|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Charlene - "Iedereen haat jullie, wees op je hoede!"
Charlene heeft thuis alle afleveringen van Can't Buy Me Love gekeken en geeft inside information aan Joost en Fiona!
Wat een liegebeest!! In het 'Kelly - "Wat een vies wijf is die Ziba!"' filmpje rond 01:25 weet Charlene helemaal niets van dat Gisela en Kelly elkaar kennen van uit de villa! Ze heeft dus helemaal niet alles nagekeken. En als ze dan zonodig alles heeft nagekeken... wanneer wordt Yasmin ingelicht over het voorval tussen Ziba en Ribas??? (handje-boven-ribas-hoofd-in-werking zeker!) |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 - 17:25 schreef Boudewijn het volgende:Video: Charlene - "Iedereen haat jullie, wees op je hoede!"Charlene heeft thuis alle afleveringen van Can't Buy Me Love gekeken en geeft inside information aan Joost en Fiona! [ filmpje ] Wat een liegebeest!! In het 'Kelly - "Wat een vies wijf is die Ziba!"' filmpje rond 01:25 weet Charlene helemaal niets van dat Gisela en Kelly elkaar kennen van uit de villa! Ze heeft dus helemaal niet alles nagekeken. En als ze dan zonodig alles heeft nagekeken... wanneer wordt Yasmin ingelicht over het voorval tussen Ziba en Ribas??? (handje-boven-ribas-hoofd-in-werking zeker!) Boudewijn toch, je word nog een die hard. fel hoor Boudewijn. Hahahaha |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Oeh spannend. Stout Boudewijn, stout. |
|
|
|