|
|
Ronald W
|
|
|
Greene moet gewoon verbannen worden naar het 4e elftal Wat een drama, bij de eerste goal laat ie zicht wegzetten en bij de 2e staat ie te dromen. Kan wezen dat ik stront in mijn ogen heb maar Verbeek wordt eens wakker. Deze man alleen al heeft ons 8 punten dit seizoen door de neus geboort. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
maar hij is wel gezellig in de kleedkamer schijnt... |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
dat kan die ook zijn als ie wissel staat:P |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
ik vind ook dat hij slecht speelt en ik ben een voorstander van Tiendalli Maar ik ga er van uit dat Verbeek de spelers kiest die het best trainen En als Greene op de training meer laat zien dan Tiendalli, dan verdiend Greene het gewoon om te spelen Zegt alleen wel erg veel over onze alternatieven op zijn positie |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
Als we met Tiendalli waren gestart hadden we deze wedstrijd gewonnen. Zet Tiendalli er maar eens 3 wedstrijden in. Greene verdedigt als een oud wijf, staat steeds verkeert, laat zijn man lopen, etc. Wat een drama, nog te slecht voor het damesteam. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Wat mij betreft gaat van Bronckhorst linksachter spelen voor de Cler die continu naar het centrum kruipt en het mag duidelijk zijn dat Greene vanaf vandaag reserve staat. Bij het eerste doelpunt ging Timmer ook lekker in de fout en bij het 2e was de Cler ook in geen velden of wegen te bekennen. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Volgens mij staat Derijck binnenkort ook in de basis. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
ik heb er niks op tegen Het is niet dat ik Hofland en Bahia nou zo verschrikkelijk vind Maar ik zie graag dat Verbeek ook de afgeschreven spelers een kans geeft Dan kunnen wij Feyenoord ook niks verwijten als ze bij een andere club in eens goed spelen En ik denk dat Verbeek met zijn aanpak veel kan losmaken wat Koeman en v Marwijk niet lukte |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Verbeek moet zijn ingeslagen weg van vandaag mee door gaan en dan heb ik het over de wissel van Tiendali voor Greene. En ik vond de de wissel van de Cler ook goed hij heeft zijn vorm niet zoals vorig jaar, maar ik denk dat zijn vorm wel weer terug zal komen en zal meschien nu meer gebrand zijn om zijn plek niet te verliezen.
Phyxius je bent in iedergeval niet je honderd euro kwijt ha ha, ik had liever gehad dat je hem gewonnen had dan had Feyenoord ook wat hoger gestaan. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik vind het ook jammer Maar Feyenoord heeft mijn geld goed beschermd Als ik weer iemand kan vinden voor die weddenschap maak ik hem Ongeacht de tegenstander Hopelijk beschermt Feyenoord mijn geld dan ook zo goed op zijn minst Als ze mijn inleg verdubbelen ben ik helemaal blij |
|
|
|
|
bb
|
|
|
ja ja eindelijk die green zien wij nooit meer trug ,en nu bahia nog er uit en derijck er bij en timmer er uit en van dijk er in.
nou dan weet ik zeker dat er weer punten worden gepakt,mmar ja gertjan moet wel doen.
maar dat is het probleem bij alle trainer"s bij feyenoord. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
als er 1 trainer is die IEDEREEN een kans geeft is het Gert-Jan , hij heeft enkele weken geleden al gezegd dat Tiendalli op de goede weg was maar er nog niet helemaal was , nu heeft ie zijn kans gehad en ook wel gepakt! En helaas de Cler speelt echt als een krant en staat ook op de nominatie voor vervanging al denk ik dat Bahia echt bovenaan staat , wat een domme voetballer al is het bij Bahia altijd goed te merken als ie vertrouwen voelt , dan kan ie ineens véél meer , Timmer moet s kappen met dat domme geschreeuw van hem en zelf op zijn spel letten , echt een keeper op einde van zijn carriere...........(hoop ik) maar denk niet dat v Dijk nou zoveel beter is hoor............. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
GJV moet iig Tiendalli in plaats van Greene laten starten de eerstvolgende wedstrijd(en). Dat is wel een echte verdediger, en hij kan nog aardig voetballen ook! |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
Sorry BB maar Timmer er uit lijkt me niet. Timmer heeft ons al talloze keren gered en is een goede keeper. Tiendalli moet er natuurlijk wel in, Derijck hoeft van mij niet zo. |
|
|
|
|
thewin
|
|
|
Timmer Gio-hofland-bahia-tiendalli wijnaldum-el ahmadi-de guzman-bruins TOmasson makaasy (biseswar en jonota Mols) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2008 - 22:19 schreef Phyxsius het volgende:ik vind ook dat hij slecht speelt en ik ben een voorstander van Tiendalli Maar ik ga er van uit dat Verbeek de spelers kiest die het best trainen En als Greene op de training meer laat zien dan Tiendalli, dan verdiend Greene het gewoon om te spelen Zegt alleen wel erg veel over onze alternatieven op zijn positie Sjezus dan laat tiendalli dan zeker helemaal niks zien in de training |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 27 oktober 2008 - 13:26 schreef thewin het volgende:Timmer Gio-hofland-bahia-tiendalli wijnaldum-el ahmadi-de guzman-bruins TOmasson makaasy (biseswar en jonota Mols) Tiendalli en Gio dan maar om wisselen... |
|
|
|
|
bb
|
|
|
jjh. maar je verliest meer punten met hem dan dat je wint,en elke week wel een fout maken is iets te veel lijkt mij en heel veel met mee !.
en derijck deet het erg goed bij dender als je dat heb gevolgt ! |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
Nee sorry BB, heb ik niet gevolgd. Maar ik blijf erbij dat ik Timmer gewoon een goede keeper vind en met die fouten valt het in mijn ogen wel mee. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Ik zie De Guzman vooralsnog voorlopig ook nog niet in de basis staan! |
|
|
|
|
bb
|
|
|
jjh.vind jij timmer echt zo goed met een vrijetrap en met corners,en niet te vergeten in zijn 5 meter gebied.
dat kan ik niet geloven man,heel ons vak klaagt daar al een jaar over.
en mijn zoon is ook keeper en speelt hooftklase dus ik weet er wel iets van sorry man.let daar maar eens op ! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op maandag 27 oktober 2008 - 13:26 schreef thewin het volgende:Timmer Gio-hofland-bahia-tiendalli wijnaldum-el ahmadi-de guzman-bruins TOmasson makaasy (biseswar en jonota Mols) guzman is tot kerst geblesseerd dus zal niet meevallen! Verder heeft Bruins gisteren weer geen punten gescoord met zijn luie houding! |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
Tomasson is toch ook langdurig geblesseerd? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Tomasson heeft last van zijn enkel Is weinig over bekend De kans bestaat dat hij Woensdag weer speelt, Maar het kan ook nog wel wat wedstrijden duren |
|
|
|
|
bb
|
|
|
jjh en 2jaar geleden dan tegen heerenveen die blunders van hem ,heeft feyenoord de kop gekost dat jaat en een hoop geld voor de club.
maar als jij het niet ziet /zal jij het denk ik nooit zien denk ik ,maar ja dat is jou beeld denk ik .maar vraag het is aan anderen mensen op deze site,mensen is timmer en helen goeie keepre ja/nee |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 - 00:16 schreef FR1908FR het volgende:KK KK KK KK KK KK IK WORD HELEMAAL KANKER GEK VAN AL DIE KANKER BLESUREN !!!! GVD !!!!!!! ZIJN HET EEN STELLETJE KNEUSIE'S OFZOOW ??? ALLEEN MAAR GEBLESEERDEN :( IS ER WEER EEN GOED VALLEN DER WEER 2 AF :@:@:@:@:@:@ KK ZOOI !!!!!!! en wat ben jij dan???? lees je eigen bericht eens jongen: denk daar dan even 10 sec. over na (al zal dat niet meevallen) en kom pas terug als je wat zinnigs te melden hebt i.p.v. dit hersenloze berichtje! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 - 09:53 schreef jantje 1974 het volgende:[..] en wat ben jij dan???? lees je eigen bericht eens jongen: denk daar dan even 10 sec. over na (al zal dat niet meevallen) en kom pas terug als je wat zinnigs te melden hebt i.p.v. dit hersenloze berichtje! je zou maar reageren op hersenloze berichtjes |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: je zal wel moeten, anders is dit forum in no-time doodgebloed. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op zondag 26 oktober 2008 - 22:19 schreef Phyxsius het volgende:ik vind ook dat hij slecht speelt en ik ben een voorstander van Tiendalli Maar ik ga er van uit dat Verbeek de spelers kiest die het best trainen En als Greene op de training meer laat zien dan Tiendalli, dan verdiend Greene het gewoon om te spelen Zegt alleen wel erg veel over onze alternatieven op zijn positie Om weer even on topic te gaan reageer ik op dit bericht (iets minder hersenloos ;-)) Het zal mij werkelijk een bal jeuken of Greene goed traint of niet. als hij het in de wedstrijden niet laat zien en Tiendalli wel, dan is de keuze erg makkelijk. Ik kan ook erg goed en fanatiek trainen, maar zet mij niet op het veld want ik kan niet voetballen (ja in het 6e van het G-team kom ik aardig mee hoor, dat wel). De beste speler moet het veld in en niet de beste trainee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 oktober 2008 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Tiendalli is van héél ver gekomen , speelde in jong-Feyenoord in het begin echt slecht , Verbeek heeft toen al gezegd dat hij best nog in hem geloofde maar dat dit tijd zou kosten voor deze jongen weer op t gewenste nivo zou zijn , nou zijn tijd is nu dus gekomen en dat weet GJ ook wel , verder over dat trainen : het gaat er niet om wie het hardst traint maar om wie de beste indruk maakt kwa voetbal dus als je niet kan vble maar wel t hardst traint sta je er nog niet in hoor! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik ga er gewoon van uit dat dat samen gaat Jantje Ik geloof niet dat iemand goed kan trainen op een voetbal training zonder te voetballen Dan train je niet goed in mijn ogen
Wat jij zegt is wat ik bedoelde |
|
|
|