|
|
Sjerrie
|
|
|
Slory is een zeer ondergewaardeerde voetballer , hij zorgt altijd voor dreiging en loopt elke verdediger in de Eredivisie er kei hard uit!! Er zijn tegenwoordig weinig voetballers die zo makkelijk als Slory de achterlijn halen, en daarbij heeft ie ook nog een goeie voorzet!
Iedereen is op het moment helemaal onderste boven van Biseswar wat overigens een leuke voetballer is met veel potentie, maar hij komt lang niet in de buurt wat Slory in huis heeft.
Erg jammer dat ie nog geblesseerd is want ik weet zeker als Slory 100% fit is makaay weer aan de lopende band gaat scoren!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 oktober 2008 door Sjerrie -- |
|
|
|
|
Joszef
|
|
|
Misschien 'vergeet' iedereen hem omdat hij na drie keer een verdediger voorbij gesprint te zijn weer een blessure heeft. |
|
|
|
|
Joszef
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 - 14:40 schreef Sjerrie het volgende:Erg jammer dat ie nog geblesseerd is want ik weet zeker als Slory 100% fit is makaay weer aan de lopende band gaat scoren!!! En daar heb je precies zijn probleem... hij is nooit 100% fit. Hij heeft het syndroom van glas. Net als vele bij Feyenoord... |
|
|
|
|
GiGiWijnaldum
|
|
|
Waarneer komt hij terug van zijn blesure? |
|
|
|
|
mrc
|
|
|
ik kan me nog steeds feyenoord-020 goed herrineren, toen was hij ook erg goed vooral in de slot minuten. |
|
|
|
|
erik
|
|
|
slory is een goede speler maar ze moetem hem een tijdje aan de kant houden tot dat hij echt maar dan ook echt 100% FIT IS |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Slory komt wel weer terug, net als Bruins overigens, heeft nu een dip maar ik heb er alle vertrouwen in met hem. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
als je nooit speelt maar altijd geblesseerd bent wordt je vergeten en dat is logisch , jongen heeft echt wel kwaliteiten maar is niet geschikt voor topsport , zodra hij de inspanningen moet doen om een topnivo te halen knallen zijn spieren uit elkaar , hier heeft Castelen ook last van , waarschijnlijk lopen ze te hard en verliezen de spieren dan alle controle waardoor dus allerlei scheurtjes ontstaan.
Het is rot om te zeggen : verwacht niet dat deze jongen ooit een vaste waarde kan worden.............. |
|
|
|
|
Sjerrie
|
|
|
Sinds ie bij Feyenoord speelt kwakkelt ie alleen maar met ongelukkige blessures. bij Excelsior heeft ie in 2 jaar bijna alles gespeeld, en had ie amper last van blessures. Daarom denk ik dat pech bij hem een grote rol speelt, en een ander geval is als meneer Vincken....
Hoop zo dat ie snel terug komt, want hij heeft alles in huis om een sensatie te worden in de kuip!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 oktober 2008 door Sjerrie -- |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Oja we hebben Vincken ook nog dat was een betere geweest voor dit topic! Wat doet hij tegenwoordig nog steeds in de voetbal ik heb al tijden niks van hem vernomen. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Bruins in een dip?? Die kan beter bij de vrouwen gaan voetballen met zijn mentaliteit, net doen of ie een luchtduel aan gaan en dan gauw terug springen .... sorry hoor maar Bruins hoort zeker NIET in de kuip thuis, net zoals die Greene en Bahia wat een drama's zijn dat toch. Oke de andere verdedigers maken ook fouten maar mede door deze 2 drama's achterin en Timmer moet men ook eens aan de bank laten wennen al moet ik zeggen dat ie de laatste tijd uitstekend keept, maar ook wij moeten een jongere keeper gaan nemen......Krul, Mulder, Vorm of Veldhuizen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vorig jaar speelde hij in een heel andere rol (meer passend bij zijn aanvallende kwaliteiten), die beter bij hem paste en toen was hij bijkans de nieuwe Coen Moulijn (of de nieuwe van Persie voor de jongere lezertjes). Ik zie overigens hetzelfde bij Makaay, die moet nu vaak ver aan de buitenkant de bal oppikken waardoor er geen goed vervolg komt omdat de afmaker (hijzelf) in de 16 afwezig is. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ik ben het ermee eens dat hij waardevol is als hij fit is , maar zoals je in mijn bericht boven kan lezen geloof ik daar totaal niet in , een maatje van me is fysiotherapeut vandaar dat medische praatje van me , dit verklaard ook gelijk dat hij bij Excelsior weinig last had van blessures : de belasting daar as veel minder , het nivo lager , hij hoefde daar alleen maar te wachten op de steekbal van Bruins en dan sprinten en dat 6x per wedstrijd en verder weinig , is heel wat anders dan continu in beweging,meeverdedigen, en de hele week in hoog tempo trainen. laat ik voorop stellen: ik hoop dat ik (en me maatje) t helemaal mis heb hoor! Maar de nieue v Persie/Moulijn is natuurlijk 1000% overdreven! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: sorry, maar daarmee bedoelde ik Bruins, en het gaat er niet om wat ik er van vond maar hoe men vorig jaar tegen bruins aankeek, sorry voor de onduidelijkheid. |
|
|
|