|
|
Joszef
|
|
|
Waarom speelt Derijck eigenlijk nooit? Hoorde en las veel goede verhalen over hem vorig jaar, maar nu komt hij niet aan de bak, ondanks dat we best een wissel achterin kunnen gebruiken af en toe. Hoe doet hij het in het tweede? Moet hij een kans krijgen? |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
Natuurlijk moet Derijck ook een kans krijgen. Verbeek heeft nu al 2 afgeschreven spelers een kans gegeven, en beiden (lijken) een aanwinst voor dit team. Dus ook Dereijck moet in ieder geval een kans krijgen. Boskamp was vorig jaar erg positief over hem. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Je kan het altijd proberen meschien doet hij het onder Verbeek wel heel erg goed. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik zou hem in ieder geval niet gratis de deur uit laten lopen. Heeft in het verleden toch een paar aardige wedstrijden gespeeld. Bahia heeft zich wel ontwikkeld, maar is ook niet van het niveau dat Feyenoord hoort na te streven. Ik ben er echter van overtuigd dat als Verbeek ook maar iets in hem ziet (en waarom zou hij niet, zie Tiendalli en Biseswar) dat ook zijn kans nog wel komt. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Er is destijds veel moeite gedaan Derijck los te weken van Anderlecht. Hij zat de laatste wedstrijden op de bank omdat hij in jong-Feyenoord goed presteert. Het lijkt me toe dat Derijck wisselspeler wordt bij schorsingen van de Cler, Bahia en Hofland. |
|
|
|