|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: opwinding is voor mij goed aangezien mijn bloeddruk veel te laag is. maar door jou gaat mijn bloeddruk niet omhoog hoor, je geeft jezelf teveel credit.voor mij ben je een vlieg die ik plat sla, omdat je uit de stront komt.
maar ik lees alweer hoe zielig jij om je heen slaat, je hebt niet goed gelezen, en blijft niet goed lezen. en daarop word je aan alle kanten afgestraft.
dag simoontje en veel plezier met leren lezen he. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 - 00:39 schreef simoontje het volgende:ze hebben nog niet eens gestemt, dus hoe wil jij weten of ze al thuis is kan jij vooruit kijken of wat jij leest maar 1 topic, o jee je weet natuurlijk niet wat een topic is, anders kom je erachter waardoor Izz dat weet.
dit forum is groot hoor kleine simoontje, en is niet voor kleine kinderen. dus ga lief met je poppen spelen klein meisje. |
|
|
|
|
simoontje
|
|
|
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ IK WORDT ECHT MOE VAN JULLIE, MAAR IK GA LEKKER MET ME POPPEN SPELEN,IS TEMINSTE BETER DAN MET JULLIE TE PRATEN EHT ZIELIG HOE JULLIE DOEN AHHAHAHAHHA BY BY BY ZIELIG HOOPJE WAT JULLIE ZIJN HAHAHAHA |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 - 19:01 schreef simoontje het volgende:ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ IK WORDT ECHT MOE VAN JULLIE, MAAR IK GA LEKKER MET ME POPPEN SPELEN,IS TEMINSTE BETER DAN MET JULLIE TE PRATEN EHT ZIELIG HOE JULLIE DOEN AHHAHAHAHHA BY BY BY ZIELIG HOOPJE WAT JULLIE ZIJN HAHAHAHA hey daar heb je heintje davids weer.
jij bent zo lachwekkend. ga nou je "vriendin" opzoeken want die zit al lang en breed thuis. een echte goeie vriendin zou dat al weten hahahaha |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Simone,
wil je nou asjeblieft gewoon ophoepelen én wegblijven? Bij voorbaat dank! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Joyce speelt het spel maar Jesus fucking christ, wat een goedkoop sloerie is dat. Walgelijk en nog eens walgelijk. |
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
joyce gelukkig naar huis yess |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Gelukkig, ik had haar niet nog een aflevering willen zien. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 - 19:01 schreef simoontje het volgende:ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ IK WORDT ECHT MOE VAN JULLIE, MAAR IK GA LEKKER MET ME POPPEN SPELEN,IS TEMINSTE BETER DAN MET JULLIE TE PRATEN EHT ZIELIG HOE JULLIE DOEN AHHAHAHAHHA BY BY BY ZIELIG HOOPJE WAT JULLIE ZIJN HAHAHAHA ik kan mij het voorstellen dat je moe van ons word hoor wijffie.Dat krijg je op jouw leeftijd. Hoog bejaard heet dat in het Nederlands. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ach arme simoontje je wist niet eens dat je vriendin al thuis was en wat voor vriendin zeg. omschrijf joyce SLET |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 - 20:03 schreef Moha R. de Vries het volgende:ach arme simoontje je wist niet eens dat je vriendin al thuis was en wat voor vriendin zeg. omschrijf joyce SLET hee, niet stelen jij he? maar beter goed gestolen dan slecht verzonnen, hahahahaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 - 20:04 schreef Izz@headliner het volgende:[..] hee, niet stelen jij he? maar beter goed gestolen dan slecht verzonnen, hahahahaha shit ja artis is dicht |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 - 20:03 schreef Moha R. de Vries het volgende:ach arme simoontje je wist niet eens dat je vriendin al thuis was en wat voor vriendin zeg. omschrijf joyce SLET Maar Joye is geen slet, hoor je, Joyce is een ras echte Stoep Leegzuigende Etterende Teef. oftewel S.L.E.T. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 - 20:08 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Maar Joye is geen slet, hoor je, Joyce is een ras echte Stoep Leegzuigende Etterende Teef. oftewel S.L.E.T. Wie weet komt Joyce hier met ons kletsen of ons helemaal kapot uitschelden. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 - 20:08 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Maar Joye is geen slet, hoor je, Joyce is een ras echte Stoep Leegzuigende Etterende Teef. oftewel S.L.E.T. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik kan niet wachten. Wil graag weten wat haar in godsnaam bezielde. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: dan zegt ze dat wij ouderwets zijn of zo |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
Dat zijn wij natuurlijk al snel, in verhouding tot haar... |
|
|
|
|
BoogieWoogie
|
|
|
het is en blijft een spel mensen |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Zeker, we hebben gewoon wat lol, met een 'vriendinneje'van Joyce. gewoon even uit haar tent gelokt, ging de forummers uitschelden. en dan krijg je een sneeuwbal effect. lig je ondertussen in een deuk, tot de volgende uitzending. dus dat. |
|
|
|
|
BoogieWoogie
|
|
|
Nou lol,ik vind sommige opmerkingen hier ook erg ver gaan. en dat gesprek in de keuken,nou was niet alleen Joyce,iedereen vroeg iedereen uit over sex,en had het over sex. Moeten ze niet naar 1 persoon wijzen. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 november 2008 - 21:38 schreef BoogieWoogie het volgende:Nou lol,ik vind sommige opmerkingen hier ook erg ver gaan. en dat gesprek in de keuken,nou was niet alleen Joyce,iedereen vroeg iedereen uit over sex,en had het over sex. Moeten ze niet naar 1 persoon wijzen. Het verhaal over de anale seks? waarbij Joyce uitgebreid verteld van de anale seks, geen bel tegoed, 112 belt, en verteld van haar probleem, en dan maar ijsblokjes in haar anus propt? dat is bij jou gewoon een gesprek dat jij zou hebben met mensen die je net een week kent? en voor de rest, met Nederland deelt? Dit soort gesprekken vinden bij jou iedere avond plaats? Ach je hebt mensen die open zijn in hun levens verhaal, en je hebt mensen die gewoon graag in de picture staan, ongacht dat je je ouders en kindje zo grandioos voor lul zet, als dat kindje straks naar school gaat zeggen de kinderen oh die hoer van CBML was jouw moeder? Fijne gedachtte he? oh stond je daar niet bij stil? Joyce blijkbaar ook niet, dan had ze tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen. |
|
|
|
|
Tuintje
|
|
|
|
|
|
Jacqueline
|
|
|
izzy sluit me bij jou post aan scheeld mij meteen typ inkt lol |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
jammer dat joyce nog steeds niet hier langs komt onder haar eigen naam. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
En Moontje is ook foetsie. Ze heeft ons niet eens bedankt voor het mogen meespelen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
simoontje
|
|
|
moontje is niet weg hoor ik reageer alleen niet meer op dat dom comentaar van jullie, daar hou ik me niet meer mee bezig, maar ja, ik kijk wel gewoon nog cant by me love, en nu hoop ik dat kaale marco en kelly gaan winnen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 02 november 2008 - 23:36 schreef simoontje het volgende:moontje is niet weg hoor ik reageer alleen niet meer op dat dom comentaar van jullie, daar hou ik me niet meer mee bezig, maar ja, ik kijk wel gewoon nog cant by me love, en nu hoop ik dat kaale marco en kelly gaan winnen HAHAHAHA jij bent lachwekkend |
|
|
|
|
simoontje
|
|
|
waarom dat dan hahahaaahhahahahah zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: om wat je post. blijft je toets z hangen of zo? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: omdat kelly met harige marco gaat? |
|
|
|
|
amy
|
|
|
quote: Joyce is back in town toch. En we hebben in Jacuzzi deel 1 allemaal kunnen horen wat die met haar beste vriendinnetjes uitspookt.. |
|
|
|
|
amy
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 november 2008 - 21:45 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Het verhaal over de anale seks? waarbij Joyce uitgebreid verteld van de anale seks, geen bel tegoed, 112 belt, en verteld van haar probleem, en dan maar ijsblokjes in haar anus propt? dat is bij jou gewoon een gesprek dat jij zou hebben met mensen die je net een week kent? en voor de rest, met Nederland deelt? Dit soort gesprekken vinden bij jou iedere avond plaats? Ach je hebt mensen die open zijn in hun levens verhaal, en je hebt mensen die gewoon graag in de picture staan, ongacht dat je je ouders en kindje zo grandioos voor lul zet, als dat kindje straks naar school gaat zeggen de kinderen oh die hoer van CBML was jouw moeder? Fijne gedachtte he? oh stond je daar niet bij stil? Joyce blijkbaar ook niet, dan had ze tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen. Op zich best een leuk verhaaltje voor het slapen gaan. Maar idd niet te hopen dat die kleine al richting 'speelafspraakjes-leeftijd' gaat. Want dan werkt dit anaalverhaal dus bepaald niet in je voordeel. |
|
|
|