|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: Exit interview Charlene (2)
Charlene was weer even terug in de Villa, maar helaas mocht ze niet langer blijven van de mannen. Natuurlijk kun je hier wel weer een gezellig interview bekijken met de lachebek!
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Uitgesproken misselijk mokkel. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: hahahahahahahah Nee 2.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 oktober 2008 door Belinea -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Nou vooruit dan maar. |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
"Ik heb hem (blonde Marco red.) natuurlijk flink op z'n plek gezet!"
Heb ik iets gemist?? oh wacht, ze bedoeld natuurlijk dat ze een kilo meel over haar eigen kreeg en Marco een paar grammetjes?? |
|
|
|
|
GherAhnAhmon
|
|
|
Ja'p.. ehh ja'p jahhh'p ja'p ja'p.. jáááhhhja'p.... nou dáág ja'p-kut! En nóóit meer terug hé? já'p afgesproken? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 - 00:32 schreef Boudewijn het volgende:"Ik heb hem (blonde Marco red.) natuurlijk flink op z'n plek gezet!" Heb ik iets gemist?? oh wacht, ze bedoeld natuurlijk dat ze een kilo meel over haar eigen kreeg en Marco een paar grammetjes?? nu dat heeft ze ook. Marco zei nee ik ga niet neuken, waarop zij ( charlene) antwoordde oeps te laat, hij zit er al in. nou als dat niet op zijn plek zetten is, dan weet ik het niet meer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 oktober 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 - 00:51 schreef Izz@headliner het volgende:[..] nu dat heeft ze ook. Marco zei nee ik ga niet neuken, waarop zij ( charlene) antwoordde oeps te laat, hij zit er al in. nou al dat niet op zijn plek zetten is, dan weet ik het niet meer. hahahahahaha!! |
|
|
|
|
brahim
|
|
|
|
|