|
|
schiedam
|
|
|
|
|
|
Sjerrie
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Overwinning 1-3 ofzo Als Greene start ben ik toch bang voor een tegengoal door een fout van hem |
|
|
|
|
Sjerrie
|
|
|
neem aan dat Green's credit nu wel echt op is... ga er vanuit dat Tiendalli start, aangezien lucius nog niet fit is.. |
|
|
|
|
girdie
|
|
|
beb benieuwd of greene start idd, ik denk winst, 0-1 of 1-2 ofzo |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Op de officiele Feyenoord site staat Greene in de vermoedelijke opstelling En die vermoedelijke opstelling is vaak de goede Dus ik vermoed (helaas) dat Greene gewoon speelt Heb liever dat Tiendalli de kans krijgt Ook Derijck wil ik wel weer eens zien, hoeft niet direct in de basis, maar als invaller hoop ik hem toch te zien Hoop/denk dat Verbeek hem brengt als we 2 goals voorstaan |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Maakt me niet uit, als we maar winnen. Anders sta je dus echt op degredatieplaats. Laten we er met zijn allen het beste van hopen. |
|
|
|
|
fr4ever
|
|
|
WIJ GAAN WINNEN , ALLEEN MET HOEVEEL IS DE VRAAG. WE ZULLEN ZE LATEN BEVEN , ZE ZULLEN WAT BELEVEN. FEYENOORD , FEYENOORD , FEYENOORD OLé |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
0-3 en alle doelpunten vallen in de 2e helft om de spanning er in te houden ha ha. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
0-3 1x Mols 2x wynaldum Wij zijn de club van ROTTERDAM!!!!!! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ik verwacht ook een klinkende 0-4 na een 0-1 ruststand met goals van Makaay (2x) Biseswar en Wijnaldum. |
|
|
|
|
damien
|
|
|
lekker, die tufyshond van een greene staat weer in de basis, word dus weer verliezen |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Damien begrijp het nou Verbeek zet Greene er alleen maar in om de spanning er in te houden 0-3 ha ha |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
GJ geeft zijn spelers graag vertrouwen en wil niet na een slechte wedstrijd een speler slachtofferen , maar bij Greene snap ik t niet : die heeft nog geen goede minuut gespeeld! of zal hij ons straks verassen.................ik ga ervoor zitten(liggen) suc6 ! |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
Niet te geloven, Greene weer in de basis. Ik had echt Tiendalli verwacht. Hopelijk tweede helft. Gelukkig wel weer El Ahmadi erbij.
Denk trouwens dat we gaan winnen met 3-1 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Arjan Vlaardingen
|
|
|
Wat een drama!! Weer verliezen en dat met 100 jarig bestaan! Dit is echt dramatisch!! Ik heb hier echt geen woorden meer voor! TRIEST, TRIEST, TRIEST.
Arjan,
Vlaardingen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dat ik dit nóg een keer moet mee maken. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik ben werkelijk met stomheid geslagen... Ik weet gewoon niet wat ik er over moet zeggen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat het goed komt. ;-) |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Daar geloof ik nog steeds in Maar wat kan je nou in vredesnaam over de wedstrijd tegen Sparta zeggen? Tot de 2-1 had ik er vertrouwen in Ik wist zeker dat de goal nog wel zou vallen voor ons En dan zie ik de Cler weg glijden En ik wist op dat moment zeker dat Sparta ging scoren De bal was nog bij de cornervlag Maar je zag het gewoon aankomen
Met een beetje meer precisie hadden we gewoon gewonnen Ik denk dat het komt omdat de aanvallers geen risico durven nemen Ze kunnen er niet van op aan dat bij balverlies de verdediging te hulp schiet Ze vallen zwak aan omdat ze bang zijn dat ze de bal verliezen en dat de tegenstander dan scoort De aanval moet weer op de verdediging kunnen vertrouwen Dan durven ze wat meer en dat zorgt voor meer goals |
|
|
|