spelers zij op dit moment hebben. Verbeek heeft nog niet één keer in zijn meest ideale formatie kunnen spelen. Maar met namen als o.a. Hofland, Mols, Makaay, Tomasson, De Guzman, Landzaat, Timmer moet Feyenoord wel degelijk om de titel kunnen meedoen. Geloof me, dat gaat ook wel gebeuren, zeker ook door de vele (jonge) talenten, die nu te veel moeten gaan dragen. Feyenoord is en blijft een mooie club met een ongelooflijke historie. Heb vertrouwen (en een beetje) geduld, er zijn immers pas vijf competitiewedstrijden gespeeld. Clubs in nood (Ajax en Feyenoord) hebben nu alleen maar baat bij echte supporters, supporters die achter hun club blijven staan en niet gaan dreigen (Gerard Cox) of hun spelers gaan afkraken. Kijk ook eens naar AZ, vorig jaar bijna een degradatie-kandidaat en nu weer bijna bovenin met mooi voetbal. Barcelona, een paar jaar geleden met een beginnende Rijkaart stond zowat onderaan, maar toen er eenmaal gewonnen werd, bleven ze winnen. En, nogmaals, niet gaan schelden tegen mij, ik bedoel het echt goed. Een welgemeend succes!
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 25 oktober 2008 - 16:43   quote  deeplink  
Ik dacht altijd dat je voor Feyenoord was...

Om even op je reactie te reageren:
Ik geloof/denk dat je gelijk hebt
Pietje
 Pietje - zaterdag 25 oktober 2008 - 16:49   quote  deeplink  
@Phyxsius. Nee, dat is Pietje 1 (ik lees wel eens met jullie en PSV mee, vandaar dat ik dat weet). Overigens, bij mijn opsomming van spelers vergat ik van Bronckhorst, ook bepaald geen kleine jongen... Nogmaals, heb een beetje begrip en geduld: het komt echt goed!
johnnybravo
 johnnybravo - zaterdag 25 oktober 2008 - 17:48   quote  deeplink  
Mensen ik ben er niet voor om iedereen maar af te zeiken maar ik denk dat we bosz nu wel een keer mogen afrekenen in zijn derde jaar als td.We staan 15de en hij kan bijteken perfecte timing.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 25 oktober 2008 - 23:03   quote  deeplink  
schandalig inderdaad,
Spelers als De Cler, Makaay, Bronkhorst etc
En ook nog eens de schuld halveren
Hoe durft die hufter?

Feyenoord heeft iemand nodig die prutsers haal en de schuld vergroot, maar zo iemand vind je helaas nergens...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 oktober 2008 door Phyxsius --
Danny.K
 Danny.K - zondag 26 oktober 2008 - 00:34   quote  deeplink  
Physius nou moet je niet gaan doen alsof Bosz het zo goed doet hij heeft ook fouten gemaakt en daar mogen suporters best kritiek op hebben, als Bosz de schuld van Feyenoord gehalfeert heeft en 2 jaar 2e geworden is en daardoor weet te plaatsen in de C.L geef ik je gelijk, maar dat is totaal niet aan de orde.
Ik blijf van mening dat Bosz niet de juiste persoon is op de plek waar hij nu zit, ik vervloek hem niet, ik vind hem gewoon niet de juiste persoon bij Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door Thomas --
Johnny_Sonic
 Johnny_Sonic - zondag 26 oktober 2008 - 10:21   quote  deeplink  
In de Metro van 23 oktober jl. stond een paginagroot artikel waarin Onno Jacobs heel transparant is over de situatie bij Feyenoord. Hij gaf daarbij aan dat drie jaar (!) geleden werd begonnen met een sportief failliet, 60 (!) contractspelers en een een schuld van 35 miljoen (!!!). Het management wat aantrad na de GKL, Gullit, Wotte cs. heeft eerst moeten zorgen dat er een saneringsregeling op gang kwam. Daardoor blijven we in leven! Vervolgens zijn ze gaan breken, slopen en vervolgens bouwen. Dat je als management uitglijders maakt in personele sfeer, bijvoorbeeld het aantrekken van de trouweloze Van Marwijk, enkele overschatte doch dure spelers als Chun-Soo Lee en te blessuregevoelige toppers zoals naar ik vrees Tomasson kan gebeuren. Maar zij moesten het ook maar doen met onze rondrellende 'kameraden' in Nancy die ons anderhalf jaren Europees voetbal (en flink wat goodwill, ervaring en inkomsten) hebben verkloot. Vergeet niet wat ze ook wel hebben bereikt:
* Halvering van de schuld naar 17.5 miljoen
* Het toch nog genereren van (wat) geld voor aankopen
* Aantrekken van in principe goede of in ieder geval op dat moment beloftevolle spelers zoals oa. Makaay, El Ahmadi, van Bronkhorst, de Cler, Bruins, Landzaat, Slory en Hofland
* Aanzet tot de bouw van een nieuw stadion
* Aanzet tot de professionalisering van de organisatie
* Doorbraak van jeugdspelers als De Guzman, Fer, Wijnaldum en Biseswar

We zullen moeten beseffen dat met name Wotte en Gullit (en indirect dus ook de GKL) een barre woestenij hebben achtergelaten. De huidige ploeg doet zijn best om de zaak op te bouwen, Bosz dus ook! We zullen op onze tanden moeten bijten, de club en alle goedwillende spelers daarvan moeten steunen (ook de jongens die wellicht niet goed genoeg zijn, maar daar ook niks aan kunnen doen) en dan ben ik er vast van overtuigd dat het weer goed komt.

En om maar heel ronkend af te sluiten: We zijn als Feyenoord dan wel de grootste, maar daardoor ook omringd door vele vijanden, mensen die ons graag op ons bek zien gaan. Mensen die genieten als ze zien dat het trouwe Legioen de eigen club opvreet en daardoor kapotmaakt. Die mensen genieten van 'Nancy', genieten als ze deze fora lezen waarop de eigen aanhang De Club kapot scheldt, genieten als supporters weliswaar matige, maar toch ook doorploeterende basisspelers beledigen.

Laten we voor De Club gaan staan. Balen mag, janken zelfs ook, maar we moeten onze club wel blijven steunen. Want als wij het niet meer doen, dan is Feyenoord aan de wolven overgeleverd!

En ook al krijgen we vanmiddag met 0-weetikweel op de kloten, dan doe ik morgenvroeg demonstratief mijn Feyenoordshawl om en ga ik naar mijn werk. Ik onderga glimlachend maar inwendig grommend alle beledigingen van honende forensen en grappenmakende collega's. Maar ik blijf wel De Club steunen, in mijn geval tussen de vijand die hier heel massaal voor een niet nader te noemen FC is. Met mijn shawl, mijn shirt, mijn bezoek aan HHC-uit, mijn (erfenis van mijn oma) SC Feijenoord-Europacup seizoen 1963-Bierglas pontificaal voor het huiskamerraam, mijn analyses in de pauzes op mijn werk en mijn (helaas) spaarzame en dan altijd weer breeduit belichte bezoekjes aan De Kuip. Grotver ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2008 door Johnny_Sonic --
hotjumper
 hotjumper - zondag 26 oktober 2008 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 19:03 schreef moa het volgende:
Ik vind alleen Feyenoord belangrijk en zie dat het karakter van mijn club om zeep wordt gebracht door die non-valeur van een bosz en zijn makkers. Voor mij is een voetbalclub meer dan een gewonnen wedstrijd, een bekertje hier en daar of een kampioenschap. Daar heb ik geen verstand van voetbal voor nodig.
Maarja jullie zullen ook wel hebben staan juichen toen de boszkabouter co adriaanse wilde halen als trainer (nog een puntje)
en toen niet hebben begrepen waarom veel mensen daar tegen waren...
Pietje
 Pietje - zondag 26 oktober 2008 - 13:44   quote  deeplink  
Wil/ kan iemand mij uileggen wie of wat GKL is?
Overigens goed stuk van Johnny_Sonic !
moa
 moa - zondag 26 oktober 2008 - 14:06   quote  deeplink  
@Pietje: GKL is de Grote Kale Leider (Jorien vd Herik)

@hotjumper,

Natuurlijk snap ik wel dat zo'n kwal van een Adriaanse niet pin het feyenoord plaatje past, en ikzelf kneep em ook wel even, toen ik dat nieuws hoorde, aan de andere kant, was het waarschijnlijk beter geweest voor de resultaten dan Gullit Koemand en vMarwijk.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 26 oktober 2008 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 14:06 schreef moa het volgende:
@Pietje: GKL is de Grote Kale Leider (Jorien vd Herik)
Ik dacht altijd dat GKL stond voor Grote Kale Leugenaar
Pietje
 Pietje - zondag 26 oktober 2008 - 14:16   quote  deeplink  
@Moa en Phyxsius. Bedankt. Dat is wel lachen. Leuk gevonden. Hij is (of was) toch een zakenman? Al die zakenlui denken alleen maar aan (hun) geld en status. De rest is in hun ogen alleen maar bijzaak. Voor ons supporters /fans is het precies omgekeerd.
Johnny_Sonic
 Johnny_Sonic - zondag 26 oktober 2008 - 18:43   quote  deeplink  
2-2! Goed, zeker in deze omstandigheden. Onze mannen kunnen het dus nog. Deze lui gaven hunnie met 5-2 op hun kloten, dat zijn geen suikerklontjes. Het begin is er! Ze hebben ons niet in de onpeilbare leegte kunnen kiepen. Nu door naar Sparta en een keertje drie punten. Prima ook dat Janota en Tiendalli er eens inkwamen.
hotjumper
 hotjumper - zondag 26 oktober 2008 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 18:43 schreef Johnny_Sonic het volgende:
2-2! Goed, zeker in deze omstandigheden. Onze mannen kunnen het dus nog. Deze lui gaven hunnie met 5-2 op hun kloten, dat zijn geen suikerklontjes. Het begin is er! Ze hebben ons niet in de onpeilbare leegte kunnen kiepen. Nu door naar Sparta en een keertje drie punten. Prima ook dat Janota en Tiendalli er eens inkwamen.
wat een dom gelul 2-2 thuis tegen heerenveen is gewoon kut.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 26 oktober 2008 - 22:25   quote  deeplink  
Ik vind niet dat een gelijkspel in de KUIP tegen Heerenveen een top prestatie is
Maar het is wel Heerenveen, daar kan elke Nederlandse ploeg punten tegen laten liggen
Of ze nou thuis of uit spelen
Danny.K
 Danny.K - zondag 26 oktober 2008 - 22:30   quote  deeplink  
Toch goed dat ze de 0-2 achterstand hebben omgebogen met een gelijkspel, alleen jammer dat ze weer slecht begonnen anders win je gewoon in de kuip.
Nop
 Nop - maandag 27 oktober 2008 - 07:57   quote  deeplink  
gezien het wedstrijd verloop is 2-2 het maximale geweest als je dat haalt is dat goed.de 1e helft maar een kans gecreerd, heel weinig dreiging weinig spelers aanspeelbaar, bahia en greena teveel bal bezit! onzekerheid? angst? teamgevoel weg? er is genoeg te doen,woendag is een 1-1 2-2 zeker niet genoeg! :(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 oktober 2008 door Nop --
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 27 oktober 2008 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 22:14 schreef hotjumper het volgende:

[..]

wat een dom gelul 2-2 thuis tegen heerenveen is gewoon kut.
slaat nergens op hotjumper , jer moet wel naar wedstrijdverloop en situatie waarin we verkeren kijken!
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 oktober 2008 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 - 09:55 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

slaat nergens op hotjumper , jer moet wel naar wedstrijdverloop en situatie waarin we verkeren kijken!
daarom vond ik het ook zo kut, ik heb naar het wedstrijd verloop gekeken. pas toen we van de cler en greene verlost waren begon het te lopen
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 27 oktober 2008 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 - 11:02 schreef hotjumper het volgende:

[..]

daarom vond ik het ook zo kut, ik heb naar het wedstrijd verloop gekeken. pas toen we van de cler en greene verlost waren begon het te lopen
daarom mogen we achteraf toch juist blij zijn met een puntje of niet?????
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 oktober 2008 - 12:02   quote  deeplink  
nee ze hadden die wedstrijd meteen anders moeten beginnen, als het dan niet lukt heb ik er vrede mee.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 27 oktober 2008 - 14:42   quote  deeplink  
Das een koe in de kont kijken
Sjerrie
 Sjerrie - maandag 27 oktober 2008 - 16:14   quote  deeplink  
Timmer
Lucius Bahia Hofland Gio
El Ahmadi Landzaat
Slory de guzman Biseswar
makaay
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 27 oktober 2008 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 - 16:14 schreef Sjerrie het volgende:
Timmer
Lucius Bahia Hofland Gio
El Ahmadi Landzaat
Slory de guzman Biseswar
makaay
Landzaat vervangen door Fer
Slory vervangen door Wijnaldum
De Guzman vervangen door Tomasson

De Guzman zal dit kalenderjaar geen minuten meer maken bij Feyenoord
En ik denk eigenlijk dat hij dat helemaal niet meer gaat doen
In de winterstop gaat hij gewoon weg, achteraf vind ik eigenlijk dat ze hem afgelopen zomer aan city hadden moeten geven voor de miljoenen die ze boden (hoeveel het er precies waren weet eigenlijk niemand)
Maar das een koe in de kont kijken, ommezelfmaar even te herhalen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: het komt nog steeds zeker allemaal goed?????

0.0067849