BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: het komt nog steeds zeker allemaal goed?????

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 oktober 2008 - 21:01   quote  deeplink  
je zit in je runderanale fase? ;-)
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 27 oktober 2008 - 23:19   quote  deeplink  
jup
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 28 oktober 2008 - 09:55   quote  deeplink  
zal niet meer meevallen om meer dan 5 milj. voor Guzman te vangen.............
een geblesseerde , uitvorm zijnde speler van een club die slecht draait , daar wordt geen 10 milj, meer voor gegeven helaas...................................................
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 28 oktober 2008 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 - 14:42 schreef Phyxsius het volgende:
Das een koe in de kont kijken
Nee hoor Greene en de Cler zijn al weken kut.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 28 oktober 2008 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 - 16:49 schreef Pietje het volgende:
@Phyxsius. Nee, dat is Pietje 1 (ik lees wel eens met jullie en PSV mee, vandaar dat ik dat weet). Overigens, bij mijn opsomming van spelers vergat ik van Bronckhorst, ook bepaald geen kleine jongen... Nogmaals, heb een beetje begrip en geduld: het komt echt goed!
Aha dus jij hebt mijn gewilde naam!! ;-) Ja Phyxsius, ik ben weldegelijk Feyenoord supporter. Op andere sites op het internet heb ik wel de naam Pietje, maar hier was dus mij iemand voor. Het doet me wel goed om te zien dat er een Ajaks supporter zich (naar het lijkt) oprecht interesseert in het wel en wee van Feyenoord.

BTW: hulde voor Johnny_Sonic!!! Jij raakt de essentie volkomen!!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 28 oktober 2008 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 - 16:14 schreef Sjerrie het volgende:
Timmer
Lucius Bahia Hofland Gio
El Ahmadi Landzaat
Slory de guzman Biseswar
makaay
neem jij nog een Sjerrie!?!?!!!
de helft van dit elftal is geblesseerd
Danny.K
 Danny.K - dinsdag 28 oktober 2008 - 17:22   quote  deeplink  
Zo denk ik er ook over in het begin was ik blij dat de Gus bleef maar na die rode kaart en daarna die blesure was het inderdaad beter dat hij afgelopen zomer verkocht was maar ja das inderdaad een koe in de kont kijken.
Nu maar hopen dat er nog steeds een club geintreseert is in de Guzman om hem in de winterstop te verkopen. Hij heeft nog wel een jaar langer te gaan bij Feyenoord maar 10 miljoen zullen we er niet meer voor krijgen ben ik bang, of hij moet na de winterstop de sterren van de hemel spelen.
sevillana
 sevillana - dinsdag 28 oktober 2008 - 19:21   quote  deeplink  
Nu (zeer) waarschijnlijk Tomasson weer een tijdje aan de kant. Vind het toch niet zo'n slecht idee om Henke te vragen om terug tekomen naar Rotterdam.
Pietje
 Pietje - dinsdag 28 oktober 2008 - 20:09   quote  deeplink  
@Pietje1. Hallo "naamgenoot". Ik ben inderdaad een Ajax-supporter, maar één die een gloeiende hekel heeft aan mensen, ongeacht van welke club zij supporter zijn, die door te rellen hun dierbare club in diskrediet brengen (en daarmee ook in de portmonnee treffen). Afspreken in Beverwijk, "Nancy", het staafincident bij Ajax, weet je nog? Voor een echte voetbalsupporter is dat niet normaal. Naast Ajax, vind ik Feyenoord, ja je leest het goed, een prachtige club met een rijke historie! Ik vind het dan ook diep triest dat Feyenoord zo laag op de ranglijst staat. Op zich wel te verklaren op dit moment met zoveel geblesseerde spelers en daarnaast domme pech tegen Willem II toen de bal er maar niet in wilde. Geloof mij: zij gaan gewoon dit jaar meedoen om het kampioenschap, want ook Ajax en PSV draaien slecht. Overigens juich ik voor elke Nederlandse club (als er tenminste iets te juichen valt...) in de Europese toernooien. Bij mij - en gelukkig in mijn gehele vrienden- en kennissenkring - geen joden/neuzen of kakkerlakken en geen 010 of 020 gedoe! Haat leidt tot niets, behalve ellende. Ik realiseer mij dat ik ongetwijfeld een stuk ouder ben dan de gemiddelde bezoeker van deze forums, misschien dat dit mij wat milder maakt. Die wijsheid gun ik iedereen toe. Feyenoord en Ajax, twee mooie clubs die allebei ongelooflijk bekend (en populair, ondanks de rellen van enkele hufters) zijn in het buitenland. (ik kom voor mijn werk met grote regelmaat in het buitenland). Succes met Feyenoord, dat meen ik oprecht. Ik herhaal het nog maar eens: het gaat zonder enige twijfel goedkomen met je club, zeker als ze morgen van Sparta gaan winnen. Je zag het al tegen Heerenveen, afgelopen zondag: weer achter komen met 2-0, maar toch, op karakter, op gelijke hoogte komen. Echt goed. PS ik lijk wel een dominee, maar het tegendeel is waar.
F.L.E
 F.L.E - woensdag 29 oktober 2008 - 22:34   quote  deeplink  
5 punten 8 wedstrijden....
Maar het komt allemaal nog goed hoor. We gaan gewoon door op de ingeslagen weg. We hebben ook zo veel pech en blessures.
Nee aan verbeek ligt het niet, en aan Bosz niet en aan......ligt het niet.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 29 oktober 2008 - 22:38   quote  deeplink  
nu wacht ik alleen nog op het bericht dat Feyenoord haar laatste restje geld op een ijslandse spaarrekening had staan.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 30 oktober 2008 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 - 22:34 schreef F.L.E het volgende:
5 punten 8 wedstrijden....
Maar het komt allemaal nog goed hoor. We gaan gewoon door op de ingeslagen weg. We hebben ook zo veel pech en blessures.
Nee aan verbeek ligt het niet, en aan Bosz niet en aan......ligt het niet.
Wat doet Verbeek verkeerd dan?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 oktober 2008 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 - 19:30 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Wat doet Verbeek verkeerd dan?
Greene en De Cler steeds blijven opstellen, dat is het enige dat ik niet begrijp van Verbeek. (en dat is niet alleen omdat ze kut spelen maar ook om die 2 in bescherming te nemen)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 oktober 2008 door hotjumper --
Danny.K
 Danny.K - donderdag 30 oktober 2008 - 22:31   quote  deeplink  
Dat snap ik nou ook niet, wat ziet hij toch in die 2 oke de Cler is gewoon uit vorm
maar green is nooit in vorm geweest en is gewoon te licht voor Feyenoord, voor de rest vind ik Verbeek een goede trainer.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 oktober 2008 - 22:34   quote  deeplink  
1e seizoen was greene goed
Danny.K
 Danny.K - donderdag 30 oktober 2008 - 22:39   quote  deeplink  
vond ik hem ook te licht sorry maar Feyenoord is 1 maatje te groot voor hem.
Danny.K
 Danny.K - donderdag 30 oktober 2008 - 22:44   quote  deeplink  
En daarbij hij trok het bij Ajax ook niet maar door ons prima beleid van toen en nu vonden en vinden ze hem wel oke voor Feyenoord en dat heb ik nooit begrepen maar dat is mijn mening.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 31 oktober 2008 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 - 22:44 schreef Danny.K het volgende:
... hij trok het bij Ajax ook niet ...
Wat dan wel weer voor hem spreekt...
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 31 oktober 2008 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 - 22:27 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Greene en De Cler steeds blijven opstellen, dat is het enige dat ik niet begrijp van Verbeek. (en dat is niet alleen omdat ze kut spelen maar ook om die 2 in bescherming te nemen)
Had ik even niet aan gedacht...
Want die mening deel ik ook ja
Greene en de Cler mogen we uit
De Cler tot zijn vorm terug is kan hij invallen en bijde beloften spelen
Greene mag in de winterstop weg
Met Tiendalli en Lucius heb je 2 alternatieven die ik beter vind
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 02 november 2008 - 08:04   quote  deeplink  
Helemaal gelijk phyxsius!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: het komt nog steeds zeker allemaal goed?????

0.0142109