|
|
Legioen Weblog
|
|
|
'Makaay mogelijk weg bij Feyenoord'
Roy Makaay (foto) gaat Feyenoord mogelijk verlaten. De aanvaller van de volksclub staat in de belangstelling van het Panathinaikos van trainer Henk ten Cate. De voormalig international zou het wel hebben gezien in Rotterdam, en wil nog één keer in het buitenland vlammen. De Wijchenaar hoopte bij Feyenoord mee te kunnen doen om de landstitel, maar moet zich vooralsnog tevreden stellen met de strijd tegen degradatie. (Diverse Griekse media)
Bron: Voetbalzone.nl |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
als ze goed betalen, prima, stel Janota maar op, of vraag Henke voor de rest van het seizoen |
|
|
|
|
BjornCL
|
|
|
Ja ja was vorig jaar ook al met die Engelse club die zou hem ook overnemen en hij had het niet naar zijn zin in Rotterdam, was ook allemaal gelul. Als hij echt voor Feyenoord heeft gekozen en hij is een man van zijn woord. Dan blijft hij gewoon. hoe gaat dat spreekwoord ook al weer alleen j.d. lopen altijd weg of niet? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Als er goed betaalt word mag hij gaan Maar met goed bedoel ik wel zo goed dat er een waardige vervanger direct gehaald kan worden |
|
|
|
|
hermany
|
|
|
voor 5 miljoen euro, prima, dan kunnen we een jonge spits halen, van het kaliber Berg, Arnautovic, etc. |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
|
|
|
dennis
|
|
|
dit is volgens mij niet waar. Het draait gwn niet bij de club en dan gaan ze domme dingen schrijven :S |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
als het waar is gelijk een speler zoals El Hamdaoui proberen te halen! |
|
|
|
|
Sjerrie
|
|
|
|
|
|
girdie
|
|
|
niet direct laten gaan, hy gaat nog op stoom komen by feyenoord. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Als hij weg wil moet hij maar gaan. Veel hebben we toch al niet aan hem gehad. Moet natuurlijk wel voor genoeg geld zijn anders schieten wij er ook niets mee op. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Ik heb mezelf voorgenomen niet meer zo serieus op dit soort vage verhalen in te gaan zo willen we weer in spits uit genegal van 6 miljoen nu Makaay meschien weg, ik wil het eerst zien en dan geloven anders draait het weer op een teleurstelling uit en die heb ik in de afgelopen transferperiode meer dan genoeg gehad. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Makaay is natuurlijk voor Feyenoord begrippen een top-spits , hij heeft at pech gehad met blessures maar zodra hij niet meespeelt mis je hem heel erg al is t alleen maar om de angst die hij bij een tegenstander inboezemt , voor 5 milj. koop j e geen waardige vervanger , ik zie als opties genoemd : el hamdoui en berg , ja die zou ik ook wel willen maar die zijn voor ons echt niet haalbaar en staan ook niet te springen om hierheen te komen hoor! Berg wil (net als al zijn landgenoten) graag naar Engeland , en Hamdaoui is door AZ gekocht voor 7 milj, terwijl hij 4 jaar geleden voor bijna niks naar de Kuip kon (via Excelsior) maar toen niet goed genoeg was en uiteindelijk naar de Spurs ging , verder zullen spelers van AZ (titelkandidaat) niet staan te springen om naar de Kuip te komen. Wij moeten Makaay dus maar gewoon koesteren en voorlopig blij zijn dat hij bij ons speelt. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Makaay gelijk weg doen elke cent voor hem is meegenomen. Hij brengt namelijk nooit wat , ik denk zo in zo dat Feyenoord meer behoefte heeft aan een beetje voetballende spits. Kijk bijvoorbeeld maar als Mols erin komt die is van veel meer waarde in het veld. Jammer dat hij niet 10 jaar jonger is. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Jantje 1974 ik zou ook niet willen dat Makaay weg gaat en ik denk dat Roy zelf ook niet wil, maar wat ik al zei in mijn andere bericht ik wil het eerst allemaal wel zien afgelopen week wilden ze spelers uit Zweden nu weer uit senegal een middenvelder uit Bosnie het kan niet op, ik ga me lekker verdiepen in Sparta-Feyenoord want dat gaat wel door vandaag en hopelijk een mooie match voor Feyenoord. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 - 19:28 schreef ovi het volgende:Makaay gelijk weg doen elke cent voor hem is meegenomen. Hij brengt namelijk nooit wat , ik denk zo in zo dat Feyenoord meer behoefte heeft aan een beetje voetballende spits. Kijk bijvoorbeeld maar als Mols erin komt die is van veel meer waarde in het veld. Jammer dat hij niet 10 jaar jonger is. Mols NAAST Makaay ben ik met je eens , maar alleen Mols is ook niet echt stootkrachtig , hij is traag en kan niet meer schieten , maar hem naast Roy laten "rommelen" is prima optie als Tomasson er niet is! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Die had Feyenoord al veel eerder kunnen en moeten halen, maar ik vrees dat je die speler nu niet voor 5 miljoen bij de kaasboertjes kunt losweken hoor! Of denk jij soms van wel? |
|
|
|
|
nekkie58
|
|
|
van mij mag hij vandaag opzouten zo goed vind ik hem nou ook weer niet ik vind die oude mols nog beter hij werk er teminste voor |
|
|
|
|
SPFAN010
|
|
|
boelshit dat gebeurt echt niet en hoe kan ie nou ik belangstelling staan als hij geen doelpunten meer maakt... Het is gewoon kut en bale dat makaay niet in vorm is maar jongens geloof mij na de winterstop komt alles goed en als ie weg gaat moet je gelijk amoah(nac),of van wolfswinkel(vitesse) halen! |
|
|
|
|
rich010
|
|
|
strik erom en gelijk we brengen heeft te weinig gebracht had veel meer verwacht van hem |
|
|
|
|
110%ANTIAFCAHOOLIGAN
|
|
|
Waarde Feyenoordsupporters.
Dit bericht is totale lariekoek. De bron is Voetbalzone.nl... Zie je ergens een bericht over Makaay staan op de frontpage van die site? Op een andere site stond als bron Der Kicker, en ook op die site dateert het laatste nieuwtje over Makaay van 8-8-'08: de Olympische Spelen dus.
Geen zin dus om te discussieren hierover. Ik snap overigens nog steeds niet waarom mensen dit soort berichten verzinnen. Gooit alleen maar meer olie op het vuur in dit soort tijden.
Edit: Ik vind Makaay trouwens een waar icoon. De doelpuntenmachine hapert nu eventjes, maar welke jonge speler kan niet leren van hem? Hij heeft zo ongeveer alles gewonnen wat er als spits te winnen valt. Vergeet zijn aandeel niet in het winnen van de beker vorig jaar (topscorer toernooi.) Voor mij is het nog steeds een van de beste Feyenoord-spelers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 oktober 2008 door 110%ANTIAFCAHOOLIGAN -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 - 19:22 schreef 110%ANTIAFCAHOOLIGAN het volgende:Ik snap overigens nog steeds niet waarom mensen dit soort berichten verzinnen. Gooit alleen maar meer olie op het vuur in dit soort tijden. Die kun je in je zak steken Legioen Weblog Misschien leuk als jij nu even uitlegt waarom je dit verzind Hoewel de meeste supporters dat wel weten Uit meerdere reactie jegens jou blijkt dat veel mensen jouw stemmingmakerij een beetje zat zijn Misschien kun je eens uitleggen waarom je dit verzonnen hebt? Of heb je je enkel vergist in de bron? |
|
|
|
|
klaakos
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zonder stemming is het voetbal half zo leuk... |
|
|
|
|
Feyenoord_Fan
|
|
|
Ik geloof er niks van, hij gaat echt niet nog voor een jaar naar het buitenland toe. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Loop je niet een beetje achter? |
|
|
|