BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Greene of Tiendalli op de rechtsback positie?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
fey21
 fey21 - zondag 26 oktober 2008 - 18:42   quote  deeplink  
Wie moet er woensdag op de rechtsback positie opgesteld worden, als je kijkt naar het duel van vandaag, waarin Greene vervangen werd door Tiendalli?

zelf vond ik Tiendalli geen slechte wedstrijd spelen, dus mag hij het nog wel ff proberen tegen sparta

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2008 door fey21 --
Johnny_Sonic
 Johnny_Sonic - zondag 26 oktober 2008 - 18:54   quote  deeplink  
Tiendalli als rechtsback. En Gio als linksback. Laat El Ahmadi maar als vrije man opkomen van achteruit. Hofland als laatste man.

Makaay en Janota in de spits.

En is Buijs weer fit? Zet die rouwdouwer maar rechtshalf. Biseswar op links en laat die jonkies Fer en Wijnaldum het centrale middenveld maar doen.

En Timmer maar gewoon in het doel. Die doet echt wel z'n best
Dolf
 Dolf - zondag 26 oktober 2008 - 18:56   quote  deeplink  
Eindelijk verstandig zijn en Tiendalli een kans geven, slechter kan niet en heb hem een paar maal gezien is in ieder geval beter als Greene
fr9
 fr9 - zondag 26 oktober 2008 - 19:08   quote  deeplink  
Tiendalli speelde redelijk en beter dan die prutser greene dusja makkie TIENDALLI dus
fey21
 fey21 - zondag 26 oktober 2008 - 19:13   quote  deeplink  
ik vind greene ook geen rechtsback
maar meer een centrale verdediger
schiedam
 schiedam - zondag 26 oktober 2008 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 19:13 schreef fey21 het volgende:
ik vind greene ook geen rechtsback
maar meer een centrale verdediger
greene moet gewoon naast de bank verder niet
Maximus
 Maximus - zondag 26 oktober 2008 - 19:36   quote  deeplink  
Greene een centrale verdediger? Alsjeblieft niet! Eeerste tegengoal zijn fout! hij dekt totaal niet op de man, maar in een zone... Altijd te laat!Tiendalli komt er wel, hij moet vertrouwen opdoen... Het kan bijna niet slechter, als t op dit moment gaat, dus als t strax, en daar ben ik van overtuigd, gaat lopen kan hij meegroeien in de stijgende lijn! Andre en Tim zelfde verhaal... Seizoen is nog lang!
limbo
 limbo - zondag 26 oktober 2008 - 20:04   quote  deeplink  
Iedere keer als een bal richting Green gaat slaat mijn hart over. Liever Tiendalli.
fey21
 fey21 - zondag 26 oktober 2008 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 19:36 schreef Maximus het volgende:
Greene een centrale verdediger? Alsjeblieft niet! Eeerste tegengoal zijn fout! hij dekt totaal niet op de man, maar in een zone... Altijd te laat!Tiendalli komt er wel, hij moet vertrouwen opdoen... Het kan bijna niet slechter, als t op dit moment gaat, dus als t strax, en daar ben ik van overtuigd, gaat lopen kan hij meegroeien in de stijgende lijn! Andre en Tim zelfde verhaal... Seizoen is nog lang!
Ik heb toch niet gezegd dat hij een GOEDE centrale verdediger is.
maar als rechtsback vind ik m 10x niks.
als centrale verdediger vind ik m 9x niks

dan maar bahia met hofland
Maximus
 Maximus - zondag 26 oktober 2008 - 20:13   quote  deeplink  
Als Ballenjongen is ie nog niks denk ik... gooit ie vast alle ballen de tribune in ipv naar de spelers... Hij staat ook altijd de Muur te organiseren bij een vrije trap tegen... Dan kijk ik al scheldend en tierend de andere kant op!
girdie
 girdie - zondag 26 oktober 2008 - 20:26   quote  deeplink  
altijd leuk, weer een greene topic, en dan zeg ik wederom: weghalen die jongen! kan het niveau niet aan. Hij scoort dit seizoen wederom wedstrijd na wedstrijd een onvoldoende. is geen bijter, geen felle/dicht op de man dekkende verdediger. je moet op een gegeven moment op zoek naar andere optie. dus tiendalli volgende keer basisplaats geven!!
Maximus
 Maximus - zondag 26 oktober 2008 - 20:36   quote  deeplink  
Moet mn kruisbanden toch maar s laten repareren... Ben al wel 33, maar zou alles, maar dan ook echt alles geven in die 90minuten!!! Slappe gedoe achterin! 15jaar op 2 gespeeld, en ook al waren ze drie koppen groter, dan nog door middel van INZET, STRIJD, NOOIT DE KOP LATEN HANGEN je helemaal leeg spelen, zodat je jezelf nooit kunt verwijten dat je er geen chocola van gemaakt hebt!!!
fey21
 fey21 - zondag 26 oktober 2008 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 20:36 schreef Maximus het volgende:
Moet mn kruisbanden toch maar s laten repareren... Ben al wel 33, maar zou alles, maar dan ook echt alles geven in die 90minuten!!! Slappe gedoe achterin! 15jaar op 2 gespeeld, en ook al waren ze drie koppen groter, dan nog door middel van INZET, STRIJD, NOOIT DE KOP LATEN HANGEN je helemaal leeg spelen, zodat je jezelf nooit kunt verwijten dat je er geen chocola van gemaakt hebt!!!
hahahah
Dan krijgen we dus nog een "bejaarde" speler erbij

maar je hebt inderdaad gelijk, er MOET veel meer strijd in.
wat sommige spelers nu laten zien is echt niks.
En dan vooral Bruins...wat een luiwammes!!
terecht dat hij niet mee mocht naar peking.
En dan maar zeggen dat hij zich 100% inzet!!
Hofs had veel meer inzet, hoewel bruins wat meer talent heeft.
maar ik vond dat hofs veel meer rendement uit zijn spel haalde

En dan niet te vergeten Mols, die nooit geblesseerd is en altijd klaarstaat om in te vallen voor makaay en Tomasson.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2008 door fey21 --
moestie54
 moestie54 - zondag 26 oktober 2008 - 21:31   quote  deeplink  
Vind Hofland dit seizoen hard werken, in mijn ogen de enige voldoende achterin.
reteppp
 reteppp - zondag 26 oktober 2008 - 21:39   quote  deeplink  
geef tiendalli aub een kans....35 fouten in 7 wedstrijden is iets teveel van t goede green....slappe lamlul
hotjumper
 hotjumper - zondag 26 oktober 2008 - 22:00   quote  deeplink  
Tiendalli
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 26 oktober 2008 - 22:15   quote  deeplink  
Tiendalli!!!!!!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Greene of Tiendalli op de rechtsback positie?

0.0062401