|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 - 20:09 schreef Belinea het volgende:[..] Elk persoon met een eigen modem heeft een ander ip adres, alleen als ze samen op 1 modem zitten dan niet. Elk persoon? nee. elk modem, wanneer ik achter jouw computer kruip heb ik jouw ip adres Had ik trouwens al gemeld; quote {Dat bedoel ik. wij hebben namelijk ook een heel groot huis, met meerdere etages. Maar 1 modem. wat inhoud: 1 als men beneden of boven onder mijn naam zou inloggen, jullie zomaar zouden denken dat ik het ben. 2 ik mij ook zou kunnen uitgeven voor 1 van hen. 3 ik een nieuw e-mailadres aan kan maken, en dan een nieuwe nick. en ik ben binnen.}
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 oktober 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 - 20:13 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Elk persoon? nee. elk modem, wanneer ik achter jouw computer kruip heb ik jouw ip adres Ja dus elk persoon met een eigen modem, is toch het zelfde? Dus wat jij hier neerzet, bedoelde ik precies het zelfde. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
maw. we spreken langs elkaar heen. Wanneer ik ergens anders ben, kan ik gewoon onder mijn eigen naam inloggen. maar ook met een nieuw aangemaakt e-mailadres een nieuwe account aanmaken. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 - 20:17 schreef Izz@headliner het volgende:maw. we spreken langs elkaar heen. Wanneer ik ergens anders ben, kan ik gewoon onder mijn eigen naam inloggen. maar ook met een nieuw aangemaakt e-mailadres een nieuwe account aanmaken. Maar als jij ergens anders bent heb je een ander ip adres, maar je kan wel het zelfde persoon zijn, met een ander nick name en e-mail, dat is waar. |
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
prec izzy je kan bij vrienden op een pc inloggen enz |
|
|
|
|
sarah33
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 - 20:06 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Jouw forensisch onderzoek kan uitwijzen dat het om een ander ip adres gaat. Niet dat het hier andere personen betreft. forensisch onderzoek is mijn afdeling. dan klopt zijn onderzoek niet. we hebben hier 2 computers op 1 modem. als het goed is is het hetzelfde ip adres. maar ik hoop dat jullie onderzoek vruchten zal afwerpen, en dat jullie achter al onze geheimen komen |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 - 20:06 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Jouw forensisch onderzoek kan uitwijzen dat het om een ander ip adres gaat. Niet dat het hier andere personen betreft. forensisch onderzoek is mijn afdeling. ook al gaat men via 1 ip naar buiten kun je nog steeds onderscheid maken tussen verschillende computers. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 - 21:33 schreef Boudewijn het volgende:[..] ook al gaat men via 1 ip naar buiten kun je nog steeds onderscheid maken tussen verschillende computers. maar niet de bedieners van deze computers, op de lange termijn kan je wel taalgebruik gaan vergelijken, overeenkomsten zoeken, maar dan nog is dat geen bewijs, maar vermoedens. |
|
|
|