|
|
Ronald W
|
|
|
Laten wij als supporters nu eens de handen ineen slaan.
laten 170.000 supporters 100 euro overmaken zodat we tijdens de winterstop aankopen kunnen doen. Wij als leden hebben dan een beslissings recht in de club.
Er moeten nu mensen op gaan staan anders gaat mijn cluppie naar de Mallemoer.
Kom op supporters bedenk iets en laat zondag van ons horen in de Kuip
Ik weet het niet meer kom met goede suggesties |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
Ik wil wel meedoen maar denk dat veel mensen er anders over denken. En 170.000 mensen mobiliseren wordt lastig. |
|
|
|
|
een kenner
|
|
|
Vraag aan feyenoord of zij een bankrekening nummer beschikbaar willen stellen. Dan dient er uit naam van feyenoord een mailing rond gestuurd te worden naar in ieder geval alle leden >= 40.000 * 100 euro is toch 4 miljoen. Het zou het beste ondergebracht kunnen worden bij een stichting met vrijwilligers zodat er niemand op de loonlijst staat en er geen salarissen betaald hoeven te worden.
ik maak wel 100 euro over .. geen probleem , maar het moet wel professioneel gebeuren.
feyenoord is leven |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
zoiets is toch al eens geprobeerd... de FSV wilde meedoen in de talentpool met alle supporters... ik geloof dat ze neit verder kwamen dan 50.000 euro... Daar aan zie je hoeveel "echte" supporters er een Feyenoord hart hebben.... Verdomd weinig. Ik vind het wel een goed idee, maar ga mee met een kenner, het moet wel professioneel gebeuren. We moeten een notaris die een warm hart heeft voor Feyenoord het laten beheren en daarbij een oproep doen aan alle supporters via de media. we hebben al 40 euro gestort door lid te wordne van het legioen, maar dan krijg je weer een magazine... Dat kost toch ook geld? Hou dat magazine lekker en stop dat geld in de selectie!! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
o ja. iedereen die meedoet, dus ook de notaris: op vrijwillige basis!! Professionele hulp kan rekenen op een eervolle vermelding in de media ;-) |
|
|
|
|
Happel
|
|
|
Het spijt me, maar ik betaal al genoeg om elke week naar Feijenoord te kunnen. Eind november naar Spanje, passepartout voor tegen Lech en CSKA, het reizen, de consumpties. Man, ben al duizenden euro's per jaar kwijt.
Zin heeft het toch niet, je kan het geld net zo goed in een bodemloze put gooien. |
|
|
|
|
feyenoordboyie
|
|
|
Ik ben het helemaal eens met kenner en pietje. Mits op professionele en vrijwillige basis kan Feyenoord op een leuk bedrag van mij rekenen. Op dit moment stap ik nergens in, want het geld wordt toch opgestreken door managers en directieleden zonder rood-wit hart.
Laat Feyenoord maar eens komen met een goede actie als bovenstaand! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 - 16:01 schreef Happel het volgende:Het spijt me, maar ik betaal al genoeg om elke week naar Feijenoord te kunnen. Eind november naar Spanje, passepartout voor tegen Lech en CSKA, het reizen, de consumpties. Man, ben al duizenden euro's per jaar kwijt. Zin heeft het toch niet, je kan het geld net zo goed in een bodemloze put gooien. Tenzij we het goed aapakken en het bij een notaris laten staan. We geven het geld dan alleen onder de strikte voorwaarde dat het hele bedrag gebruikt wordt voor de aankoop van spelers (evt incl hun salaris) en verder niets. |
|
|
|
|
heidi
|
|
|
|
|
|
heidi
|
|
|
de collectieve onderstroom v.h. Feyenoordbewustzijn moet nu opstaan..... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
joh, ze zijn nog aan het nadenken hoe ze die miljoenen die "het legioen" gaat opleveren gaan uitgeven... |
|
|
|
|
GiGiWijnaldum
|
|
|
quote: Hoe bedoel je dit? Heb je bronnen? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Heidi is niet van de serieuze zeg maar. Moet je ook vooral niet serieus op in gaan... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
jongens ffffff serieus : je gaat toch niet verwachten dat 170.000 fans € 100 overmaken??? het lukt nog niet eens om 40.000 seizkrt te verkopen dus dit lukt zeker niet en zou ook belachelijk zijn zeg! |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
|
|
|
M
|
|
|
Dit hadden ze twee jaar geleden al moeten doen bij het afetten van de GKL.
Als supporter kun je lid worden van de vereniging Feyenoord. Per € 10 krijg je 1 stem. Dus bij € 200 krijg je 20 stemmen, bij 1.000.000 krijg je 100.000 stemmen enzovoort. En dit dus elk jaar. Ik kan me voorstellen dat de miljonairs met een feyenoordhart tegen elkaar zullen opbieden om nu eindelijk eens invloed te krijgen zonder dat het clubje baantjeszieken (Woerts is gelukkig opgetyft) gekke dingen gaat doen met ons geld.
Daarbij gaan de leden ALLE beleidszaken bepalen.
Bijvoorbeeld welke voorzitter voor de komende 5 jaar wordt aangesteld. Wel of geen contract voor de zittende technisch directeur (wat mij betreft voor de huidige niet). Welk plan voor een nieuw stadion er komt, en waar. En wat er verder niet noodzakelijkerwijs door het dagelijks bestuur hoeft te worden beslist.
Wel een aantal zekerheden inbouwen dat niet een rijke rus 2x meer stemmen koopt dan de overige supporters, sponsoren, etc. Bijvoorbeeld met een gouden aandeel dat altijd veto heeft, bijvoorbeeld in handen van de supportesvereniging waar de meesten van ons ook al lid zijn.
Verschil met de supportersvereniging is dus dat we daar geen echte zeggenschap hebben en dat met meer geld geen extra invloed te kopen valt.
Supporters met maar een paar stemmen kunnen zich verenigen zodat die samen veel invloed hebben. Misschien moet je per seizoenskaart ook bijvoorbeeld 10 stemmen krijgen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Denk dat "het legioen" ook een stille dood aan het sterven is, zal me verbazen als de opbrengst opweegt tegen de kosten (magazine e.d.). Het is namelijk oorverdovend stil uit die hoek. Zo zijn de definitieve ledenpassen nog steeds niet verschenen en dan heb ik het nog niet eens over de regeling van het inspraak verhaal. Ik hoef dat magazine niet (heb je in 10 minuten uit omdat dat er niet veel vermeldenswaardigs instaat) ik hoef de 10% korting niet, al helemaal niet omdat ze die bij de FSV hebben weggehaald. (heb er nooit gebruik van gemaakt) |
|
|
|
|
peterus
|
|
|
Ga voor 100 euro mee wie regelt het? (geen woorden maar... wat was het ook alweer?) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zolang bosz er zit krijgen ze, buiten het geld dat ik al aan de club besteed, geen rooie cent meer. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
nou op die paar centen van ons zitten ze niet te wachten hoor! en als ik jou was hotj. zou ik ook niet meer gaan , als iedereen thuisblijft gaat Bosz vanzelf weg! Ik ga gewoon , want Bosz of een ander ik geloof niet dat dat nou zoveel uithaald , een paar jaar geleden lagen de mensen op hun knieen voor Wim Jansen en die zou er nu ook ineens geen verstand meer van hebben?????? nee we zijn gewoon een langzaam herstellende patient die tijd en positieve resultaten nodig heeft , je zag t zondag in de 80 e minuut bijna overleden en in de 92e minuut stond iedereen weer te dansen , zo dicht ligt t bij elkaar! |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
ik vind het een goede gedachte, van mij zouden ze zo 100 euro krijgen alleen dit werkt alleen als velen het mij (ons) doen....400.000 euro (dus 4000 kameraden) zet geen zoden aan de dijk. Derhalve dient de supportersvereniging een club van 100 op te richten die ieder jaar 100 euro lappen en hiervoor krijg je je naam vermeld op een site of zoiets. Als het potje dan gevuld is kan Feyenoord aankloppen bij de supp.vereniging die dan het geld beschikbaar stelt voor een aankoop die met naam en toenaam genoemd moet worden waarna het geld beschikbaar komt. Dus geen geld voor Charisteas om maar wat te noemen maar wel voor bv. een gescoute speler uit Scandinavië. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 - 17:06 schreef jantje 1974 het volgende:nou op die paar centen van ons zitten ze niet te wachten hoor! en als ik jou was hotj. zou ik ook niet meer gaan , als iedereen thuisblijft gaat Bosz vanzelf weg! Ik ga gewoon , want Bosz of een ander ik geloof niet dat dat nou zoveel uithaald , een paar jaar geleden lagen de mensen op hun knieen voor Wim Jansen en die zou er nu ook ineens geen verstand meer van hebben?????? nee we zijn gewoon een langzaam herstellende patient die tijd en positieve resultaten nodig heeft , je zag t zondag in de 80 e minuut bijna overleden en in de 92e minuut stond iedereen weer te dansen , zo dicht ligt t bij elkaar! En een andere technisch manager/ directeur |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 - 17:06 schreef jantje 1974 het volgende:nou op die paar centen van ons zitten ze niet te wachten hoor! en als ik jou was hotj. zou ik ook niet meer gaan , als iedereen thuisblijft gaat Bosz vanzelf weg! Ik ga gewoon , want Bosz of een ander ik geloof niet dat dat nou zoveel uithaald , een paar jaar geleden lagen de mensen op hun knieen voor Wim Jansen en die zou er nu ook ineens geen verstand meer van hebben?????? nee we zijn gewoon een langzaam herstellende patient die tijd en positieve resultaten nodig heeft , je zag t zondag in de 80 e minuut bijna overleden en in de 92e minuut stond iedereen weer te dansen , zo dicht ligt t bij elkaar! Denk het niet, ze zijn namelijk gek op KK supporters
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 oktober 2008 door hotjumper -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ik wil best 100 doneren, maar ik denk dat vele het niet kunnen missen of vertrouwen hebben dat dit bestuur het goed investeerd... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 27 oktober 2008 - 17:09 schreef jantje 1974 het volgende:jongens ffffff serieus : je gaat toch niet verwachten dat 170.000 fans € 100 overmaken??? het lukt nog niet eens om 40.000 seizkrt te verkopen dus dit lukt zeker niet en zou ook belachelijk zijn zeg! 40.000 seizoenskaarten kan ook niet, omdat ze kaarten over moeten houden voor vrije verkoop, sponsors en uitpubliek |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
maar de seiz.kaarten zijn nooit uitverkocht! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
37.000 of zo iets toch dit seizoen? |
|
|
|
|
ilovemo6
|
|
|
actie voeren de maat is vol |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
frfan
|
|
|
goed idee alleen weet niet of veel mensen het doen |
|
|
|
|
ultrAslan
|
|
|
Ik ben geen echte feyenoord fan maar aangezien ik in r'dam woon heb ik wel een paar ideetjes want , het is echt kut om te zien dat feyenoord 16e staat .. zo'n grote club we willen onze stad zijn eer hoog houden !
Ik ga nooit naar wedstrijden maar als jullie allemaal luider zingen , allemaal tegelijk dan kunnen de spelers ook meer gemotiveerd raken.
Met geweld los je nix in deze tijden vind ik gewoon achter je club staan
En Ronald W het is wel een mooi idee 100 euro maar niet iedereen doet er aan mee denk ik ;)
Misschien dat het helpt om wat nieuwe liedjes te zingen?
zoals
http://www.youtube.com/watch?v=8jjk83M9O4M http://www.youtube.com/watch?v=AOUjOx-lL0A
Gewoon de tekst een beetje verandere hoppa niewe liedje :P |
|
|
|
|
Patricknork
|
|
|
zoiets is toch al eens geprobeerd... de FSV wilde meedoen in de talentpool met alle supporters... ik geloof dat ze neit verder kwamen dan 50.000 euro... Daar aan zie je hoeveel "echte" supporters er een Feyenoord hart hebben.... Verdomd weinig.
@ pietje
dus jij wil zeggen als je geen 100 euro overmaakt, ben je geen echte supporter! man, heb seizoenskaart, ik ga verdomme iedere wedstrijd, naar zweden, en ook weer naar spanje, koop alle tyfus zooi omtrent shirts broekjes kleding sjawls etc en jij zeg ff dat als je niet meedoet met een storting van de fsv, ben je geen ECHTE feyenoorder! pleur toch heel gauw op zeg! ben ook overal lid van, en van de fsv, en dat trots gebeuren, dus vind dat ik al genoeg in Feyenoord steek! ook de tijd, en de cosumpties, man, ga weg met je opmerking ECHTE supporters hoor.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
mensen die over echte of nep supporters zeiken zijn losers.... |
|
|
|
|
Feyenoorder 4 life
|
|
|
Ik vind het een goed plan, wij als supporters moeten ze ondersteunen. Natuurlijk staat iedereen het team aan te moedigen in de kuip maar dat werkt tot een bepaalde manier. Als iedereen 100 zou geven dan kunnen ze financieel meer bereiken. Natuurlijk kun je niet in ieder z'n portomonnee kijken dus zelfs als mensen €50 over hebben waarom niet? Geld is geld en dat kunnen ze goed gebruiken. Maar dan zouden ze dat moeten regelen in de kuip! Gewoon tafels met beveiliging op het veld zodat iedereen de €100 kan komen brengen ofzo.
En om het nog leuk te maken de spelers erbij enzo weet ik veel:P Ze moeten er wat van maken! |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Zolang er een stelletje incompetente ezels het bij Feyenoord voor het zeggen heeft krijgen ze van mij niks meer. Leggen de suporters geld bij elkaar zul je zien dat vrind Bosz komt aankakken met een afdankertje uit 020, Frommendahl of zo. Of een Chinese verassing , een tweede Lee |
|
|
|