|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Ajax en Feyenoord volgen Smajic' (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
'Ajax en Feyenoord volgen Smajic'
Volgens Belgische media hebben Ajax en Feyenoord interesse in de Bosnische middenvelder Sulejman Smajic. Smajic is bezig aan zijn eerste seizoen bij het Belgische FCV Dender en maakt daar indruk.
De Bosniƫr speelde tussen 2004 en 2008 bij Zrinsjki Mostar uit zijn geboorteland. Ajax en Feyenoord zouden bijna wekelijks scouts naar Dender sturen om de verrichtingen van Smajic te volgen.
Naast de Nederlandse topclubs zou er ook interesse zijn uit Spanje voor de 24-jarige middenvelder.
Smajic staat bij het Dender van Johan Boskamp (foto) overigens nog onder contract tot medio 2012.
Bron: Goal.com
Pfff weer een middenvelder... |
|
|
|
|
Fr-1908
|
|
|
Fijn, we kunnen nog wel een middenvelder gebruiken... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
gaan we weer.... Kap nou eens met die geruchten man!!!! Wekt alleen maar valse hoop. Tenminste in dit geval denkt het overgrote deel van de aanhang waarschijnlijk alleen maar: Weer een middenverlder, daar hebben we er nog niet genoeg van... |
|
|
|
|
GiGiWijnaldum
|
|
|
Weeeer een middenvelder zie ik mensen zeggen Ik denk dat het alleen maar goed is! Waarschijnlyk word De Guzman gekocht deze winter en dan zal je toch echt een waardig vervanger moeten hebben. Het zegt ook genoeg dat een jongen als Leroy Fer(word een goeie speler) nu wekelijks in de basis-11 staat. Je kan beter te veel dan te weinig hebben. Alleen zie ik zelf liever nog een aanvaller bijtekenen(die senegalees Fall) |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
GiGi, don't get your hopes up... Het is een gerucht, niet bevestigd door de juiste mensen, dus....
Ik ben er voor om deze geruchten te verbannen!! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
er staat alleen maar : Feyenoord volgt Smajic... meer staat er niet , het is toch logisch dat Feyenoord vele spelers volgt , dat doet iedereen want zodra er een speler weggaat moet je al een lijst hebben met evt. vervangers! En als een speler beter is dan at je hebt moet je m halen! Geloof me nou: men weet echt wel op welke posities de prioriteiten liggen hoor! |
|
|
|